Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Lecseréltem a hűtőmaszkot simán, se a régiről, se az újról nem törtem le semmit. Fémtisztítóval letisztítottam az Opel jelet, csili vili. De az autó jobb oldalán lévőt nem lehet helyrerakni, ott valami el van menve :rolleyes:

Elkezdtem felrakni a zsírúj gyári dobbetétet, ne mán sz0pok vele mint a torkosborz, a hátsó részen abba a csavarba nem birom tolni a lukát. Má tök ideg voltam be kellett jönnöm lehiggadni violent.gifgun.giffalbav.gif

Link to comment
Megosztás:

Ma az astrakocsit jól szétszedtük darabokra, aztán meg jól össze is raktuk. :rolleyes:

Meg is lett, mi csörömpölt a motorban. :mellow: A főtengely jeladó szabadságjogaiért küzdött, és szegény

a nagy harcban már majdnem az ékszíjtárcsa áldozata lett, de hálisten időben stabilizáltuk a helyzetet. :lol:

Közben pedig az új kerékaggyal egyetemben beugrottak a tőcsavarok a helyükre. Meg még egy vezérléscsere

(+vízpumpa) és olajcsere is belefért a napba. Szal ügyik voltunk. :unsure:

Érdekes, hogy a gyári vízpumpa sem éppen túlméretezett, hiszen alig volt benne az autóban 6000km-t, már

lógott eléggé. Kicsit zokon veszi úgyláccik a 7000-es fordulatszámot. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha nem lenne elég a váltó gondom most itt az újabb adag:

- Szétmentek a hátsó szilentek

- A kormányművet is cserélni kell

- Akksi meghalt

- Nem megy 1-2 henger

szűken ennyi.szegény embert nem húzza az ág csak a balekokat :/

UI: Hála Dinynek van már váltóm+kormányművem...

Link to comment
Megosztás:

Ha nem lenne elég a váltó gondom most itt az újabb adag:

- Szétmentek a hátsó szilentek

- A kormányművet is cserélni kell

- Akksi meghalt

- Nem megy 1-2 henger

szűken ennyi.szegény embert nem húzza az ág csak a balekokat :/

UI: Hála Dinynek van már váltóm+kormányművem...

Gyújtáskábel csere :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jaja köfi! én is gyertyára vagy kábelre gyanakszom, jóbarátom mantája zörgött ugyanígy és ott is kábel volt a bibi csak örültem volna ha nem kell 4-et vegyek kapásból de talán ez a legjobb megoldás mégis...most az egyik vevő elhallotta a gondomat és azt mondta ha rá hallgatok a 4 kábel mellett cserélem a osztófedelet is...

Gyújtáskábel csere :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

Tegnap amikor szereltük az astrát, és levettük a kartervédőt... hát nem úsztam a gyönyörben...

a 4mm-es acéllemez összevissza hajolva, az olajleeresztő csavarjának lenyomata is benne volt...

szal valami erősebb megoldás után kell nézni lassan. Tud valaki olyan alulemezt, amit erre szoktak

használni? majdnem 1cm vastag, és nagyon erős állítólag. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Tegnap amikor szereltük az astrát, és levettük a kartervédőt... hát nem úsztam a gyönyörben...

a 4mm-es acéllemez összevissza hajolva, az olajleeresztő csavarjának lenyomata is benne volt...

szal valami erősebb megoldás után kell nézni lassan. Tud valaki olyan alulemezt, amit erre szoktak

használni? majdnem 1cm vastag, és nagyon erős állítólag. :mellow:

Beszélj Patyival, neki is olyan van... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

1-es és 4-es henger nem jár.

Tegnap előtt még járt ma már nem.

Szinte kizárt hogy egyszerre tönkremenjen 2 kábel.

Akkor csak igazad lesz Gabi...

Azért biztosra ne vegyél semmit. :mellow:

Nem DIS-es a mocid? :rolleyes: Mert ez az 1-4 párosítás a DIS-ben szokott előfordulni. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Ha én tudnám azt :rolleyes:

A DIS-es a nem 110 kW ha jól tévedek az enyém meg annyi szóval elméletileg DIS mentes vagyok...

A DIS a rotormentes motoron fordul elő :mellow:

vagyis ha van elosztód, akkor azt cseréld a fedelet meg a rotort... ha meg nincs, akkor valszeg a

DIS modulban (fekete kocka az elosztó helyén) ment ki az egyik trafó, vagy a vezérlővezeték/csati

szar.

Link to comment
Megosztás:

Ha én tudnám azt :rolleyes:

A DIS-es a nem 110 kW ha jól tévedek az enyém meg annyi szóval elméletileg DIS mentes vagyok...

A DIS a rotormentes motoron fordul elő :mellow:

vagyis ha van elosztód, akkor azt cseréld a fedelet meg a rotort... ha meg nincs, akkor valszeg a

DIS modulban (fekete kocka az elosztó helyén) ment ki az egyik trafó, vagy a vezérlővezeték/csati

szar.

Link to comment
Megosztás:

akko DIS-es lesz mert a régi c14nz-nkben volt ien pohár alaku osztofedél(nari sárga) itt meg fekete kocka vanik...

köszönöm :rolleyes:

Annyira ne legyél szomorú....A DIS nagy fordulaton sokkal pontosabban adja a szikrákat.KB 25-30között van az új ára a csergőben

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.