Balázs Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Igazán nincs mit!:rolleyes: azt hittem egy az egyben akarja cserélni,de ha ráfizet az más!<_< Ha elszeretnéd adni,szerintem csakis akkor menj bele ha ráér a pénz, mert bár lehet neki nem volt szerencséje de beletelt jó idobe mire elvitték.
Atommanó Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Igen, ez a bajom vele, hogy ez sem könnyebb dolog eladni mint a Turbós GSI-t...csöbörből vödörbe... :rolleyes:
FBalazs Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Igen, ez a bajom vele, hogy ez sem könnyebb dolog eladni mint a Turbós GSI-t...csöbörből vödörbe... :rolleyes: Astra GSI Turbo eladó!!!! 300 LE 1 baros turbónyomásnál!!! Motor: A teljes motorban 14e km van, elött teljes felújítás volt. Új Mahle dugók, turbó felújítva, Hengerfej felújítva, z20let hf tömítés, z20let injektorok, Walbro 255l/h AC pumpa, állítható benzinnyomásszabályzó Belső : Fk dönthető sportülések kék fekete színben, schrott övek, kék belső kárpit, Vectra 2000 digit műszerfal, Benzin levegő keverék, és turbónyomás visszajelző, elektromos napfénytető, elektromos ablakok, riasztó-pager. Külső: Kék fekete fényezés, morcosított géptető, elöl Angel eyes + xenon, hátul MTS fekete lámpák, 17 colos Audi replika felnik, 215/40 17-es gumik, 288-as fékek elöl, állítható toronymerevítő elöl, hátul fix, mindkettő sparco. Koni állítható keménységű gátlók. Lehet, hogy kimaradt valami, de meg kell nézni élőben, megmutatok mindent az autón. Ára 1.350.000 HUF lett mert 2 dugó sajnos elolvadt...a javítási költsége 150-200e Forint mindenestűl. Az ár lehet olcsóbb is, kérdés mit adok hozzá...az 1.35m az ahogy a képeken is látható, első hátsó lámpák nélkül -100e (helyette természetesen adom a gyári lámpákat), Vectra digit nélkül - 50e, lefújó, és műszerek nélkül - 50e, szóval akár 1.150.000 HUF....
Atommanó Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Köszi Balázs...most jól esett végigolvasni a 7 misit.. :rolleyes:
Lanti Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Köszi Balázs...most jól esett végigolvasni a 7 misit.. :rolleyes: mennyi mindenre jók a barátok! <_<
Atommanó Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 mennyi mindenre jók a barátok! :rolleyes: Erről jut eszembe! Este jössz? ...mert jó érzés az nekem ha nem én vagyok a leglassabb... ;) <_<
Rattesid Dénes Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 István mondta tegnap, nemtom miért nem viszi el senki. Gondolom németó-ban leesett a kamionról... :rolleyes: Nem nem ahoz a cabriohoz adták ami a képen szerepel.Amúgy a felni nagyon szép én már néztem élőben is.
FBalazs Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Köszi Balázs...most jól esett végigolvasni a 7 misit.. :rolleyes: hmmm... te kezdted, wazeee...
warwolf Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 c20ne turbó se olyan különleges szerintem van belőle jópár. C20GET-ként a Pontiac Lemans-ban Angliában, és az USA-ban.
Demó Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 C20GET-ként a Pontiac Lemans-ban Angliában, és az USA-ban. Van jópár turbósított C20NE is, de a 8V nem arra lett kitalálva.
MOR16V Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Van jópár turbósított C20NE is, de a 8V nem arra lett kitalálva. ne irogass hanem gyere mert szeretném még világosban látni azt a vectrát! :rolleyes:
Demó Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 ne irogass hanem gyere mert szeretném még világosban látni azt a vectrát! :rolleyes: Jólvanna! ;) Mindjárt indulok. <_<
Hic Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Van jópár turbósított C20NE is, de a 8V nem arra lett kitalálva. Ez marhaság, még nem vezettél OFF Punto GT-t... :rolleyes: Persze a 16 szelep jobb magas fordulaton, a gyorsabb gázcsere miatt, de azért ne temessük a 8V-t, vannak előnyei is szép számmal....
Tom Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 de azért ne temessük a 8V-t, vannak előnyei is szép számmal.... Az hogy van kinél jobbnak lenni... :rolleyes: :D <_< ;)
Tápiószecső Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Az hogy van kinél jobbnak lenni... :rolleyes: :D <_< ;) Szerintem sincs tetemes különbség a 8 és 16 szelep között. És a 16-nak is van hátránya nemkevés.
Sörös Sanyi Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Én is e között vacilálok most. Nyomaték vagy fordulat? 12 vagy 24 szelep? Képtelen vagyok dönteni. De asszem, 24 szelep lesz belőle...
