Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Redi!

Vidd már el egy karikára, hagy érezze megint a feelinget egy kicsit...aztán megnyuxik és ellesz a Caliban egy darabig... :D

gondolkodtam, hogy felhívom és átszaladok a szomszédba megkocsikáztatom a srácot :unsure: De épp ebéd után vagyok, összerázza a kaját bennem....vagy megint megszivat a Vácin valami Octavia 4x4 Turbo feliratú Skoda mint pénteken aztán oda az önbecsülésem :rolleyes: :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Sziaszok! Én új vagyok itt! Azt tanácsolták itt tegyek fel kérdéseket, mert az F astra fórumba nincs jogosultságom. Szóval van nekem egy c16xel motoros f astrám. Már van benne 1-2 dolog, de így 200 000 km-nél fel kéne újítanom a motort. Gondoltam egy sima generál helyett, új vezműtengely, hengerfejmunka, szívósor csere nem ártana. Nézegettem a neten pár oldalt, de nem találtam túl sok kézzel fogható dolgot... (Motorcserén is gondolkodom)

Minden ötletet szívesen veszek!

Előre is millió THX!

Vagy esetleg valahol egy személyes találkozóban is benne lennék! A klubbtagság sem riaszt el...

(Köszi és bocs az előbi rossz helyért)

Link to comment
Megosztás:

Sziaszok! Én új vagyok itt! Azt tanácsolták itt tegyek fel kérdéseket, mert az F astra fórumba nincs jogosultságom. Szóval van nekem egy c16xel motoros f astrám. Már van benne 1-2 dolog, de így 200 000 km-nél fel kéne újítanom a motort. Gondoltam egy sima generál helyett, új vezműtengely, hengerfejmunka, szívósor csere nem ártana.

Ha generálra szorul a motor, akkor az legyen az első. Mert egy véres torkú motorra hiába pakolsz okosságokat,

ne várj tőle semmi vérlázító eredményt. :rolleyes:

Én egy ilyen motorral rendelkező versenyautót gyepálok, ami most valahol 140LE felett lehet kicsit, viszont ehhez

úgy 5kilót kellett ölni csak a motorba, ami egyébként jó állapotban volt eredetileg.

Csütörtök esténként Lurdy parkolóban szokott összeröffenni a társaság, ajánlom figyelmedbe. :mellow:

Link to comment
Megosztás:

....vagy megint megszivat a Vácin valami Octavia 4x4 Turbo feliratú Skoda mint pénteken aztán oda az önbecsülésem :rolleyes: :mellow:

Ezek a kis sunyi skodák......nem szabad lebecsülni őket. :unsure: Én is néztem már be 2.0 TFSi kombit. :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bár ami igazán ütős az a multimedia...

:rolleyes:

http://www.carstyling.hu/pic/usercar/39695/7.jpg

Szerintem meg ez az amit már nem kellett volna. Kár érte, ront az összképen :mellow:

Egy LCD kijelző ami valami gumival vagy tépőzárral van felrakva az ülésre és kilóg belőle a kábele.....kár érte :unsure: :D :lol:

Egyébként az autó jól néz ki.

Link to comment
Megosztás:

Ha generálra szorul a motor, akkor az legyen az első. Mert egy véres torkú motorra hiába pakolsz okosságokat,

ne várj tőle semmi vérlázító eredményt. :rolleyes:

Áháá! Akkor te lennél az! A neten olvasgattam rólad (tok) szivesen beszélgetnék a témáról veled! Termszetsen a felújítás után értettem a piszkálást! Idáig, ami történt:

Agr szelep ledugózva

Kartelgáz kivezetés

Tigra elektronika, és írt chip

Ram air szerű légszűrő

Egy nagyobb y-al induló kipufogórendszer (leömlő nem)

Sárga koni gátló, GSI stbilizátor és Gsi rugó (volt benne eibach ültető is, de nem lehetett rendesen használni, a magyar utakon)

15-ös calibra alufelni

Brembó fék

Némi hifi Blau, Boston, MB Quart, Alpine, Audiobank

Kasztnin, díszcsík felíratok, antenna eltűntetve.

Egyenlőre kb. ennyi!

Most csütörtökön is lesz valamiféle Lurdy-s tali? Jah és mikor kezdődik?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.