Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ezt anno írtam is, hogy nincs annyi...szerintem 200 körül lehet...

Na, a szakember is oda saccolta.... :rolleyes:

(csak ő gyorsabb volt.... <_< )

Egyébként 1.4 8V turbo minden extra nélkül, csak légszűrő és kipuff cserével 155LE (ex.OFF P.GT) - akkor literteljesítményt nézve, csip-csippel, lehet 200 felett.

Link to comment
Megosztás:

Na, a szakember is oda saccolta.... :rolleyes:

(csak ő gyorsabb volt.... <_< )

Egyébként 1.4 8V turbo minden extra nélkül, csak légszűrő és kipuff cserével 155LE (ex.OFF P.GT) - akkor literteljesítményt nézve, csip-csippel, lehet 200 felett.

Azért más dolog egy gyári tudbós motor és egy megbütykölt szívó, amire rálógattak egy turbót...

Link to comment
Megosztás:

Azért más dolog egy gyári tudbós motor és egy megbütykölt szívó, amire rálógattak egy turbót...

Opelnek nem volt 8V turbo?

Ha csak rádobták a C20NE-re a tőtőt, az azért nem lesz túl hosszú életű... talán ezért is adja el, ennyiért...... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Opelnek nem volt 8V turbo?

Ha csak rádobták a C20NE-re a tőtőt, az azért nem lesz túl hosszú életű... talán ezért is adja el, ennyiért...... :rolleyes:

Opelnak nem volt gyárilag 8V turbója, csak annó még az A Mantában próbálkoztak ilyesmivel. Más GM márkáknál van C20NE bázisra épített turbós motor, de nem sok értelmét látom, mert elég kezdetleges motor, még csak egy intercooler sincs rajta.

Link to comment
Megosztás:

Mimindent alakítottak át?

Dupla hengerfejpakolás?

Esztergált dugattyúk?

Mondjuk gondolom nekik se egyszer szállt szét a motor, amíg összeállt.

ez jó kérdés, ennyire nem vagyok jól informálva, de megkérdezem a sráctól és beírom majd :rolleyes: a dugattyúk maradtak az eredetiek, a motor most már a második ha jól rémlik, a turbó se az első a kocsin. a vezérlést többször kellett módosítani, és a hengerfejtömítés is speckó.

"átalakított hengerfej,Csökkentett kompresszió,acél hengerfely tömítés, 12.9-es hengrfely csavar,Renault master intercooler" (from carstyling: CS link

Link to comment
Megosztás:

Végülis meg lehet csinálni azt jól is.

De akkor már annyiból egy LET is bele mehet, és akkor az 16V - ez bizony igaz.

én is ugyanezen a véleményen voltam, amíg felvilágosított, hogy 60e ért vett egy komplett 8V vectrát, és az volt a donor, szóval még így turbósítva is olcsóbban jött ki mint pl. egy LET-tel

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.