Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Gabi! pozitív vagy negatív értelemben nincs? :rolleyes:

amúgy adja az ég, hogy tényleg ez legyen a legjobb rendszer, már csak miattad is! :unsure:

Júliusban lesz egy nagyobb éles tesztje a rendszernek, majd utána adok ki sajtóközleményt a gyakorlati tapasztalatokról. :mellow:

Elméletben a legjobbnak készül. :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

jah, én is furcsa pofát vágtam, mikor kimondták a totalcarban, hogy szerelmesek az f astrába. :mellow:

Nah.. pont ezt akartam én is írni, hogy végre legyen némi '"gsi" feeling is itt a topicban..

De amit nem emlitettetek, az a végén a sárga "lótus" asszem...(replika vagy mi..csak fél szemmel néztem)

Láttátok milyen moci figyelt benne? Egy DIS gyújtásos c20xe :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

én azt javasolnám, hogy a modik nyissanak egy topikot a csak klubtagoknak fenntartott részben, hogy a jelenlegi vezetés is ha akar tudjon reagálni a hozzászólásokra... mert azt talán sürübben olvassák, mint ezt a topikot.

és igy legalább a cset nem keveredik a fontos dolgokkal.

és át is kéne oda másolni ezt a 2-3 oldalt...

szerintem

Link to comment
Megosztás:

Az lehet,de a MOTE rendezvény alatt fut,vagy akkor ha másként nézzük akkor a mote rendezvényt szegényíti,mivel a programok nagy része a szombatra koncentrálódik....De lehet rosszul látom....

Halkan mint 1éves Mote tag jegyezném meg:

.... Évzárón még azt hallottam h csak nekünk csak mi "motésok"-nak lesz kibérelve Kunmadaras......

Mostmeg hát kivi leszek h hány százaléka lesz a Népautofestnek Mote tag vagy csak simán Opel "fan"

(jah lejárt a Tagságim sztem :rolleyes: :mellow: :unsure:)

Link to comment
Megosztás:

Veszíteni tényleg nem vesztesz semmit,csak a bele pazarolt idődet,a sok idegeskedést stb....

Mivel lesz jobb ha összeáll egy új "vezetőség"????

Hemi álltal felsorolt nevek között olyanok is vannak akik régen is Vezetőségi tagok voltak,majd hirtelen leváltották őket...Most meg akkor mégiscsak szükség van rájuk?A másik amivel nem értek egyet hogy én fizessek több pénzt azért hogy "vezetőségi"tag legyek és bologassak,illetve legyen beleszólásom a dolgokba?Mert hiába vagy te okos,és vannak jó ötleteid,úgyse az van amit mondasz.

A blitz weekendel se értek egyet...Nem értem hogy a MOTE álltal szervezett rendezvényre minek kell lehívni fordos és vw-seket,vagy ha mégis akkor ne a mote álltal legyen megszervezve.Erre a válasz az lenne hogy nem az én pénzemből lesz megszervezve,így ne szóljak bele....

Akkor megkérdezném hogy minek is erőlködjek?Per pillanat egy dolog van ami jól mükődik és van értelme az a fórum,meg talán a csütörtöki lurdy,de az már messze nem MOTE tali.Inkább opel

Szerintem egyrészt előlegezni kellene bizalmat az új felépítésű rendszernek, meglátjuk működőképs lesz-e a dolog.

Másrészt leértékeled azok munkáját akik összehozták a pályanapot, vagy akár a mostani, leendő debreceni talit, amikor azt mondod, hogy a fórum és a Lurdy tali az egyetlen müködőképes dolog a klub kapcsán.

Link to comment
Megosztás:

Előre is bocs, ha badarságokat beszélek, de hátha lesz benne valami hasznos is. Elsősorban az új klubtagok toborzására szeretnék valamilyen formában reagálni. Nos: Miért is akarhat valaki klubtag lenni?

1: (ez a legevesebb) Puszta Opel szerelemből, mert úgy érzi, tartozik ezzel az autójának és a klubnak.

