Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ha jól emléxem, A-->Z-ig fel lett újítva Tominak a moci.

Arra emléxem, hogy ha beindítja, pár máspdperc mindenképp kell, hogy elkezdjen halkulni, mert olyan, mint ahol a tőkék tökre eleresztik az olajat, és sokára nyerik vissza.(ilyen visszacsapó bizbaszok nincsenek az olajjáratokban, amik meg kéne, hogy gátolják a teljes leürülést?)

Olajpumpában van egy magasnyomás szelep de ennek cseréjét én nem tartottam elegendőnek mert vannak még ott fogas kerekek is. Így maradt a kpl olajpumpa csere amikor megvettem. Ugyaqnis amikor vettem a hydrotőke csattogás volt az alku alap.

Link to comment
Megosztás:

Na elrepültem Isotta + BMC látogatásra. Csütörtökön mesélek miért is mehetünk a csába a diesel autóinkal (elsősorab Anti, Balázska). Vezettem egy 3.0 sor 6 biturbó dieselt amiben 2115km volt még csak. :rolleyes:

Azért, amikor 50lityi gázolajra mondanak max. 10 pízt, az elég meggyőző...

Amúgy hétvégén vittek egy kört egy Off VR6-al, ami ugye V6 alapból, viszont erre még a biztonság kedvéért dobtak 2 csigát is.

Elég meggyőző volt. Amúgy ő nyerte a SufniTuning különdíjat <_<

Link to comment
Megosztás:

Amúgy hétvégén vittek egy kört egy Off VR6-al, ami ugye V6 alapból, viszont erre még a biztonság kedvéért dobtak 2 csigát is.

Elég meggyőző volt. Amúgy ő nyerte a SufniTuning különdíjat :rolleyes:

Itt kméten is épül egy R32 biturbó.............Pedig alapból sem ment roszul.......

Link to comment
Megosztás:

Amúgy meg Ti, Kecskemétiek érezzétek magatokat leb@szva, hogy oda sem toltátok (gurítottátok) a kocsijaitokat Bajára...

Pár Calibra jött le Pestről, meg a rendezői autók közt volt egy C20XE karaván (turbó építés előtti állapotban), és A Vectra karaván, oszt ennyi...

Nagy többségben voltak a Suzukik, meg egyéb márkák épp szétesőben levő gépjárművei :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Amúgy meg Ti, Kecskemétiek érezzétek magatokat leb@szva, hogy oda sem toltátok (gurítottátok) a kocsijaitokat Bajára...

Pár Calibra jött le Pestről, meg a rendezői autók közt volt egy C20XE karaván (turbó építés előtti állapotban), és A Vectra karaván, oszt ennyi...

Nagy többségben voltak a Suzukik, meg egyéb márkák épp szétesőben levő gépjárművei :rolleyes:

Semmi közünk a helyi CS.s teamhez! <_<

Link to comment
Megosztás:

Demo is mindig ezt mondja, hogy nézessek egy olajnyomást...lassan tényleg ideje lesz :rolleyes: De nem hinném, hogy ennyivel megúszom, az élet ennél sokkal alattomosabb <_<

Hát ez lenne az alap. ;) Kéne egy ilyen mérés, oszt abból már lehet okoskodni.

Egyébként meg lehet még olajjárat tömődés és hengerfejkopás is, szal nem eccerű az eset.

Link to comment
Megosztás:

Mindenesetre tanulj az esetemből Redi!

Én vetem gyári tőkét...ugyan használtat de ez nem zárja ki annak a lehetőségét hogy tényleg jó állapotú tőkék...

A Gabi szerint a hengerfejem kopott...A Gsi Tomi szerint az olajpumpám...

Még az is lehet hogy mind a kettő...

Motoröblítőt is próbáltam...

Olajnyomást nem tudtam mérni mert nem találtam ismerőst olajnyomás mérővel...meg aztán le is tettem a dologról...

Szóval ebből táplálkozz :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.