Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Jóvanna Gabi, tudom én hogy tudod Te :rolleyes:

Csak nem akartam ezt most ennyire részletesen leírni...amúgy meg ugyebár én azért tettem le a dologról mert tényleg esélyes hogy motort kell cserélnem szóval addig meg nem érdekel hogy csörög e a tőke...vagy hogy az olajat hogy veszi fel(megjegyzem elég hamar mostanság...bár alig megy az auto)

Beszéltem a Szuromival annó rendben is volt ez a hengerfej újítás téma de aztán jöttek a fontosabb gondjai az autónak...

A héten megy a kormánymű+váltó+szilent cserére...

Redi sok sikert a tőke dolgohoz!

A hengerfej kopottság csak egy lehet a több dolog közül. Az olajpumpát pedig ugye

egyszerűen ki lehetne szűrni, csak kicsit utána kéne járnod a dolognak. Ne az ismerősök

között, ha itt nem találtál, hanem menj el pár műhelybe, valahol biztos lesz műszer. <_<

És a használt tőkék még mindig nagy arányban játszanak be a hibalehetőségbe!

Egyébként meg ha a Szuromi kezébe adod a hf-et, pár nap alatt megcsinálja, vagy

bizton megmondja hogy nem érdemes vele foglalkozni, mert kopottak a hidrotőke járatok.

Persze a tőkék közül ő sem fogja biztosra megmondani, melyik a jó, melyik nem, szal

abból nem árt újat. ;)

Link to comment
Megosztás:

Tényleg, Redi!

Ha cserélni akarod majd a tökéket, akkor X20XEV tökéket rakj bele, mert jobbak és ugyanúgy passzolnak. Valamint van még egy kis elönyük, hogy könnyebbek, mint a C20XE-é. :rolleyes:

De elöbb tényleg a nyomást ellenörizném.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg, Redi!

Ha cserélni akarod majd a tökéket, akkor X20XEV tökéket rakj bele, mert jobbak és ugyanúgy passzolnak. Valamint van még egy kis elönyük, hogy könnyebbek, mint a C20XE-é. ;)

De elöbb tényleg a nyomást ellenörizném.

hahaha a Petigsi is pont ezt írta épp most akartam kérdezni, hogy a tisztelt jelenlévő úri társaságnak mi a véleménye :rolleyes:

de akkor 2 strigula az x20xev tőkék mellé <_<

Link to comment
Megosztás:

hahaha a Petigsi is pont ezt írta épp most akartam kérdezni, hogy a tisztelt jelenlévő úri társaságnak mi a véleménye :rolleyes:

de akkor 2 strigula az x20xev tőkék mellé <_<

Valóban sokkal könyebb X20XEV tőke.............könyebb és szárazabb érzés ;)

Link to comment
Megosztás:

vagy hogy az olajat hogy veszi fel(megjegyzem elég hamar mostanság...bár alig megy az auto)

Bele való olajjal ez a dóga <_<

VW és nagy lóerő meg szinkróóó témához:

A versenyeken sok ilyen van a mezőnyben. Állandó gondjaik vannak a hajtással. Főleg amelyik

csak elsőkerekes. Volt olyan srác, aki 3 versenyből egyet sem fejezett be, mert versenyenként

két féltengely törése is volt (és nem mindig a csukló tört el).

Most viszont volt kint Ba-La Ralin egy szinkróóó 5-ös golf, kikönnyítve, felhúzva. Az ment mint

a szél, és végig is ért mindenféle gond nélkül. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Igen, látom Redi is egyre profibb lesz, már csak rá kellene vennie magát, hogy a parkolóban lecserélje a kartertömítést. :rolleyes:

Nálam eddig az összes kartertömítés passzolt, viszont ha nem a gyári hajtókarcsavarok vannak már benne, akkor beleérhet. Ezért mielött összerakom, mindig alátartom a tömítést és egyszer áttekerem a motort, hogy nem ér-e bele sehol.

Link to comment
Megosztás:

1 kell, de vagy rövidebb csavarokkal teszed fel vagy alátéttel

kérdezzetek expert vagyok tömítés témában :rolleyes: <_<

(btw kiderült, hogy nekem már x20xev tömítés volt fenn de a gyári csavarokkal és azért csöpöghetett)

Igen, látom Redi is egyre profibb lesz, már csak rá kellene vennie magát, hogy a parkolóban lecserélje a kartertömítést. ;)

Nálam eddig az összes kartertömítés passzolt, viszont ha nem a gyári hajtókarcsavarok vannak már benne, akkor beleérhet. Ezért mielött összerakom, mindig alátartom a tömítést és egyszer áttekerem a motort, hogy nem ér-e bele sehol.

Ok köszönöm!Akkor az olajterelő lemez ugrik(még jó hogy megvettem gyáriba anno)

Van most a loctite-nak valami új spéci masszája direkt erre a célra.Érdemes körbenyomni azért nehogy az aluteknő is deformálódva legyen?

Link to comment
Megosztás:

Ok köszönöm!Akkor az olajterelő lemez ugrik(még jó hogy megvettem gyáriba anno)

Van most a loctite-nak valami új spéci masszája direkt erre a célra.Érdemes körbenyomni azért nehogy az aluteknő is deformálódva legyen?

Hát, ha már deformálódhatott, akkor lehet, hogy jobban jársz. Különben csak ott kellene tömítömassza, ahol a fötengelycsapágyak vannak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.