2: (ez lenne a sok-sok): Mert megéri neki valamiért.

A második pontban van a kutya ELESVE! Ha most valaki MOTE klubtag, akkor mit is kap érte cserébe? :rolleyes: Főleg gondolok itt a vidéki júzerekre, akik pl. nem jutnak el alkatrész vásárlás céljából a Csergőbe... Tehát szerintem vonzóvá kellene tenni a klubtagságot, hiszen így most az ország nagyobbik felében leledző Opelesek nem sok hasznát veszik a dolognak... Nem ismerem a klub belső dolgait, így nem is nagyon tudok/merek javaslatokat tenni, hiszen nem tudom, mi az, ami már szóba került és el lett vetve, vagy valamilyen más okból kifolyólag nem kivitelezhető.

A saját példámból kiindulva viszont tudom, hogy (talán másoknak is) mi lehet a vonzó, ami még talán pénzbe sem kerül. Anno, mikor megvettem az Opelemet, hamar rátaláltam az oldalra. Akkor még -úgy emlékszem- teljesen nyilvános volt az oldal, tudtam olvasgatni a fórumot is. Sokat nézegettem... Aztán a leghasznosabb részek csak klubtagok számára elérhető státuszt kaptak. Nos, ekkor jött el a pillanat, amikor úgy gondoltam, nekem megéri azt az évi X ezer forintot, hogy hozzájussak a számomra fontos információkhoz, amiket itt találtam. Nem is hezitáltam rajta sokat. Idén is be fogom fizetni, mert úgy gondolom, hogy megéri. Ehhez kapcsolódik a fentebb említett észrevételem is, miszerint pénz nélkül is vonzóbbá tehető a klubtagság. Megpróbálom értelmesen leírni. :mellow:

A legtöbb (új) emberke, aki ide keveredik, az nyílván az Opeljához szeretne valamilyen infót megtudni. Ezt lehetne (kellene!) kihasználni. Szerintem egy szépen sematikusan összerendezett technikai információkat tartalmazó részleg elkészítése vonzó lehetne. Értem ezalatt bizonyos hibák leírása, megoldása, az ismert és bevált átalakítások leírása és még sorolhatnám. Nyílván sok munkába kerülne ezt szépen megcsinálni és sokan biztos azt gondoljátok elsőre, hogy ezenek a nagyja már ki lett tárgyalva a fórumon. Sajnos olyan káosz uralkodik ilyen tekintetben, hogy szinte lehetetlen kibigizni a hasznos infót a dolgokból. A legtöbb embernek nincs türelme hozzá. Namost, ha van egy szépen rendezett, jól összerakott részleg, ami kizárólag ezzel foglalkozik (akár hozzászólást nem engedő fórumtémák "csomagja) akkor sokkal vonzóbbá válik a dolog. És ha mindez címszavakban bárki számára megtekinthető, de a komplett lerások csak klubtagok számára elérhetőek, akkor talán néhány embert sikerülne behozni a klubba.

Amikor beléptem, az vezérelt, hogy megkapjam az infókupacom, amit keresek. Viszont azóta megszerettem az oldalt, minden nap olvasgatom. Örülök, hogy klubtag lehetek és az is maradok, amíg lehet. Még az autómat is jobban szeretem azóta...

Talán mások is így lennének vele... Szerintem érdemes lenne megfontolni.

Na, befogtam. Ez nem is GSI téma... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Abban sztem( megintcsak hangsúlyoznám h zöldfülűként) mindenkinek igaza van h nem szívesen idegeskedne dolgok szervezése irányítása miatt főleg ha nem látja eredményét, nekem sem és csak a szám jár, de vkinek akinek van türelme meg némi tapasztalata ilyenekben, na annak kéne elvállani csakhát ki lesz az :rolleyes: :mellow: :unsure:

Link to comment
Megosztás:

De amit nem emlitettetek, az a végén a sárga "lótus" asszem...(replika vagy mi..csak fél szemmel néztem)

Láttátok milyen moci figyelt benne? Egy DIS gyújtásos c20xe :rolleyes:

anno totalcaron a cikkben azt is írták, hogy a "legendás" gsi motorja van benne :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Előre is bocs, ha badarságokat beszélek, de hátha lesz benne valami hasznos is. Elsősorban az új klubtagok toborzására szeretnék valamilyen formában reagálni. Nos: Miért is akarhat valaki klubtag lenni?

1: (ez a legevesebb) Puszta Opel szerelemből, mert úgy érzi, tartozik ezzel az autójának és a klubnak.

2: (ez lenne a sok-sok): Mert megéri neki valamiért.

A második pontban van a kutya ELESVE! Ha most valaki MOTE klubtag, akkor mit is kap érte cserébe? :rolleyes: Főleg gondolok itt a vidéki júzerekre, akik pl. nem jutnak el alkatrész vásárlás céljából a Csergőbe... Tehát szerintem vonzóvá kellene tenni a klubtagságot, hiszen így most az ország nagyobbik felében leledző Opelesek nem sok hasznát veszik a dolognak... Nem ismerem a klub belső dolgait, így nem is nagyon tudok/merek javaslatokat tenni, hiszen nem tudom, mi az, ami már szóba került és el lett vetve, vagy valamilyen más okból kifolyólag nem kivitelezhető.

A saját példámból kiindulva viszont tudom, hogy (talán másoknak is) mi lehet a vonzó, ami még talán pénzbe sem kerül. Anno, mikor megvettem az Opelemet, hamar rátaláltam az oldalra. Akkor még -úgy emlékszem- teljesen nyilvános volt az oldal, tudtam olvasgatni a fórumot is. Sokat nézegettem... Aztán a leghasznosabb részek csak klubtagok számára elérhető státuszt kaptak. Nos, ekkor jött el a pillanat, amikor úgy gondoltam, nekem megéri azt az évi X ezer forintot, hogy hozzájussak a számomra fontos információkhoz, amiket itt találtam. Nem is hezitáltam rajta sokat. Idén is be fogom fizetni, mert úgy gondolom, hogy megéri. Ehhez kapcsolódik a fentebb említett észrevételem is, miszerint pénz nélkül is vonzóbbá tehető a klubtagság. Megpróbálom értelmesen leírni. :D

5 éve amióta megy a klub minden normálisabban érkező embertől elolvasom ugyanezeket a sorokat. Hidd el már megpróbáltunk anno sokmindent, de bp-ről elég nehéz pl. nagykanizsai cégeket meggyőzni :mellow: Ha azt nézed, hogy 5K-ért kapsz mindenféle dolgot (rendszám, matrica, mittudomén) és belátod, hogy egy rendszernek (ami nem a "Petőfi utca páratlan oldala tuning club"-ként funkcionál hanem bejegyzett egyesületként akkor kell egy tagdíj amiből fedezni lehet a költségeket és jó ha van valami tartalék amihez lehet nyulni rendezvények szervezésénél.

Szerintem ebben az országban ez nem fog tudni működni. Senki nem azt nézte/nézi/nézni fogja, hogy mit tudna hozzátenni, hogy még jobb még nagyobb még szinvonalasabb legyen hanem azt, hogy miért kell 5K-t fizetni. Inkább beült a mekdonáldszba és evett gumidisznót ugyanennyiért :unsure:

Link to comment
Megosztás:

5 éve amióta megy a klub minden normálisabban érkező embertől elolvasom ugyanezeket a sorokat. Hidd el már megpróbáltunk anno sokmindent, de bp-ről elég nehéz pl. nagykanizsai cégeket meggyőzni :rolleyes: Ha azt nézed, hogy 5K-ért kapsz mindenféle dolgot (rendszám, matrica, mittudomén) és belátod, hogy egy rendszernek (ami nem a "Petőfi utca páratlan oldala tuning club"-ként funkcionál hanem bejegyzett egyesületként akkor kell egy tagdíj amiből fedezni lehet a költségeket és jó ha van valami tartalék amihez lehet nyulni rendezvények szervezésénél.

Szerintem ebben az országban ez nem fog tudni működni. Senki nem azt nézte/nézi/nézni fogja, hogy mit tudna hozzátenni, hogy még jobb még nagyobb még szinvonalasabb legyen hanem azt, hogy miért kell 5K-t fizetni. Inkább beült a mekdonáldszba és evett gumidisznót ugyanennyiért :mellow:

őőőőő... Nem a tagdíj létjogosultságát vitatom, nem is a mértékét. Sőt! Amire próbáltam utalni, az csak egy kis összefogást igényelne a jelenlegi tagoktól, hiszen annyi, de annyi szívástól óvhatnánk meg az újakat, hogy megérné nekik csatlakozni. :unsure:

A "gumidisznó"-val meg szereztél nekem egy jó napot. ezen fogok hemperegni egy darabig... :D

Link to comment
Megosztás:

őőőőő... Nem a tagdíj létjogosultságát vitatom, nem is a mértékét. Sőt! Amire próbáltam utalni, az csak egy kis összefogást igényelne a jelenlegi tagoktól, hiszen annyi, de annyi szívástól óvhatnánk meg az újakat, hogy megérné nekik csatlakozni. :rolleyes:

A "gumidisznó"-val meg szereztél nekem egy jó napot. ezen fogok hemperegni egy darabig... :mellow:

na igen, az összefogás... most az hiányzik.

ui: a gumidisznón fogsz hemperegni? nehogy legurulj róla!

Link to comment
Megosztás:

az tényleg igaz hogy a szombati gyorsulás az Opel találkozó programjait szegényíti, főleg hogy arra épül az egész. nem értek a gyorsuláshoz, nem is nagyon voltam mostanában de nekem első hallásra jónak tűnt hogy a 3 egy árkategóriába tartozó kb ugyanazt tudó német márka versenyezzen....bár valószínűleg ezt nem a BW-en kéne megrendezni az igaz :rolleyes: DE ! opelos szerintetek mennyi lenne ? elkezdődne reggel és délután 2re vége is az egésznek és addig is ugyanazok az autók mennének...szerintem...

a klub átalakulás egy olyan dolog hogy a "vezetőség" belátta hogy ez igy nem megy...rohadt későn az biztos, de azért még meg lehet próbálni tenni vmit. Abban igaza van Istvánnak hogy a belefektetet energia és idő, idegesség kárba veszhet de akkor legalább elmondhatjuk magunkról hogy megpróbáltuk.-annak ellenére hogy elképzelhető hogy rohadt nagy pofára esés lesz a dolgoból, de akkor meg hagyjuk a francba a klubbot és üzemeltessünk egy fórumot és járjunk ki a lurdyhoz ? Akiknek ez a mostani tervezet nem jó miért nem javasol valami mást ? vagy a tervezet jó csak konkréten annak a 2 személynek kéne elmennie ? ezt a részét sem értem a dolgonak, főleg hogy nincs is olyan ember akit az átalakulás után ki lehetne nevezni elnöknek mert nincs aki elvállalja. Klubtag toborzásra sok esélyt nem látok...az opelesek többsége aki vmilyen klubéletet él már irtózik a MOTE névtől..azt persze nem tudja megmondani hogy miért. kb divat lett nem szeretni a motét mert "pénzlehúzós társaság".... na az ilyen emberek ne is lépjenek be....

Ákossal abban egyetértek hogy a beszélgetést másolja át egy admin/modi mittomén kicsoda valahova mert itt biztosan nem jár se Hemi se Dark...

nem változott meg a hozzáállásom a dolgkohoz, még mindig ugyanazt mondom mint régen hogy ez igy per pill nem jó,de nem csak bírálni kell tudni a dolgokat hanem tenni is valamit főleg amikor lehetőség van. Senkit sem akarok megbántani de nem csak irni kell a fórumon hogy ez meg az nem jó de ha épp vezetőséghez kellenek tagok akkor különféle indokokkal meghátrál...

itt egy ronda astra

DSC03111.JPG

DSC03113.JPG

Link to comment
Megosztás:

bár én még csak majd' 1 éve vagyok tag,sok mindent láttam már,egyrészt üdvözlöm a változtatni akarást,másrészt persze vannak negatívumok.jól mondjátok,tenni sokkal nehezebb,mint mondani,ezt akár személy szerint magamra nézve is így látom...

mindenkinek megvan az élete,a problémái,és sokkal könnyebb befizetni x forintot,és elintézni egy olyan mondattal a dolgot,hogy én megtettem amit kellett,a többit a vezetőség megoldja...

amit így,mint laikus nem nagyon értek,az a 10e forintos díj,amelyet befizetve lehet valaki vezetőségi tag.úgy látom,sokan nem szeretnék ezt,és nyilvánvalóan ez az összeg is eltántoríthatja az embereket.a többi variáció viszont jól hangzik...

valamint ami szerintem még veszélyes lehet,az az új vezetőség,hogy milyen módszerrel,és milyen sikerrel viszik végbe ezt az átalakulást,merre indul tovább a klub.én kívánom,hogy ne gördüljenek nagy problémák ezek elé!

a taglétszám megint képlékeny dolog,a fórum részben nyilvános léte is befolyásolhatja,de én személy szerint hajlandó vagyok fizetni azért,hogy sok emberrel beszélgethessek akár szakmai,akár csak kötetlen témákról.

sajnos ahogy Mackó is leírta,itt egyáltalán nem él a köztudatban,hogy mi is az a MOTE,ha valaki ismeri,akkor mégis az 5000 forint a következő kérdés.tény,én is kérdeztem anno,de mostmár tudom mit takar,és nem tartom feleslegesen kidobott pénznek :rolleyes: ezen a meglátáson is jó lenne vhogy változtatni :mellow: esetemben pl sikerült..

de ahogy látom,itt az új vezetőségi tagok személye a legnagyobb kérdés jelen pillanatban.ez teljesen érthető,nekem sem férne bele ez a poszt az életembe.pedig nagy lehetőség bizonyos értelemben.

én akarom a MOTE-t!

Link to comment
Megosztás:

az tényleg igaz hogy a szombati gyorsulás az Opel találkozó programjait szegényíti, főleg hogy arra épül az egész. nem értek a gyorsuláshoz, nem is nagyon voltam mostanában de nekem első hallásra jónak tűnt hogy a 3 egy árkategóriába tartozó kb ugyanazt tudó német márka versenyezzen....bár valószínűleg ezt nem a BW-en kéne megrendezni az igaz :rolleyes: DE ! opelos szerintetek mennyi lenne ? elkezdődne reggel és délután 2re vége is az egésznek és addig is ugyanazok az autók mennének...szerintem...

És ez miért lenne baj? Inkább hívjunk sok idegent, akiket majd ki kell szolgálni (hisz van egy pár ember, aki valamit kapni is szerente a pénézért), csakhogy legyünk sokan? Egyedül félünk a sötétben, vagy mivan???

Egyébként szerintem egy gyorsulásra elég sok más opeles is eljönne, de mind1. Nem véletlenül javasolta ezt az Anti vagy jó 2 éve... :mellow:

a klub átalakulás egy olyan dolog hogy a "vezetőség" belátta hogy ez igy nem megy...rohadt későn az biztos, de azért még meg lehet próbálni tenni vmit. Abban igaza van Istvánnak hogy a belefektetet energia és idő, idegesség kárba veszhet de akkor legalább elmondhatjuk magunkról hogy megpróbáltuk.-annak ellenére hogy elképzelhető hogy rohadt nagy pofára esés lesz a dolgoból, de akkor meg hagyjuk a francba a klubbot és üzemeltessünk egy fórumot és járjunk ki a lurdyhoz ? Akiknek ez a mostani tervezet nem jó miért nem javasol valami mást ? vagy a tervezet jó csak konkréten annak a 2 személynek kéne elmennie ? ezt a részét sem értem a dolgonak, főleg hogy nincs is olyan ember akit az átalakulás után ki lehetne nevezni elnöknek mert nincs aki elvállalja. Klubtag toborzásra sok esélyt nem látok...az opelesek többsége aki vmilyen klubéletet él már irtózik a MOTE névtől..azt persze nem tudja megmondani hogy miért. kb divat lett nem szeretni a motét mert "pénzlehúzós társaság".... na az ilyen emberek ne is lépjenek be....

Nem kárba veszHET, hanem MÁR kárba veszETT, idő, energia, lekesedés, bizalom. Aki ezt 4x megpróbálja újra, az nem lelkes, hanem birka. SZERINTEM.

Milyen mást kéne javasolni? Elég sok dolgot javasoltunk már, sok foganatja nem volt. A fontos döntésekbe meg soha nem szólhatunk bele. Hisz nem a mi pénzünk... A MOTE névtől való írtózás meg talán nem véletlenül lesz (ezt most első sorban a külsős emberek fejében kialakult MOTE elképzelésre értem).

Gelko:

Ákossal abban egyetértek hogy a beszélgetést másolja át egy admin/modi mittomén kicsoda valahova mert itt biztosan nem jár se Hemi se Dark...

Tom:

Ez meg a másik dolog, amit nem értek. Ez a klub jórészt egy baráti társaság. Nem egy profitorientált cég, nem egy rendezvényszervező dolog. Baráti társaság. Hogy legyen itt bármi is, ha a vezetőség még életében nem volt kint egy Lurdyn, vagy egy pénteki talin?? Vagy ha össze is futunk valahol, akkor egy kézfogás, vagy egy köszönés már főnyeremény. Elhiszem, hogy nagyon-nagyon sok más dolguk van, nem is ez a gond. Csak nehéz ugy vezetni egy csapatot, ha azt sem tudjuk, hogy kik azok... Ráadásul ez egy baráti társaság, a barátaimnak segítek is nagyon szívesen ha megkérnek, de egy relatív idegennek miért tenném, ha már nem egyszer csalódtam benne???

Gelko:

nem változott meg a hozzáállásom a dolgkohoz, még mindig ugyanazt mondom mint régen hogy ez igy per pill nem jó,de nem csak bírálni kell tudni a dolgokat hanem tenni is valamit főleg amikor lehetőség van. Senkit sem akarok megbántani de nem csak irni kell a fórumon hogy ez meg az nem jó de ha épp vezetőséghez kellenek tagok akkor különféle indokokkal meghátrál...

Tom:

Hát ez megintcsak elég meleg dolog... Általában a meghátrálásnak elég komoly okai vannak, nem hiszem hogy a lustaság dominált. Aki írt a forumon egy ez így nem biztos hogy jó, az általában meg is próbált tenni már érte valamit. Talán nem is egyszer...

Remélem ebből lesz sértődés, hogy leírtam, én mit gondolok...

Gelko:

itt egy ronda astra

Tom:

Ez tényleg ronda.

Link to comment
Megosztás:

bár én még csak majd' 1 éve vagyok tag,sok mindent láttam már,egyrészt üdvözlöm a változtatni akarást,másrészt persze vannak negatívumok.jól mondjátok,tenni sokkal nehezebb,mint mondani,ezt akár személy szerint magamra nézve is így látom...

mindenkinek megvan az élete,a problémái,és sokkal könnyebb befizetni x forintot,és elintézni egy olyan mondattal a dolgot,hogy én megtettem amit kellett,a többit a vezetőség megoldja...

Így van. Általában mostanában az emberek épp elég problámával találkoznak máshol is, lehet hogy nem akarnak még szabadidejükben is válságmenedzsmentet játszani. Nem igazán értem, hogy ezt miért nem lehet elfgadni.

Ettől függetlenül tényleg jó irányba halad a dolog, remélem tényleg sikerül minden, amit elterveztek. De én már inkább csak nézném, ha szabad...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.