J0hnny Elküldve Június15, 2007 Elküldve Június15, 2007 Na hazaértünk az illegálról!Demó jött,látott,győzött! :rolleyes: Remélem hazaértek Pével a vontatásból sikeresen!
Tom Elküldve Június16, 2007 Elküldve Június16, 2007 Na hazaértünk az illegálról!Demó jött,látott,győzött! <_< Remélem hazaértek Pével a vontatásból sikeresen! Milyen vontatás? :rolleyes:
Lanti Elküldve Június16, 2007 Elküldve Június16, 2007 Erről jut eszembe! Este jössz? ...mert jó érzés az nekem ha nem én vagyok a leglassabb... ;) :rolleyes: voltam... <_<
Demó Elküldve Június16, 2007 Elküldve Június16, 2007 Milyen vontatás? :rolleyes: Pé vett egy A Vectra V6-ot alkatrésznek az MV6-hoz és 4-5 km után már meg is állt neki. Szerintem az olajszivattyú adta meg magát, de már füstölt is a motor, tehát már nem kell sokat várni töle. Mivel a hiedelmekkel ellentétben azért nem lakunk olyan közel Kacskeméthez, ezért még majdnem 80 km-t kellett húznom a kis Corsával a nagy, nehéz Vectrát. ;) Még az a jó, hogy olyasmi nem mehetett tönkre, ami az MV6-hoz fog kelleni. A gyorsulás meg jó volt, egy G Astra OPC megvolt, egy BMW E30 3000 sorhat viszont nem. Indulásnál a hátsókerékhajtásnak és a sperrnek köszönhetöen lerajtolt egy autóhosszal, utána viszont végig tartottam a távot. Sokkal jobban ment, mint az E36 328i. A CRX-et, meg jobb, hogy ki se próbáltam, abból csúnya alázás lett volna. <_< Így legalább jobban fogok tudni aludni.
Sörös Sanyi Elküldve Június16, 2007 Elküldve Június16, 2007 Szegény egynégy mit küszködhetett a csúnya nagy Vectra előtt... :rolleyes: 3.0 sorhat BMW elhúzott? Előnyei: speer, hátsókerékhajtás? Hmmm... Jövő ősszel remélem, még meglesz neked a kis méregzsák! <_<
warwolf Elküldve Június16, 2007 Elküldve Június16, 2007 A gyorsulás meg jó volt, egy G Astra OPC megvolt, egy BMW E30 3000 sorhat viszont nem. Indulásnál a hátsókerékhajtásnak és a sperrnek köszönhetöen lerajtolt egy autóhosszal, utána viszont végig tartottam a távot. Sokkal jobban ment, mint az E36 328i. A CRX-et, meg jobb, hogy ki se próbáltam, abból csúnya alázás lett volna. ;) Így legalább jobban fogok tudni aludni. Frankó kis móka volt, tisztán látszott már a rajtnál is, hogy jobban tapad a bömbi, de itt felvetődik a kérdés, hogy nem akarnál-e alkalomadtán egy sperrt a Corsába......Mert akkor meglett volna. Viszont az a Honda Integra nemkicsit ment jól.De ott volt v.mi okosítás a váltóban is, nem beszélve a vágott slickről.Szal nem sz@rral dobálózott a srác. Szépek voltak Speed hawerjainak a gépei is.Az az OPC is.A srác picit ideges volt, mikor lelépted. Állítóag nem dohányzik, de eléggé mélyre szívta a tőlem kapott cigi füstjét...... <_< Szóval tetszett. A Veki meg érdekes.Mondjuk elég sokat állt az a gép, de akkor sem kellett volna elfüstölnie....hm...érdekes. :rolleyes:
warwolf Elküldve Június16, 2007 Elküldve Június16, 2007 Még egy apróság........jóól eldöngettél a rendőr Ignis mellett....... :rolleyes: <_< ;) Ugyanis kijöttek a közegek, hogy mijapálya, erre mindenki félreállt.Péterünk meg nem vette észre a rendőrautót, ezért szépen kigurult a startvonalhoz, aztán megnézte, hogy mit megy a gép 400m-n....... :D Utánatelefonáltunk, hogy TE ÁLLAT KINT VANNAK A RENDŐRÖK!!!!! A válasz csak ennyi volt......v.mi fehér mellett elmentem........ :P
Gelko Elküldve Június16, 2007 Elküldve Június16, 2007 Én is e között vacilálok most. Nyomaték vagy fordulat? 12 vagy 24 szelep? Képtelen vagyok dönteni. De asszem, 24 szelep lesz belőle... C30NE vs C30SE ? a dual sokkal jobb nem ? néha kicsit keveslem a c30ne-t de nagy kasztnit kell mozgatnia...ha le lehetne papírozni a Dual Ram-ot bele is vágnék <_< A válasz csak ennyi volt......v.mi fehér mellett elmentem........ :rolleyes: delaza ;)
Recommended Posts