J0hnny Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Jobban mint a gyári, de jól látom hogy apróbb kaszni hibák már vannak azon is? Hát az idő dolgozik itt is,mégiscsak 93 elején jött le a gyártósoron! Tankbeömlő lesz cserélve és a csomitérajtón van egy horpadás,amit még az előző tulaj csinált,egy óvatlan felnyitással.
J0hnny Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Aj de szép GSi! Mondom GSI! :rolleyes: Nem jó helyre néztek! :mellow:
gsi.tamás Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Jobban mint a gyári, de jól látom hogy apróbb kaszni hibák már vannak azon is? GSi.Tomi ha érdekel miben van egykori szeretett GTE-d motorja, hát tessék. Azért ide írom mert másoknak is ér elolvasni :rolleyes: Sznupi leírása Nem csak a motorja hanem a saját tervezésű és gyártású torony merevítő, kartervédő. A hátsó híd is abból van. :mellow:
Albert Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Nem csak a motorja hanem a saját tervezésű és gyártású torony merevítő, kartervédő. A hátsó híd is abból van. :rolleyes: Úgy gyorsul mint a szabadságszobor Jött egy copfos köcsög és elvitte
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Jó lett Johnny, használd egészséggel... :rolleyes:
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Ja megnéztük ma, hogy mi van az OOOO elektronikus dobozkájában...chippelve van, jobban is megy mint a gyári ez nem is kérdéses, mert tényleg jól megy...de kipróbáltam ma egy Rothe Motorsport chippet benne, és azzal még jobb...bár inkább felül érezhető a különbség... Aztán kiváncsiságból logoltuk, hogy melyik mit is tud...ami most van benne, az 1.15 bart tölt fixen, a Rothe meg 1.35-öt bár azzal kicsit jobban füstöl is... Le is mértem a súlyát gyorsban a vastelepen, hogy mennyi is az annyi (ott ahol eddig is mértünk)...teli tankkal, ha benne ülök kereken 1.500 kg, ha kiszállok értelemszerűen 1.400 kg... :rolleyes:
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Jah és a gyengébb chippel voltunk éppen, és összefutottunk egy 130-as pdtdi Passat-tal...vele... 1-2-ben egymás mellett, utána mi elmentünk, ketten ültünk, és telitank...hogy nála hogy volt a súlyszitu nem tom...de az oldalán ott van a 0-100 10.2sec Na ez már lehet egy viszonyítási alap...
Gelko Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Ja megnéztük ma, hogy mi van az OOOO elektronikus dobozkájában...chippelve van, jobban is megy mint a gyári ez nem is kérdéses, mert tényleg jól megy...de kipróbáltam ma egy Rothe Motorsport chippet benne, és azzal még jobb...bár inkább felül érezhető a különbség... Aztán kiváncsiságból logoltuk, hogy melyik mit is tud...ami most van benne, az 1.15 bart tölt fixen, a Rothe meg 1.35-öt bár azzal kicsit jobban füstöl is... Le is mértem a súlyát gyorsban a vastelepen, hogy mennyi is az annyi (ott ahol eddig is mértünk)...teli tankkal, ha benne ülök kereken 1.500 kg, ha kiszállok értelemszerűen 1.400 kg... :mellow: erre csak tudom mondani :rolleyes:
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 erre csak ezt tudom mondani :rolleyes: :mellow: :unsure: :D
mackosajt Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 erre csak ezt tudom mondani :rolleyes: :mellow: :unsure: :D Anti! Jól átgondoltad te ezt? :lol:
Tom Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Ja megnéztük ma, hogy mi van az OOOO elektronikus dobozkájában...chippelve van, jobban is megy mint a gyári ez nem is kérdéses, mert tényleg jól megy...de kipróbáltam ma egy Rothe Motorsport chippet benne, és azzal még jobb...bár inkább felül érezhető a különbség... Aztán kiváncsiságból logoltuk, hogy melyik mit is tud...ami most van benne, az 1.15 bart tölt fixen, a Rothe meg 1.35-öt bár azzal kicsit jobban füstöl is... Paciban valami közelítő érték? 130-140?
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Paciban valami közelítő érték? 130-140? Igen a gyengébb chippel valahol 130-140 körül lehet, 300 nm-rel, a Rothe meg valahol 150 kürül, és 330 nm-t mondanak kb...ja meg megcsinálta a srác foglalatosra a chipset, hogy tudjam majd cserélgetni... :rolleyes: :mellow: (Tom, amúgy ismered, onna vannak a sárga fekete GSI-be a műszerek...) Ja erről jut eszembe...ma láttam a sárga feketét, és beszélgettem elég sokat a tulajával...normális a srác... Jöttek megnézni, hogy milyen is élőben a Turbó...Szerdán intézik a hitelt, és elvileg 4 munkanap...szóval még nem mondok semmit...
sárgaGSI Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Paciban valami közelítő érték? 130-140? hol van ez még az asztrától, mert ugye addig meg sem állsz?!?!?!?!?!?!?
