kavics Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 caravan eladó vacsora után sok volt ez nekem .. szép ellenben a belső kárpit :rolleyes:
warwolf Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Az R32 gyárilag 4motion asszem. Ami itt Kméten van, az igen. De múltkor láttam az amerikai verzióról is filmet, ott is kihangsúlyozták a 4motion-t.
kavics Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Nem túl sűrű gyerek a Cali V6..........Nekem is bejövős! :rolleyes: jó dolog az a v6 legalábbis nekem is nagyon bejövős..... a turbós calinak meg fészlift elötti lököse van holott fészlift utáni...
Lacee Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Jóvanna Gabi, tudom én hogy tudod Te :rolleyes: Csak nem akartam ezt most ennyire részletesen leírni...amúgy meg ugyebár én azért tettem le a dologról mert tényleg esélyes hogy motort kell cserélnem szóval addig meg nem érdekel hogy csörög e a tőke...vagy hogy az olajat hogy veszi fel(megjegyzem elég hamar mostanság...bár alig megy az auto) Beszéltem a Szuromival annó rendben is volt ez a hengerfej újítás téma de aztán jöttek a fontosabb gondjai az autónak... A héten megy a kormánymű+váltó+szilent cserére... Redi sok sikert a tőke dolgohoz! A hengerfej kopottság csak egy lehet a több dolog közül. Az olajpumpát pedig ugye egyszerűen ki lehetne szűrni, csak kicsit utána kéne járnod a dolognak. Ne az ismerősök között, ha itt nem találtál, hanem menj el pár műhelybe, valahol biztos lesz műszer. <_< És a használt tőkék még mindig nagy arányban játszanak be a hibalehetőségbe! Egyébként meg ha a Szuromi kezébe adod a hf-et, pár nap alatt megcsinálja, vagy bizton megmondja hogy nem érdemes vele foglalkozni, mert kopottak a hidrotőke járatok. Persze a tőkék közül ő sem fogja biztosra megmondani, melyik a jó, melyik nem, szal abból nem árt újat. ;)
Demó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Tényleg, Redi! Ha cserélni akarod majd a tökéket, akkor X20XEV tökéket rakj bele, mert jobbak és ugyanúgy passzolnak. Valamint van még egy kis elönyük, hogy könnyebbek, mint a C20XE-é. :rolleyes: De elöbb tényleg a nyomást ellenörizném.
redline Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Tényleg, Redi! Ha cserélni akarod majd a tökéket, akkor X20XEV tökéket rakj bele, mert jobbak és ugyanúgy passzolnak. Valamint van még egy kis elönyük, hogy könnyebbek, mint a C20XE-é. ;) De elöbb tényleg a nyomást ellenörizném. hahaha a Petigsi is pont ezt írta épp most akartam kérdezni, hogy a tisztelt jelenlévő úri társaságnak mi a véleménye :rolleyes: de akkor 2 strigula az x20xev tőkék mellé <_<
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Na??? Vettél végre egy normális GSI-t??? :rolleyes:
MOR16V Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 elkelt a naracs-fekete :rolleyes: gyorsan cserli gazdáit <_< és mindenki nyerni akar rajta kicsit
Tom Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 elkelt a naracs-fekete <_< Már kb. 5 napja. :rolleyes:
J0hnny Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Már kb. 5 napja. :rolleyes: Tom!Akkor a kérdés adott: bontásra is hozol? <_<
Tom Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Tom!Akkor a kérdés adott: bontásra is hozol? :rolleyes: Megláttam benne a fantáziát... <_<
PetiGSI Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 hahaha a Petigsi is pont ezt írta épp most akartam kérdezni, hogy a tisztelt jelenlévő úri társaságnak mi a véleménye :rolleyes: de akkor 2 strigula az x20xev tőkék mellé <_< Valóban sokkal könyebb X20XEV tőke.............könyebb és szárazabb érzés ;)
opel16v Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 vagy hogy az olajat hogy veszi fel(megjegyzem elég hamar mostanság...bár alig megy az auto) Bele való olajjal ez a dóga <_< VW és nagy lóerő meg szinkróóó témához: A versenyeken sok ilyen van a mezőnyben. Állandó gondjaik vannak a hajtással. Főleg amelyik csak elsőkerekes. Volt olyan srác, aki 3 versenyből egyet sem fejezett be, mert versenyenként két féltengely törése is volt (és nem mindig a csukló tört el). Most viszont volt kint Ba-La Ralin egy szinkróóó 5-ös golf, kikönnyítve, felhúzva. Az ment mint a szél, és végig is ért mindenféle gond nélkül. :rolleyes:
Stock16v Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 Demó! Akkor megvehetem a x20xev olajteknő tőmítést?Azt írtad korábban az jobb mint az xe tömítése. 1az 1be passzol és abból is kettő kell?Köszi!
redline Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 1 kell, de vagy rövidebb csavarokkal teszed fel vagy alátéttel kérdezzetek expert vagyok tömítés témában :rolleyes: <_< (btw kiderült, hogy nekem már x20xev tömítés volt fenn de a gyári csavarokkal és azért csöpöghetett)
Demó Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 Igen, látom Redi is egyre profibb lesz, már csak rá kellene vennie magát, hogy a parkolóban lecserélje a kartertömítést. :rolleyes: Nálam eddig az összes kartertömítés passzolt, viszont ha nem a gyári hajtókarcsavarok vannak már benne, akkor beleérhet. Ezért mielött összerakom, mindig alátartom a tömítést és egyszer áttekerem a motort, hogy nem ér-e bele sehol.
Stock16v Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 1 kell, de vagy rövidebb csavarokkal teszed fel vagy alátéttel kérdezzetek expert vagyok tömítés témában :rolleyes: <_< (btw kiderült, hogy nekem már x20xev tömítés volt fenn de a gyári csavarokkal és azért csöpöghetett) Igen, látom Redi is egyre profibb lesz, már csak rá kellene vennie magát, hogy a parkolóban lecserélje a kartertömítést. ;) Nálam eddig az összes kartertömítés passzolt, viszont ha nem a gyári hajtókarcsavarok vannak már benne, akkor beleérhet. Ezért mielött összerakom, mindig alátartom a tömítést és egyszer áttekerem a motort, hogy nem ér-e bele sehol. Ok köszönöm!Akkor az olajterelő lemez ugrik(még jó hogy megvettem gyáriba anno) Van most a loctite-nak valami új spéci masszája direkt erre a célra.Érdemes körbenyomni azért nehogy az aluteknő is deformálódva legyen?
Demó Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 Ok köszönöm!Akkor az olajterelő lemez ugrik(még jó hogy megvettem gyáriba anno) Van most a loctite-nak valami új spéci masszája direkt erre a célra.Érdemes körbenyomni azért nehogy az aluteknő is deformálódva legyen? Hát, ha már deformálódhatott, akkor lehet, hogy jobban jársz. Különben csak ott kellene tömítömassza, ahol a fötengelycsapágyak vannak.
Stock16v Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 Aha értem és a főtengelycsapágyhoz ha lekerül a teknő tudunk majd nyomni vagy ahoz jobban meg kell bontani?
Demó Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 Hátsókerékhajtású C Corsa <_< Ezt hamar össztörték... :rolleyes:
Demó Elküldve Június5, 2007 Elküldve Június5, 2007 Aha értem és a főtengelycsapágyhoz ha lekerül a teknő tudunk majd nyomni vagy ahoz jobban meg kell bontani? Nem kell mást bontani hozzá.
Recommended Posts