Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Szerintem sokkal jobban össze van rakva az F mint a G :rolleyes: és nagyobb a csomagtere :unsure:

ezt nem tudom..volt F és van G...az F kényelmesebb de a G "felnőttesebb" autó...csak nem tudom miért kellett ennyire el***ni az üléseket...

viszont sztem a G jobb mint a H :D

szééép az Óudi.... :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ilyen műszerfalat, kb. a Roland is ennyi pénzért csinál, ráadásul azt még testre is szabadhatod, ergo pont olyat csinál (felirat, szín, stb.), mint amilyet szeretnél. Ráadásul nem te gányolod szét a műszerfalat és a csomag sem veszik el némethonban.

Link

Számlapok

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ilyen műszerfalat, kb. a Roland is ennyi pénzért csinál, ráadásul azt még testre is szabadhatod, ergo pont olyat csinál (felirat, szín, stb.), mint amilyet szeretnél. Ráadásul nem te gányolod szét a műszerfalat és a csomag sem veszik el némethonban.

Link

Számlapok

De ebben szerintem a gyári háttérvilágítást használja. (azaz égők, vagy ledek) a német arc meg adja hozzá az illuminátoros hátlapot, vagy mi a fentét, amitől olyan egybefüggő lesz a színe.

amúgy csak azt írja a csóka, ha jól értem, hogy az eredeti világítást ki kell szedegetni mert helyette világít a hátlap, amit be kell tenni a számlap alá. (adja hozzá az invertert is!)

Mondjuk én a mutatók köré beledeznék pirossal (kék feliratoshoz)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ilyen műszerfalat, kb. a Roland is ennyi pénzért csinál, ráadásul azt még testre is szabadhatod, ergo pont olyat csinál (felirat, szín, stb.), mint amilyet szeretnél. Ráadásul nem te gányolod szét a műszerfalat és a csomag sem veszik el némethonban.

Link

Számlapok

téged nem zavart a plazma nagyon? mert még mindig az tetszik a legjobban :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Csati: valszeg azon vezérli a trafót.. lehet meg van törve a vezeték.

F18: asszem az átéttel a más, meg ha + os, akkor van pindurka speer hatás is benne... de majd megmondják a nálam okosabbak ;)

Amúgy tény,hogy jól kifogtad.. mondjuk én is költöttem rá a 3 év alatt,de arányaiban lehet nem annyit mint te.. bár még őssze nem adtam :mellow:

szerk: Gyors nagyjából összeadtam.. olyan 700e ft.. mondjuk ebben benne vannak az olajcserék, szűrők, stb stb.

A benya meg 2005.05-től 564 377Ft, 23 021km, 2238,28liter :unsure: (1-2 tankolás lehet nincs benne, de a nagy része igen..)

Laci te ennyi pízt belelocsoltál a 96-os gsi-be?? :rolleyes: Nem is tudtam.......azt hittem én vezetek de ezekszerint te jobban belehúztál :D De mint tudjuk én nagypapás tempót diktáltam a városban (autópályát leszámítva) míg te vagy a hírhedt "váltógyilkos" :D

tankolást is írod? Báázzz.....nem semmi........ :lol: :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha már a km/óráknál vagyunk egy w1068-as 8000f/perc-es 250kmh-ás óráért mennyit lehet elkérni?Jó állapotban van.

Csak azért vettem hogy megnézzem megjavul e tőle a comp-om,de sajna nem. :mellow:

Ez most bamba kérdés, de a W1068 jó F16-os váltóhoz? Lehet, hogy érdekelne, ha jó az állapota. Másik: computerednek mi baja? Nekem van egy felesleges. Hátha tudunk egyezkedni. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.