Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Nah ennek nagyon tetszik a belseje.. ezt mondtam neked anno Coupe, de akkor is kibogoztuk kiről hablatyoltam :P

na mit találtam megint??

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

ez hanyadik tulaj lehet???

Ejj.. :lol: viszont elszomorító látni, hogy valszeg az enyém is csak ennyit érhet :D

Háát ez azért mondjuk érdekes.. nekem 5és feles a felnim.. és már a 195/50 es gumikkal is megszenvedtek a srácok a mühelyben mire felrakták.. Itt meg még a 205 is be van jelölve... ;)

Demo

Felmennek netre a pénteki videók.. mennyire titok a mocid? Odaírhatom, hogy mi van benne, vagy csak annyit hogy "1.4'" :lol:

Mindenki:

Lantinak hála most full minőségben, full méretben lesznek nézhetőek.. nem tom meddig..

Most szerkesztem az oldalt hozzá.. majd linkelem ha kész..

Link to comment
Megosztás:

Gelko miben töröd a fejed????

;) :D

Amúgy 215 már feszül, 225 még mindig picit, és a 235 áll rajta egyenesen elvileg...szerintem...

Mor!

Kabbe...most miért nehezíted meg a dolgom...amúgy most épp milyen bajai vannak a fehér szélvésznek???

:rolleyes:

Most az a baja hogy kiszakadt a menet a blokkból a jobb szélső HFcsavarnál. Minden baj azzal kezdődött hogy beleszakadt az utolsó cserélendő gyertya menete a HF-be. Ha összetettük megy vissza a régi tulajnak nem akarom többet látni. Ennyi szívás még nem volt egy autóval se. Egyik hiba elhárítva, jön a másik. Legközelebb az ostómű lesz szerintem mert elég szépen lehet néha hallani váltásokkor. Na ez van a régi tulaj meg szeretné vissza mert hiányzik neki. De majd néha elkérem tőle ha már egyszer ennyit szívtunk vele. <_<

Link to comment
Megosztás:

Na a héten szétszedjük a 2 v6-os mocit, csinálunk belőle egyet, rákerül a váltó és várom a 7végét hogy elhozhassam a kicsikocsit. Aztán lebonthatom mindjárt az első elemeket, nehogy összekarcoljuk mikor belepróbáljuk a dolgokat <_<

TOM ígérem hogy ha kész küldök egy leírást. ;) Most már tuti. Mindig is tudtam hogy nem fogok megmaradni a c20xe-nél(c18xe->c20xe->mv6->... :rolleyes: ) ezért tartottam feleslegesnek mindig átírni. De a régi fent van az Opel-magazinon különben.

Link to comment
Megosztás:

Mor!

Köszi...inkább adjátok vissza a tulajnak... :rolleyes:

visszaveszi már mondta, persze fizet minden plusszt rajta meg egy kicsit még kiengesztelésül <_< Nagyon bejön nekem a túrós cali, mert nagyon megy meg sziszeg meg stb. de oda kell figyelni minden kis xarra mert a javítása az kicsit horrorisztikus

Link to comment
Megosztás:

hát igen. Mondjuk a coolerezéssel nem volt gond eddig, nem verte le a csövet, a gyújtás meg hogy megjavult e azt nem tudom mert hát ugye nem tudtam kipróbálni. Mondjuk a dobozon amiben a rotor volt c14nz kód szerepelt :rolleyes:

Ezt én is megkérdeztem még a boltban a Viktortól és azt mondta hogy az úgy a jó. Hát ő tudja...

Link to comment
Megosztás:

Ezt én is megkérdeztem még a boltban a Viktortól és azt mondta hogy az úgy a jó. Hát ő tudja...

Azért összehasonlítottam és egyformának tűnt, a fémbetét talán kicsivel kisebb volt az újban(~1mm), de méretr egyeztek. Maga az elosztó meg a rövid száras, de mindegy. Csak menne máááááááááááááá...

Link to comment
Megosztás:

Azért összehasonlítottam és egyformának tűnt, a fémbetét talán kicsivel kisebb volt az újban(~1mm), de méretr egyeztek. Maga az elosztó meg a rövid száras, de mindegy. Csak menne máááááááááááááá...

Hát nekem még egyszer sem adott rossz alkatrészt, pedig volt már pár problémás dolgom. :rolleyes:

Elvileg az enyémben is ilyen van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.