Chaba Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Tud valaki, vagy valaki->valaki által : KONI gátlókat szerválni... elég sürgős, jövőhét végére bent kéne hogy legyen mert fel kell rakni még a féket is az MV6 tárcsákkal amik miatt beljebb esik majd a két első kerekem 1-1cm-t és így menne szélesítésre... Thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 ...mert fel kell rakni még a féket is az MV6 tárcsákkal amik miatt beljebb esik majd a két első kerekem 1-1cm-t és így menne szélesítésre... Azt nem értem, hogy miért esik bejjebb a kerék? :rolleyes: Hiszen az MV6 tárcsa agyrésze még vastagabb is, mint a 256-os tárcsa... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Azt nem értem, hogy miért esik bejjebb a kerék? :rolleyes: Hiszen az MV6 tárcsa agyrésze még vastagabb is, mint a 256-os tárcsa... vastagabb de összességében a tárcsa nem magasabb... alaposan utánna néztem az MV6 tárcsa magassága 58,3mm a GSI gyári pedig 69,2mm Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 vastagabb de összességében a tárcsa nem magasabb... alaposan utánna néztem az MV6 tárcsa magassága 58,3mm a GSI gyári pedig 69,2mm Akkor gondold újra az első féket. :rolleyes: Ugyanis a kerék kijjebb fog kerülni, meg a nyereg is jóval. Ugyanis az a szám azt mondja, hogy milyen mélyre nyúlik az agytól a tárcsa koptatókarimája. De maga az agy vastagsága nagyobb, mint az eredetié, és emiatt kerül kijjebb a kerék. És mivel kisebb a mélysége az MV6 tárcsának, a nyereg is annyival kijjebb kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Akkor gondold újra az első féket. <_< Ugyanis a kerék kijjebb fog kerülni, meg a nyereg is jóval. Ugyanis az a szám azt mondja, hogy milyen mélyre nyúlik az agytól a tárcsa koptatókarimája. De maga az agy vastagsága nagyobb, mint az eredetié, és emiatt kerül kijjebb a kerék. És mivel kisebb a mélysége az MV6 tárcsának, a nyereg is annyival kijjebb kerül. :rolleyes: lehet h igazad van... megnézem még1x de a KONI gátló ettől függetlenül kéne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 nem értem miért jönne kintebb az egész látom nem vagy egy vizuális típus <_< szal a kerékagy ahhoz a belső részhez kapcsolódik, ami a képen felül van. A karima már attól visszafelé van a motortér felé. De majd ha a kezedbe veszed a tárcsát, és megpróbálod rárakni a kerékagyra, rájössz miről beszélek. ;) Amúgy én már egyszer végigcsináltam a dolgot, igaz nem MV6 tárcsával. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Amúgy én már egyszer végigcsináltam a dolgot, igaz nem MV6 tárcsával. :rolleyes: és hogy sikerült a helyére varázsolni..? (merthogy a nyergem már megvan és abból le lett esztergálva pont a kerékagy vastagság különbsége miatt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 és hogy sikerült a helyére varázsolni..? (merthogy a nyergem már megvan és abból le lett esztergálva pont a kerékagy vastagság különbsége miatt) Nekem B Vectra 288-as tárcsa van, a saját nyergével. A nyereg cakkra passzolt, a tárcsát pedig át kellett alakítani 5 lyukról 4 lyukra, és központosítani az astra agyra. Lényegében ennyi :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Hát mindenki agyal? :rolleyes: Én meg a Mantára 4X100-as osztású, eredeti fékek helyett 5X118-as osztású A Senator fékeket varázsolok (illetve Vascona barátom), excenter tőcsavarokkal, így 5X120-as lesz. Nomeg így a Manta elől-hátul tárcsás, nagy fékerővel, és ABS-el lesz. Szóval a megállással nem lesz gond. ;) (A 3.0 DualRam, meg a Speer senator diffi már nem is számít <_<) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Nekem B Vectra 288-as tárcsa van, a saját nyergével. A nyereg cakkra passzolt, a tárcsát pedig át kellett alakítani 5 lyukról 4 lyukra, és központosítani az astra agyra. Lényegében ennyi <_< Dettó ezt szerettem volna eljátszani az MV6 296os tárcsájával... A nyerge gond nélkül passzol, le lett esztergálva hogy fel férjen a tárcsa is... A tárcsát én is átfuratnám 5 lyukról 4re és szintén központosítani... eddig ez volt a terv. de most megingattál h kiljebb kerül a kerekem... :rolleyes: Az nem lenne túl jó... már így is nagyon kint van. Szerzek én egy tárcsát mielött újjat vennék és oda próbálom kerékkel együtt, ez a legtisztább! