Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
A Gabi szerint a hengerfejem kopott...A Gsi Tomi szerint az olajpumpám...

A hengerfej kopottság csak egy lehet a több dolog közül. Az olajpumpát pedig ugye

egyszerűen ki lehetne szűrni, csak kicsit utána kéne járnod a dolognak. Ne az ismerősök

között, ha itt nem találtál, hanem menj el pár műhelybe, valahol biztos lesz műszer. :rolleyes:

És a használt tőkék még mindig nagy arányban játszanak be a hibalehetőségbe!

Egyébként meg ha a Szuromi kezébe adod a hf-et, pár nap alatt megcsinálja, vagy

bizton megmondja hogy nem érdemes vele foglalkozni, mert kopottak a hidrotőke járatok.

Persze a tőkék közül ő sem fogja biztosra megmondani, melyik a jó, melyik nem, szal

abból nem árt újat. <_<

Elküldve

Tekintve hogy mennyi pénzt fröcsköltek rá,az ára nem is olyan vészes :rolleyes:

Ma felajánlottak egy 2.5 v6 Calit cserére...a GSI-vel...

A legszomorúbb, hogy elgondolkodtató lenne...bár Kecsóékat biztos megvárom...

Milyen évjáratú a calibra?

Elküldve
Tekintve hogy mennyi pénzt fröcsköltek rá,az ára nem is olyan vészes <_<

Milyen évjáratú a calibra?

Teljesen mindegy...max ha turbós lenne...

Ha már csúnya legalább menjen rendesen... :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok.

Kis segítség kellene GSI-társak.

Nekem is van egy ilyen müszerem a c20ne motorral szerelve. Semmi tuning, minden gyári.

Múlt héten volt nagyszervizen a tipus : olajak , szürök , szijjak, stb.

Kiolvasták a computert is és az azt jelezte a levegő tömeg mennyiségmérőm nem jó.

Ez valószinű igy is van , ugyanis nem úgy megy a vas ahogy kellene. TORPAN...

Azaz 2-es, vagy 3-as sebességben nyomok egy full gázt és 2000-3000 fordulat között mintha félgőzzel menne.

Nem szív farsot sehol, ezt megnéztem.

AZ alkatrésznek is utánna pislogtam de felejtős, 115e FT. Az utángyártott 90e.

Mi tudok ezzel kezdeni ???

Kíméljetek meg tréfáktól, hogy dobjam ki, mert 4 éve van nálam és nagyon a szívemhez nőtt.

SEGÍTSETEK !!!

Elküldve
Teljesen mindegy...max ha turbós lenne...

Ha már csúnya legalább menjen rendesen... <_<

Gondolom amúgy se tartanád meg......Akinek meg turbós calija van az nem akar gsi turbó cserét,mert szereti a calibráját.Meg abból az összegből amit ráköltenél hogy haladjon is,abból az astra is újra mehetne :rolleyes:

Elküldve
Gondolom amúgy se tartanád meg......Akinek meg turbós calija van az nem akar gsi turbó cserét,mert szereti a calibráját.Meg abból az összegből amit ráköltenél hogy haladjon is,abból az astra is újra mehetne :rolleyes:

Igazából nem is nagyon kellene nekem olyan teljesítményű autó egyenlőre mint a GSI.... <_<

Elküldve
Igazából nem is nagyon kellene nekem olyan teljesítményű autó egyenlőre mint a GSI.... <_<

Nem túl sűrű gyerek a Cali V6..........Nekem is bejövős! :rolleyes:

Elküldve
Nem túl sűrű gyerek a Cali V6..........Nekem is bejövős! :rolleyes:

Nem megy semmit és nagyon nincs annyi előnye a V6-nak, mint amennyivel több vele a szívás. Szerintem.

Ha már Cali tényleg csak turbo. <_<

Elküldve
Sziasztok.

Kis segítség kellene GSI-társak.

Nekem is van egy ilyen müszerem a c20ne motorral szerelve. Semmi tuning, minden gyári.

Múlt héten volt nagyszervizen a tipus : olajak , szürök , szijjak, stb.

Kiolvasták a computert is és az azt jelezte a levegő tömeg mennyiségmérőm nem jó.

Ez valószinű igy is van , ugyanis nem úgy megy a vas ahogy kellene. TORPAN...

Azaz 2-es, vagy 3-as sebességben nyomok egy full gázt és 2000-3000 fordulat között mintha félgőzzel menne.

Nem szív farsot sehol, ezt megnéztem.

AZ alkatrésznek is utánna pislogtam de felejtős, 115e FT. Az utángyártott 90e.

Mi tudok ezzel kezdeni ???

Kíméljetek meg tréfáktól, hogy dobjam ki, mert 4 éve van nálam és nagyon a szívemhez nőtt.

SEGÍTSETEK !!!

Bontóban lenne érdemes vadászni, valami kipróbálásos garival. 15 perc teszt alatt kiderül, hogy jó-e, és szerintem 10-15ért már bőven lehet kapni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.