Atommanó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Ja a videók meg jók lettek főleg amikor c20net verek az OOOOval...és nem is füstől annyira... :rolleyes:
Atommanó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Csak az van amit beszéltünk, érekes hogy ennyi munka és pénz ráköltése után eladják ennyiért... Vajon miért? <_< (Meg azért a 260 pacira is kíváncsi lennék... :rolleyes: ) Ezt anno írtam is, hogy nincs annyi...szerintem 200 körül lehet...
Gelko Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Kabbbbbe...hihihihi... ha bekapom akkor 40 ? <_< mindegy majd beszélünk róla meg én is eldöntöm mi legyen, a fő gond az az hogy beleért hátul...a pereme meg nem akkora az ívnek :rolleyes:
Hic Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 (Meg azért a 260 pacira is kíváncsi lennék... :rolleyes: ) Talán 200 körül lehet ami fix, ha nincs túlnyomva. Na de egy ekkora kasztniban..... <_< ;)
Hic Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Ezt anno írtam is, hogy nincs annyi...szerintem 200 körül lehet... Na, a szakember is oda saccolta.... :rolleyes: (csak ő gyorsabb volt.... <_< ) Egyébként 1.4 8V turbo minden extra nélkül, csak légszűrő és kipuff cserével 155LE (ex.OFF P.GT) - akkor literteljesítményt nézve, csip-csippel, lehet 200 felett.
Tom Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Ja a videók meg jók lettek főleg amikor c20net verek az OOOOval...és nem is füstől annyira... :rolleyes: Hát ez pont nem találom sehol... :P <_< Különben is, turbós ellen legyen nagy a szád... :lol: :lol: ;) :D
Atommanó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Hát ez pont nem találom sehol... :P <_< Különben is, turbós ellen legyen nagy a szád... :lol: :lol: ;) :D Majd 2 év múlva, vagy 1 évvel ezelött... :rolleyes:
bazs Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 segítek: opel corsa combo turbp pickup :rolleyes: nekem nagyon tecc szép, szép, de az eredeti pickup sokkal szebb http://www.hotcampinas.com/nuke/modules.ph...icle&sid=37
Demó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Na, a szakember is oda saccolta.... :rolleyes: (csak ő gyorsabb volt.... <_< ) Egyébként 1.4 8V turbo minden extra nélkül, csak légszűrő és kipuff cserével 155LE (ex.OFF P.GT) - akkor literteljesítményt nézve, csip-csippel, lehet 200 felett. Azért más dolog egy gyári tudbós motor és egy megbütykölt szívó, amire rálógattak egy turbót...
kavics Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Mit szóltok hozzá? benne lesz a június havi nemtudommilyen tuning újságban :rolleyes: (a sakálcar félében) szépen összeállt a fotózásra, ezek még régebbi képek
Hic Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Azért más dolog egy gyári tudbós motor és egy megbütykölt szívó, amire rálógattak egy turbót... Opelnek nem volt 8V turbo? Ha csak rádobták a C20NE-re a tőtőt, az azért nem lesz túl hosszú életű... talán ezért is adja el, ennyiért...... :rolleyes:
kavics Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Csak az van amit beszéltünk, érekes hogy ennyi munka és pénz ráköltése után eladják ennyiért... Vajon miért? <_< (Meg azért a 260 pacira is kíváncsi lennék... :rolleyes: ) egy másik autó ki van már nézve.
kavics Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Opelnek nem volt 8V turbo? Ha csak rádobták a C20NE-re a tőtőt, az azért nem lesz túl hosszú életű... talán ezért is adja el, ennyiért...... :rolleyes: nem "csak" rá van hajítva a turbó, mint falutunyingklubba' szokásos <_<
Demó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Opelnek nem volt 8V turbo? Ha csak rádobták a C20NE-re a tőtőt, az azért nem lesz túl hosszú életű... talán ezért is adja el, ennyiért...... :rolleyes: Opelnak nem volt gyárilag 8V turbója, csak annó még az A Mantában próbálkoztak ilyesmivel. Más GM márkáknál van C20NE bázisra épített turbós motor, de nem sok értelmét látom, mert elég kezdetleges motor, még csak egy intercooler sincs rajta.
Demó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 nem "csak" rá van hajítva a turbó, mint falutunyingklubba' szokásos :rolleyes: Mimindent alakítottak át? Dupla hengerfejpakolás? Esztergált dugattyúk? Mondjuk gondolom nekik se egyszer szállt szét a motor, amíg összeállt.
Hic Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Végülis meg lehet csinálni azt jól is. De akkor már annyiból egy LET is bele mehet, és akkor az 16V - ez bizony igaz.
kavics Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Mimindent alakítottak át? Dupla hengerfejpakolás? Esztergált dugattyúk? Mondjuk gondolom nekik se egyszer szállt szét a motor, amíg összeállt. ez jó kérdés, ennyire nem vagyok jól informálva, de megkérdezem a sráctól és beírom majd :rolleyes: a dugattyúk maradtak az eredetiek, a motor most már a második ha jól rémlik, a turbó se az első a kocsin. a vezérlést többször kellett módosítani, és a hengerfejtömítés is speckó. "átalakított hengerfej,Csökkentett kompresszió,acél hengerfely tömítés, 12.9-es hengrfely csavar,Renault master intercooler" (from carstyling: CS link
kavics Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Végülis meg lehet csinálni azt jól is. De akkor már annyiból egy LET is bele mehet, és akkor az 16V - ez bizony igaz. én is ugyanezen a véleményen voltam, amíg felvilágosított, hogy 60e ért vett egy komplett 8V vectrát, és az volt a donor, szóval még így turbósítva is olcsóbban jött ki mint pl. egy LET-tel
Tom Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Antalnak (ennyiért egyébként ajándék... :rolleyes: )
redline Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Antalnak (ennyiért egyébként ajándék... :rolleyes: ) lehet, hogy elcseréli a gsi-re ;) <_<
Atommanó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Hát ha nem írta volna el egy nullával... :rolleyes:
Lanti Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Ma villamosmérnök lettem! "jó" eredménnyel :rolleyes:
Atommanó Elküldve Június25, 2007 Elküldve Június25, 2007 Na és hány méter egy villamos??? :rolleyes: Gratula Villamosmérő úr!!! <_< ;)
Recommended Posts