Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Elvileg szerdáig azt kérte, hogy hadd ne mondjon semmit...
opel16v Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 A Gabi szerint a hengerfejem kopott...A Gsi Tomi szerint az olajpumpám... A hengerfej kopottság csak egy lehet a több dolog közül. Az olajpumpát pedig ugye egyszerűen ki lehetne szűrni, csak kicsit utána kéne járnod a dolognak. Ne az ismerősök között, ha itt nem találtál, hanem menj el pár műhelybe, valahol biztos lesz műszer. :rolleyes: És a használt tőkék még mindig nagy arányban játszanak be a hibalehetőségbe! Egyébként meg ha a Szuromi kezébe adod a hf-et, pár nap alatt megcsinálja, vagy bizton megmondja hogy nem érdemes vele foglalkozni, mert kopottak a hidrotőke járatok. Persze a tőkék közül ő sem fogja biztosra megmondani, melyik a jó, melyik nem, szal abból nem árt újat. <_<
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Nem is csúnya az a túros Cali... Bár csak a turbós Cali formája tetszik...a szívóé nem... :rolleyes: <_<
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Ha több pénzem lenne... Uhhhhh....dá szhhhéééép ótóóóóóó....
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 höhö most vettél autót... :rolleyes: egyet... <_<
opel16v Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Hú ha lenne ennyi pénzem... Ez nekem is a szívem csücske :rolleyes:
Lanti Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 egyet... :rolleyes: és még van egy és még jön egy <_<
redline Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Ha több pénzem lenne... Uhhhhh....dá szhhhéééép ótóóóóóó.... jólvan, persze <_< ;) ez az auto annyira szép, hogy majdnem eltántorít az Aston Martin imádattól :rolleyes:
coupe Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 caravan eladó Tekintve hogy mennyi pénzt fröcsköltek rá,az ára nem is olyan vészes :rolleyes: Ma felajánlottak egy 2.5 v6 Calit cserére...a GSI-vel... A legszomorúbb, hogy elgondolkodtató lenne...bár Kecsóékat biztos megvárom... Milyen évjáratú a calibra?
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Tekintve hogy mennyi pénzt fröcsköltek rá,az ára nem is olyan vészes <_< Milyen évjáratú a calibra? Teljesen mindegy...max ha turbós lenne... Ha már csúnya legalább menjen rendesen... :rolleyes:
oszinet Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Sziasztok. Kis segítség kellene GSI-társak. Nekem is van egy ilyen müszerem a c20ne motorral szerelve. Semmi tuning, minden gyári. Múlt héten volt nagyszervizen a tipus : olajak , szürök , szijjak, stb. Kiolvasták a computert is és az azt jelezte a levegő tömeg mennyiségmérőm nem jó. Ez valószinű igy is van , ugyanis nem úgy megy a vas ahogy kellene. TORPAN... Azaz 2-es, vagy 3-as sebességben nyomok egy full gázt és 2000-3000 fordulat között mintha félgőzzel menne. Nem szív farsot sehol, ezt megnéztem. AZ alkatrésznek is utánna pislogtam de felejtős, 115e FT. Az utángyártott 90e. Mi tudok ezzel kezdeni ??? Kíméljetek meg tréfáktól, hogy dobjam ki, mert 4 éve van nálam és nagyon a szívemhez nőtt. SEGÍTSETEK !!!
coupe Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Teljesen mindegy...max ha turbós lenne... Ha már csúnya legalább menjen rendesen... <_< Gondolom amúgy se tartanád meg......Akinek meg turbós calija van az nem akar gsi turbó cserét,mert szereti a calibráját.Meg abból az összegből amit ráköltenél hogy haladjon is,abból az astra is újra mehetne :rolleyes:
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Bontóban találsz, vagy lehet Dininek is van otthon...
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Gondolom amúgy se tartanád meg......Akinek meg turbós calija van az nem akar gsi turbó cserét,mert szereti a calibráját.Meg abból az összegből amit ráköltenél hogy haladjon is,abból az astra is újra mehetne :rolleyes: Igazából nem is nagyon kellene nekem olyan teljesítményű autó egyenlőre mint a GSI.... <_<
coupe Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 5000 a bejáratás,utána meg már másként fogod látni ;) :D <_< :rolleyes:
Atommanó Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Annyit szívtam vele...hogy nem igazán ülnék bele jó érzéssel... :rolleyes:
warwolf Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Igazából nem is nagyon kellene nekem olyan teljesítményű autó egyenlőre mint a GSI.... <_< Nem túl sűrű gyerek a Cali V6..........Nekem is bejövős! :rolleyes:
Tom Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Teljesen mindegy...max ha turbós lenne... Ha már csúnya legalább menjen rendesen... <_< :rolleyes: ;) :D
Tom Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Nem túl sűrű gyerek a Cali V6..........Nekem is bejövős! :rolleyes: Nem megy semmit és nagyon nincs annyi előnye a V6-nak, mint amennyivel több vele a szívás. Szerintem. Ha már Cali tényleg csak turbo. <_<
Tom Elküldve Június4, 2007 Elküldve Június4, 2007 Sziasztok. Kis segítség kellene GSI-társak. Nekem is van egy ilyen müszerem a c20ne motorral szerelve. Semmi tuning, minden gyári. Múlt héten volt nagyszervizen a tipus : olajak , szürök , szijjak, stb. Kiolvasták a computert is és az azt jelezte a levegő tömeg mennyiségmérőm nem jó. Ez valószinű igy is van , ugyanis nem úgy megy a vas ahogy kellene. TORPAN... Azaz 2-es, vagy 3-as sebességben nyomok egy full gázt és 2000-3000 fordulat között mintha félgőzzel menne. Nem szív farsot sehol, ezt megnéztem. AZ alkatrésznek is utánna pislogtam de felejtős, 115e FT. Az utángyártott 90e. Mi tudok ezzel kezdeni ??? Kíméljetek meg tréfáktól, hogy dobjam ki, mert 4 éve van nálam és nagyon a szívemhez nőtt. SEGÍTSETEK !!! Bontóban lenne érdemes vadászni, valami kipróbálásos garival. 15 perc teszt alatt kiderül, hogy jó-e, és szerintem 10-15ért már bőven lehet kapni.
Recommended Posts