Tom Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Igen a gyengébb chippel valahol 130-140 körül lehet, 300 nm-rel, a Rothe meg valahol 150 kürül, és 330 nm-t mondanak kb...ja meg megcsinálta a srác foglalatosra a chipset, hogy tudjam majd cserélgetni... :rolleyes: :mellow: (Tom, amúgy ismered, onna vannak a sárga fekete GSI-be a műszerek...) Ja erről jut eszembe...ma láttam a sárga feketét, és beszélgettem elég sokat a tulajával...normális a srác... Jöttek megnézni, hogy milyen is élőben a Turbó...Szerdán intézik a hitelt, és elvileg 4 munkanap...szóval még nem mondok semmit... Ja persze nyilván ismerem. Hisz saját kezüleg építettem az autót az utolsó csavarig... Gondolom akkor a Szilárddal beszélgettél. A méhecskés megvan még?
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Igen vele is beszéltem, meg a haverjával aki meg akarja venni a turbót...amúgy ő is tervezi a méhecske turbósítását...bár lehet ma sikerült lebeszélnem... :rolleyes:
Tom Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Igen vele is beszéltem, meg a haverjával aki meg akarja venni a turbót...amúgy ő is tervezi a méhecske turbósítását...bár lehet ma sikerült lebeszélnem... :rolleyes: És akkor miért van fent a használtautón?
Demó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Tegnap összeakadtam egy Golf V GTI-vel. Kicsit többet vártam volna egy 2000 TFSI-töl. :mellow: Pedig próbálkozott, mert 200-al is mentünk. :unsure: Egy éve már ültem egy ilyenben és akkor kicsit erösebbnek tünt. Mondjuk akkor még Vectra 2000-em volt. :rolleyes:
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Mert megpróbálja jól eladni...ha nem sikerül, akkor jönne a turbósítás... De mondta, hogy ami csak lehet az már nem műxik rajta...ezt nem kívántam kommentálni... :rolleyes:
Tom Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Tegnap összeakadtam egy Golf V GTI-vel. Kicsit többet vártam volna egy 2000 TFSI-töl. :mellow: Pedig próbálkozott, mert 200-al is mentünk. :D Egy éve már ültem egy ilyenben és akkor kicsit erösebbnek tünt. Mondjuk akkor még Vectra 2000-em volt. :rolleyes: Én R32 ellen mentem, az nagyon aranyos. Csak erő nincs benne... :unsure:
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Tegnap összeakadtam egy Golf V GTI-vel. Kicsit többet vártam volna egy 2000 TFSI-töl. :unsure: Pedig próbálkozott, mert 200-al is mentünk. :D Egy éve már ültem egy ilyenben és akkor kicsit erösebbnek tünt. Mondjuk akkor még Vectra 2000-em volt. :rolleyes: Tom az R32-t is legyűrte... :mellow: ...mit legyűrte...azt hitte a Golfos hogy atomhasadással járó villanófényt lát...
Tom Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Mert megpróbálja jól eladni...ha nem sikerül, akkor jönne a turbósítás... De mondta, hogy ami csak lehet az már nem műxik rajta...ezt nem kívántam kommentálni... :rolleyes: Remélem mondtad neki, hogy nem az én hibám... :mellow: Mindegy, majd a turbó... :unsure:
Atommanó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Mindegy, majd a turbó... :mellow: :rolleyes: Legalább már hozzászoktak...
Tom Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Tom az R32-t is legyűrte... :rolleyes: ...mit legyűrte...azt hitte a Golfos hogy atomhasadással járó villanófényt lát... Csoki egyik haverja mondta, hogy azóta készül ellenem a másik R32 a fekte. Jövő hónapban rendelem a kék csúcsokat... :mellow:
Demó Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 Tom az R32-t is legyűrte... :rolleyes: ...mit legyűrte...azt hitte a Golfos hogy atomhasadással járó villanófényt lát... R32 ellen még nem mentem, de kinti ismerös C20XE A Corsával kb egyet ment vele a Nürnburgringen.
Tom Elküldve Május7, 2007 Elküldve Május7, 2007 R32 ellen még nem mentem, de kinti ismerös C20XE A Corsával kb egyet ment vele a Nürnburgringen. Az azért szép, mert a Golf sem indul gyengét az összkerékkel...
Recommended Posts