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Dettó ezt szerettem volna eljátszani az MV6 296os tárcsájával... A nyerge gond nélkül passzol, le lett esztergálva hogy fel férjen a tárcsa is... A tárcsát én is átfuratnám 5 lyukról 4re és szintén központosítani... eddig ez volt a terv. de most megingattál h kiljebb kerül a kerekem... :rolleyes: Az nem lenne túl jó... már így is nagyon kint van. Szerzek én egy tárcsát mielött újjat vennék és oda próbálom kerékkel együtt, ez a legtisztább! Azt se értem hogy minek kellett esztergálni, ha passzolt? A kerék nem sokkal fog kijjebb kerülni, 2-3mm-t asszem. De az a biztos, ha mindent felpróbálsz rá, mielőtt véglegesítenél bármit is, mert érhetnek meglepetések, pl felni ügyben is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Azt se értem hogy minek kellett esztergálni, ha passzolt? A kerék nem sokkal fog kijjebb kerülni, 2-3mm-t asszem. De az a biztos, ha mindent felpróbálsz rá, mielőtt véglegesítenél bármit is, mert érhetnek meglepetések, pl felni ügyben is. ;) a nyereg felfogatására értettem hogy gond nélkül passzolt. ezt meg most te nem látod... <_< esztergálni pont a MV6 szélesebb kerékagy mérete miatt kellett, de majd csinálok képeket jövőhéten amikor ráeröltetem azt megértjük :rolleyes: felnivel együtt próbáltam a nyerget, nem volt vele gond, elfért minden meindenhol kényelmesen (17"es kerék) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Qrva jégeső.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Qrva jégeső.... nemá itt még csak sima eső meg vihar van :rolleyes: kocsi ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 nemá itt még csak sima eső meg vihar van :rolleyes: kocsi ? GSI iz on da street...Coupe-é detto...kicsit izgulunk...Ódi fedettben áll... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Hát mindenki agyal? :rolleyes: Én meg a Mantára 4X100-as osztású, eredeti fékek helyett 5X118-as osztású A Senator fékeket varázsolok (illetve Vascona barátom), excenter tőcsavarokkal, így 5X120-as lesz. Nomeg így a Manta elől-hátul tárcsás, nagy fékerővel, és ABS-el lesz. Szóval a megállással nem lesz gond. ;) (A 3.0 DualRam, meg a Speer senator diffi már nem is számít <_<) Nekem is 5X120-as felnik voltak a Senin... Most árulom épp őket... itten e... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 GSI iz on da street...Coupe-é detto...kicsit izgulunk...Ódi fedettben áll... picit izgultok csak, gondolom. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Már elállt...mindjárt süt a nap...csak már lassan lemegy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Már elállt...mindjárt süt a nap...csak már lassan lemegy... nálunk is volt jég meg minden de szerencsésen átvészeltük... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Ki az a "Karcsika"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Ki az a "Karcsika"? Az 1.8as :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Ki az a "Karcsika"? :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Az 1.8as :rolleyes: <_< ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Látszólag egyik autónak se lett baja,de nem egyszerű ami a parkban van.Kidölt fák ágak a kocsik tetején......És ez megy már lassan 2 hete...Kell keresnem egy garázst :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június5, 2007 Megoszt Elküldve Június5, 2007 Látszólag egyik autónak se lett baja,de nem egyszerű ami a parkban van.Kidölt fák ágak a kocsik tetején......És ez megy már lassan 2 hete...Kell keresnem egy garázst :rolleyes: Családi ház parkoló??? Vagy egy ponyva is gyors megoldást jelenthet...akár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts