Laci4 Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Te rázod meg az autót. :lol: Egyébként egyszerű megoldani ezt a gondot. Amíg nyitod az ajtót és lépsz ki a kocsiból, addig fogd az ajtó fémkeretét. Nyugi, amíg bent ülsz, nem ráz meg, a lábaddal meg szépen levezeted a dolgot és a folyamatos kontaktus miatt nem fog rázni. Én is így csinálom, mert nem akarok állandóan break-elni. Hihi.. ez jó ötlet.. kipróbálom majd.. néha már már én is felléphetnék valami break esten.. :mellow: :D +1 kérdés: Hideg motor jól megy, meleg motor nem megy jól. :unsure: Hűtővíz-hőfok jeladó lehet az oka? szvsz: akár... vagy lambda is.. (szerk. ehh.. már megelőztek ;) ) nem is tudom....eddig volt vele elektromos gond, most van váltó/kuplung és van/lesz motor (vagy gyújtás).....nemtudom mit csináltak ezzel az autóval de durva előélete lehetett :rolleyes: Én inkább azt mondanám,mit nem csináltak vele.. Mert az én paripám is kapott bőven, de odafigyelést is, nem csak gyilkolást.. igaz nem minden azonnal lett-van javítva, mert én se bankrablásból élek...mindig van egy fontossági listám.. most is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 ebben azért asszem nincs igazad... a C18Xe és a X20XEV pontosan ugyanaz a két motor... kivéve a dugattyu méretét. azaz ha az 1.8 jó, akkor a 2.0 is jó... Ebben most pl 100%-ban egyetértünk :rolleyes: :mellow: :unsure: Szal jó az az X20XEV :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 És a tőcsavaron nem lazulnak le az anyák? Reméljük. :rolleyes: Legalábbis a versenyzős statisztikák azt mutatják, hogy a tőcsavar tartósabb szokott lenni. :unsure: Megjelöltem a csavarok és az anyák állását, úgyhogy most már látszani fog ha elindul. :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 De pl. EZ frankóbb lenne......... :unsure: Kisebb esztétikai hibák azért előfordulnak rajta Motorháztető, bal oldali tükör :rolleyes: Lehet, hogy fellökött valakit :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Konkrétan erre a verdára licitálnék.Bár klímamentes...... De pl. EZ frankóbb lenne......... :mellow: Az elsőt én is nézegettem,de mivel nincs benne klíma így meg se néztem.Jó régóta árulják,gondolom más is hasonloképpen vélekedik...... Törtem a fejem G astrában is,de nekem az F astra jobban tetszik(meg kicsit féltem hogy ellopják).Szerintem sokkal jobban össze van rakva az F mint a G :rolleyes: és nagyobb a csomagtere :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Átjött este a szerelő haverom akinél szokott az autó lenni mostanában. Megigazított egy csatit ami a kábelkötegből jön, nemtudom a nevét de lényeg hogy a trafóba megy. Láss csodát beindult mind a 4 henger. Már nem is tudok mit mondani erre. De megleste a váltómat és kiderült hogy F18... Én meg a Dinytől F20at hoztam el. Mi a különbség akkor e két váltó közt nem tudom, de Diny szerint simán csere berélhető a kettő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Mi a különbség akkor e két váltó közt nem tudom, de Diny szerint simán csere berélhető a kettő. Szerintem is :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Átjött este a szerelő haverom akinél szokott az autó lenni mostanában. Megigazított egy csatit ami a kábelkötegből jön, nemtudom a nevét de lényeg hogy a trafóba megy. Láss csodát beindult mind a 4 henger. Már nem is tudok mit mondani erre. De megleste a váltómat és kiderült hogy F18... Én meg a Dinytől F20at hoztam el. Mi a különbség akkor e két váltó közt nem tudom, de Diny szerint simán csere berélhető a kettő. Csati: valszeg azon vezérli a trafót.. lehet meg van törve a vezeték. F18: asszem az átéttel a más, meg ha + os, akkor van pindurka speer hatás is benne... de majd megmondják a nálam okosabbak :unsure: Amúgy tény,hogy jól kifogtad.. mondjuk én is költöttem rá a 3 év alatt,de arányaiban lehet nem annyit mint te.. bár még őssze nem adtam :rolleyes: szerk: Gyors nagyjából összeadtam.. olyan 700e ft.. mondjuk ebben benne vannak az olajcserék, szűrők, stb stb. A benya meg 2005.05-től 564 377Ft, 23 021km, 2238,28liter :mellow: (1-2 tankolás lehet nincs benne, de a nagy része igen..) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Ige ige, már néztem régebben is ezt a táblázatodat... nekem is van ilyen, ha lesz időm közzé teszem csak nekem ugye nem 3 év hanem október óta. Csati: valszeg azon vezérli a trafót.. lehet meg van törve a vezeték. F18: asszem az átéttel a más, meg ha + os, akkor van pindurka speer hatás is benne... de majd megmondják a nálam okosabbak :unsure: Amúgy tény,hogy jól kifogtad.. mondjuk én is költöttem rá a 3 év alatt,de arányaiban lehet nem annyit mint te.. bár még őssze nem adtam :rolleyes: szerk: Gyors nagyjából összeadtam.. olyan 700e ft.. mondjuk ebben benne vannak az olajcserék, szűrők, stb stb. A benya meg 2005.05-től 564 377Ft, 23 021km, 2238,28liter :mellow: (1-2 tankolás lehet nincs benne, de a nagy része igen..) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Én inkább nem írom le mennyit költöttem 2005 szeptembere óta a kocsimra....Szerintem Anti se szívesen írná le :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Pedig kiváncsi lennék rá. Anti más tészta azért ebben csak egyet értünk... Én inkább nem írom le mennyit költöttem 2005 szeptembere óta a kocsimra....Szerintem Anti se szívesen írná le :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Én inkább nem írom le mennyit költöttem 2005 szeptembere óta a kocsimra....Szerintem Anti se szívesen írná le :mellow: Négynél több nullát mostanában nem ír a gépem...úgyhogy nem nagyon tudnám leírni...de megpróbálom... 0000 Mondom, hogy nem megy.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Pedig kiváncsi lennék rá. Anti más tészta azért ebben csak egyet értünk... vételár 3x :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Négynél több nullát mostanában nem ír a gépem...úgyhogy nem nagyon tudnám leírni...de megpróbálom... 0000 Mondom, hogy nem megy.... :rolleyes: Leírjam helyetted?????????????????? :mellow: :unsure: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 vételár 3x :rolleyes: Ilyen olcsón vetted???? :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Szerintem senki nem számolja össze szívesen, mennyi píízt locsol a masináiba. :rolleyes: Lacee! Látod, nem is jutott eszembe, hogy mondjam, nézd meg a csatijátt is a DIS-nek. :mellow: De legalább megoldva a problem. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Na cisnáltam képeket a GSI Club Hungary-s OOOO-ról... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Ilyen olcsón vetted???? :rolleyes: kicsit félreérthető...a vétalár 3szorosába van eddig az autó :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Na cisnáltam képeket a GSI Club Hungary-s OOOO-ról... :rolleyes: Szhéééép :mellow: Csak az a krómtükör meg krómtetőléc... hát... ízlések és pofonok :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Van már az OOOO-n GSI Clubos matrica is? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 ....Lacee! Látod, nem is jutott eszembe, hogy mondjam, nézd meg a csatijátt is a DIS-nek. :rolleyes: De legalább megoldva a problem. :unsure:.... Köszönhetően annak, hogy a legegyszerűbb megoldást nem említetted ? :mellow::D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Én inkább nem írom le mennyit költöttem 2005 szeptembere óta a kocsimra....Szerintem Anti se szívesen írná le :unsure: Pedig az lenne csak az igazán tanúúúúlságos ;) :D kicsit félreérthető...a vétalár 3szorosába van eddig az autó :lol: Nekem meg a vételár volt sok :S háát ezek azok, amikbe nem szabad belegondolni :rolleyes: Szhéééép :mellow: Csak az a krómtükör meg krómtetőléc... hát... ízlések és pofonok :lol: jaja.. az bennem is vegyes érzéseket vált ki.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Anti! Nagyon tetszik az új masinád! :unsure: Főleg hogy kombi! :rolleyes: Van nekem is egy s4-esem.........a gran turismo 4-ben! :mellow: Űber brutál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Szhéééép :mellow: Csak az a krómtükör meg krómtetőléc... hát... ízlések és pofonok :unsure: Kedves Mérnök úr!!!! Nem króm, hanem polírozott alu... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május22, 2007 Megoszt Elküldve Május22, 2007 Anti! Nagyon tetszik az új masinád! :D Főleg hogy kombi! :rolleyes: Van nekem is egy s4-esem.........a gran turismo 4-ben! :mellow: Űber brutál! Hihihi... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts