Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Én meg a múltheti Lurdyból hazafelé 3 személyel a volt Senátorodat 1 eberrel. :mellow: Pedig az is 100le fölött van.

Még gyakorlatlan a sofőr...

És hogy Futó urat idézzem..."Mit ér az erő ha nem uralod..."

:rolleyes:

Elküldve
Igen, csak náluk nincs, nálunk meg van klubtagsági díj...és ez sokaknak visszatartó erő...

Ha bejönne az a 2500ft-os crdeit, sztem kibírható lenne nekik is, cserébe kapnának egy komolyabb klubtagági lehetőséget, miegymás.Ezt kellene megértetni velük.

Elküldve
Ezzel bőszen egyetértek. Díj nélkül előbb-utóbb nagyon "felhígul" a társaság...

Jó, de mit érünk egy szűrt társasággal, ha annak a létszáma alig 100-130 fő? És ebből masszív közösségi életet él kb a negyede (tudom nincs mindenkinek net, meg idő, meg stb).

Ebből a szempontból a devils sincs jobb helyzetben ahogy látom, az ő fórumukon sincs valami hipernagy mozgás, alig pár ember írogat. Viszont a hétvégén meg tudtak mozgatni min. 35-40 autót amiken ott virított a matrica.

Elküldve
Viszont a hétvégén meg tudtak mozgatni min. 35-40 autót amiken ott virított a matrica.

Jó, de ők ennyien vannak és kész...klubélet az szinte 0...az meg hogy 1 évben egyszer összeverődik ennyi ember nem olyan nagy dolog...mi a Lurdival hány embert mozgatunk meg minden csütörtökön? Vagy pl egy Blitz-Weekenden?

Elküldve
Jó, de mit érünk egy szűrt társasággal, ha annak a létszáma alig 100-130 fő? És ebből masszív közösségi életet él kb a negyede (tudom nincs mindenkinek net, meg idő, meg stb).

Ebből a szempontból a devils sincs jobb helyzetben ahogy látom, az ő fórumukon sincs valami hipernagy mozgás, alig pár ember írogat. Viszont a hétvégén meg tudtak mozgatni min. 35-40 autót amiken ott virított a matrica.

Esetleg egy többszintű klubtagság nem lehetne megoldás? Többféle befizethető összeggel más-más "jogosultság" járna. Vagy valami ilyesmi. Jó, tudom, ezt nehéz lenne kidogozni megfelelően, de talán meg lehetne csinálni... :rolleyes:

Elküldve

...meg talán vonzóbbá lehetne tenni a fórumot, illetve "környékét" is, ha teleraknánk hasznos, érdekes dolgokkal. Pl. Angol Vauxhall-os fórumokon rengeteg tech leírás van, hogy mit hogyan csináljunk, stb. Pl ott találtam meg a megoldást a motofékes rángatásra is, de még rengeteg egyéb dologra. Ilyenek fordításában (angolról) tudok közreműködni, ha érdekes a dolog.

Elküldve
Jó, de ők ennyien vannak és kész...klubélet az szinte 0...az meg hogy 1 évben egyszer összeverődik ennyi ember nem olyan nagy dolog...

Igen, ezt írtam is.

mi a Lurdival hány embert mozgatunk meg minden csütörtökön?

Igen, de ott sajnos már régen nincs arról szó, hogy "mi". Senki nem gondol arra, hogy MOTE-s (vagy legalább opelklubos dolog) hanem szimpla lurdy tali lett. Lassan lesz lángossütő, körhinta meg fagyis is :rolleyes:. Kíváncsi lennék, hányan tudják egyáltalán létezik olyan dolog, hogy MOTE? Szerintem nemsokan.

A csütöröki lurdyk már régen nem opelklubos minitalik (ahogy régen hívtuk) hanem opeles lurdytalik.

Ami önmagában nem baj mert jó látni, hogy simán összeverődik akár 50 autó is, de elveszett, hogy honnan is indult az egész.

Vagy pl egy Blitz-Weekenden?

A BW-t azért ne említsd egy szinten semmivel mert egy jól leszervezett, sok pénzből és rengeteg fáradtságból és munkával összehozott nagyonjó ÉVES nagytalálkozó.

Elküldve
Esetleg egy többszintű klubtagság nem lehetne megoldás? Többféle befizethető összeggel más-más "jogosultság" járna. Vagy valami ilyesmi. Jó, tudom, ezt nehéz lenne kidogozni megfelelően, de talán meg lehetne csinálni... :rolleyes:

Kb. erről van szó. Ha beleolvasol a lap alján az utolsó előtti szekcióba akkor ott pontosan le van írva (most fejből nem tudok idézni).

Elküldve
Én meg a múltheti Lurdyból hazafelé 3 személyel a volt Senátorodat 1 eberrel. :mellow: Pedig az is 100le fölött van.

nana !

az első lámpánál csak azért lőttem ki hogy keresztbe tudjam rakni a mesrer- K.kálmán sarkán és ne legyen baja a pici bémwének...a második lámpánál meg hamar feladtam mert ilyen gumikkal nem arról szól a történet hogy azt az elvileg 180 lovat rá tudnám vinni az útra :rolleyes: csúsznak a paták :unsure:

no meg ki a tököm akar gyorsulni egy senatorral :D

Elküldve

A C20NE GSI-k műszeregysége is 8000rpm - 240km/h felosztású?

ha jól sejtem, akkor a km órában van a sebesség jeladó, ami a vezérlő felé közli a sebesség jelet? Vagy nem jól sejtem? :rolleyes:

Elküldve
no meg ki a tököm akar gyorsulni egy senatorral :unsure:

höhö... höhöhö.... höhöhöhöhö......

és ki a tököm akar vele keresztben autózni...?.. :D :rolleyes: :mellow:

Elküldve

Pont a múlt vasárnap számolgattuk Lantival,hogy egyre kevesebb gsi van a klubban :rolleyes: ,ráadásul ennél még kevesebben aktívak.Jó ha max 6 an vagyunk budapestiek :mellow:

Elküldve
hamar feladtam mert ilyen gumikkal nem arról szól a történet hogy azt az elvileg 180 lovat rá tudnám vinni az útra :rolleyes: csúsznak a paták :D

no meg ki a tököm akar gyorsulni egy senatorral :lol:

Cö Cö! Rossz duma! Tudni kell veszíteni te nyomaték szegény. :mellow: Minnél kopottabb annál slickesebb, rgo jobban tapad. Hogy a régieket idézzem tükör radiál. :unsure:

Elküldve
Cö Cö! Rossz duma! Tudni kell veszíteni te nyomaték szegény. :mellow: Minnél kopottab annál slickesebb, rgo jobban tapad. :unsure:

Szerintem ott nem a nyomatékkal volt a baj hanem a Gelko lehetett béna.

:rolleyes:

Elküldve
ha jól sejtem, akkor a km órában van a sebesség jeladó, ami a vezérlő felé közli a sebesség jelet? Vagy nem jól sejtem? :rolleyes:

Jól sejted :mellow:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.