Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Csak jövő héten... :mellow:

Viszont az Jennersdorfi talira jön egy Turbós GSI is... :rolleyes:

Kecsó?

Akkor legalább lesz pótalkatrész a Calihoz. :unsure: :D

Elküldve
Be kárrrrrrr

Ha nem felelt volna meg ami van készleten, és rendelünk, akkor 2008 március a legkorábbi szállítási időpont amikorra vállalni tudják... :rolleyes:

Elküldve
Ha nem felelt volna meg ami van készleten, és rendelünk, akkor 2008 március a legkorábbi szállítási időpont amikorra vállalni tudják... :rolleyes:

Ennyire nagy a kereslet iránta ?

Elküldve

Igen, mert picit olcsóbban adják mint pl a Grande Puncit, vagy a Micu coltot...vagy VW Polot meg hasonslókat, és nem elhanyagolható az sem hogy nagyon eltalálták mint a külsejét mind a belsejét...

kivülről olyan mint egy H astra piciben, belül meg kicsit olaszos, kerek formavilág jellemző...szép...nekem nagyon tetszik...

Elküldve

Mennyi 170 lovas Astra van :rolleyes: Csak azt nem tudom melyik padon mérik ezt. Biztos attól ennyi hogy hf-es :mellow:

Ezt meg megnézte egy srác tegnap, ha esetleg valaki olyan színtű játszós autót szeretne mint anno QP vagy mostanában IQBéla akkor ez esetleg jó vétel lehet. IIIker, nemrég lakatolva, de azért még van rajta mit csinálgatni, pl tetőkárpit gatter. Ja, és 115 ló :unsure:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...ugras&p=ceg

Itt lakik

Elküldve

Tech kérdés:

'91-es C20XE motor, Motronic 2.5 vezérlő. Szóba áll valamilyen műszerrel, mint pl.: Tech2, Tech1 ? Vagy egyáltalán OBD, vagy ALDL?

Köszi!

Elküldve
Tech kérdés:

'91-es C20XE motor, Motronic 2.5 vezérlő. Szóba áll valamilyen műszerrel, mint pl.: Tech2, Tech1 ? Vagy egyáltalán OBD, vagy ALDL?

Köszi!

Tech 1 a barátja. :rolleyes:

Elküldve

bahhh... ALDL nincs az emberemnek. :rolleyes: Viszont villogtattam hibakódot és most kaptam 31-es és 93-as hibakódokat.

Ha minden igaz, akkor ezek:

Hibás fordulatszám (induktív jeladó)

Hall-jeladó feszültsége alacsony

Most akkor mit nézzek meg? :mellow:

Elküldve
Sima cső szerintem.

Szerintem az ilyen "cső a csőben" típusú okosság, a belső cső meglyuggatva persze. Nemtom mért hívják "gázgyorsítónak", a funkciója inkább az lenne, hogy a kipuffban a lángot megfogja.

A gázok és folyadékok dinamikája alapján egy gázgyorsító elvben leszűkíti egy ponton a keresztmetszetet, így ott a kipufogógáz felgyorsul. Na jó, de aztán meg ha rajta van az öblös cső, meg a dob, akkor majd megint lelassul... max. hang szempontjából lehet értelme ilyesminek.

Elküldve
bahhh... ALDL nincs az emberemnek. :rolleyes: Viszont villogtattam hibakódot és most kaptam 31-es és 93-as hibakódokat.

Ha minden igaz, akkor ezek:

Hibás fordulatszám (induktív jeladó)

Hall-jeladó feszültsége alacsony

Most akkor mit nézzek meg? :mellow:

A hibás fordulatszámot (ha jól emlékszem szagszervizes időszakból) azért mondja mert álló motornál van a diag.

Egyébként a Tech2 "Nincs fordulat jel." megfogalmazást használta. Tehát nem kell vele foglalkozni. A másikhoz nem tudok hozzá szólni. De majd jön Uhuhu Ákos és ő jól kijavít vagy helyesel.

Elküldve
A hibás fordulatszámot (ha jól emlékszem szagszervizes időszakból) azért mondja mert álló motornál van a diag.

Egyébként a Tech2 "Nincs fordulat jel." megfogalmazást használta. Tehát nem kell vele foglalkozni. A másikhoz nem tudok hozzá szólni. De majd jön Uhuhu Ákos és ő jól kijavít vagy helyesel.

:bólogatós szmájli:

a tech 2 már nem ir fordulatszám hibát, de a tech 1 irhat.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.