opel16v Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Má' a hajamat tépem tőle. Meg a szerelőm is. Az enyémet. :rolleyes: Tényleg nem vágom, mi lehet a nyűgje. Megy-megy, de nem az igazi. Kompresszió megvan rendben abban a motorban? Fals levegőt nem kap? Sárga lámpa be van kötve végre? :mellow: Van vagy ezernyi dolog, amin bukhatnak a pacik. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 :rolleyes: :mellow: magas labda lecsapva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bobber Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Kompresszió megvan rendben abban a motorban? Fals levegőt nem kap? Sárga lámpa be van kötve végre? :mellow: Van vagy ezernyi dolog, amin bukhatnak a pacik. :unsure: Kompresszió okés, mérve. Sárga lámpa bekötve, kivillogtatva, hibakód nincs. :rolleyes: Elvileg falsot sem kap, de azért adok neki egy új tömítés készletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Ja apám is 62 éves, neki is új szemcsit írtak fel...azt mondták neki is, hogy a kor... :rolleyes: :mellow: :unsure: Hamarosan te is eléred a 30-at kisgyerek majd akkor magyarázzá! :lol: Istvánnak aki azt szokta mondani - legutóbb 2 hete Lurdynál - hogy minek melegíteni az autót indulás elött. Itten lehet olvasni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Na látom még egy ember aki nem olvassa a fórumot, csak ír... :rolleyes: :mellow: Még csak 3 helyen volt szó róla...én voltam a második... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Hamarosan te is eléred a 30-at kisgyerek majd akkor magyarázzá! :unsure: Istvánnak aki azt szokta mondani - legutóbb 2 hete Lurdynál - hogy minek melegíteni az autót indulás elött. Itten lehet olvasni. :mellow: Most lett harmadszorra belinkelve ez a cikk... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Istvánnak aki azt szokta mondani - legutóbb 2 hete Lurdynál - hogy minek melegíteni az autót indulás elött. Itten lehet olvasni. :rolleyes: bmw.tominak meg üzenjük, hogy már 2 topikban is kiveséztük a cikket és az egyik a gsi-s volt :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 3 reagálás fél percen belül....a gsi-s topikban nem lehet hibázni...egy rossz mozdulat és véged :mellow: :unsure: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Ez a bitang...lesnek...aztán ha kell lecsapnak... :rolleyes: :mellow: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 gyorsak vagytok! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Ez a bitang...lesnek...aztán ha kell lecsapnak... :mellow: :unsure: :D Itt nincs helye a hibának... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 gyorsak vagytok! :D Ez az életünk. :mellow: :unsure: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Ez az életünk. :lol: :lol: :D :rolleyes: :mellow: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Ez az életünk. :mellow: :unsure: :rolleyes: mióta calid van, azóta a fény is csókolommal köszön? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 mióta calid van, azóta a fény is csókolommal köszön? :unsure: Már ha lenne rá ideje... :rolleyes: :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Tényleg Áki! Te 2008-ig vagy klubtag??? :rolleyes: :mellow: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Tényleg Áki! Te 2008-ig vagy klubtag??? :rolleyes: :unsure: :D láááttoooddd... változnak az idők.... :lol: :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Hihihihiiii... :rolleyes: :mellow: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 3 reagálás fél percen belül....a gsi-s topikban nem lehet hibázni...egy rossz mozdulat és véged :unsure: :D :rolleyes: Lesz@rom vazzeg! Ha ettől élveztek el (legalább ettöl ha mástól már nem megy) akkor örültem, hogy segíthettem! :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Hamarosan te is eléred a 30-at kisgyerek majd akkor magyarázzá! :mellow: Istvánnak aki azt szokta mondani - legutóbb 2 hete Lurdynál - hogy minek melegíteni az autót indulás elött. Itten lehet olvasni. :rolleyes: Nem olvasom el,mert lusta vagyok csak a végét... :unsure: "A Totalcar ajánlása: a motor elindítása után kb. 2-3 másodperc várakozás. Ezt az időt remekül ki lehet használni akár a biztonsági öv bekapcsolására, akár a tükrök gyors ellenőrzésére. Ezt követően azonnali elindulás. Cél a maximális fordulatszám fele, vagy annál valamivel kevesebb: dízeleknél 2000, benzineseknél mondjuk 2500. Óvatos gázpedálkezelés. Cél itt is a maximális terhelés (nyomaték) legföljebb fele. Vigyázat! Elektronikus gázadagolásnál a félig nyomott pedál nem fél terhelést jelent, hanem sokkal többet. " 2-3 másodperc és nem 5-10perc.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Idézet kedvencünktől: Dr.Nemtomkicsoda... "Még mindig az a baj, hogy "arc nélkül" vagyok? Kérdeznék valamit: amikor az opel fórumon, a betévedő szerencsétlent agyon szívatjátok, és lealázzátok a fellengzős szövegetekkel, akkor hol van a ti arcotok? Hmm. Sehol. Mert ti sem vállaljátok a sok mocskolódás után a kvázi "következményeket" " Azért Colaa-val jól elvannak... :rolleyes: :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Idézet kedvencünktől: Dr.Nemtomkicsoda... "Még mindig az a baj, hogy "arc nélkül" vagyok? Kérdeznék valamit: amikor az opel fórumon, a betévedő szerencsétlent agyon szívatjátok, és lealázzátok a fellengzős szövegetekkel, akkor hol van a ti arcotok? Hmm. Sehol. Mert ti sem vállaljátok a sok mocskolódás után a kvázi "következményeket" " Legalább tudom ki lapul a nick mögött :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Hát ezt megoszthatnád velünk is... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Április25, 2007 Megoszt Elküldve Április25, 2007 Nem olvasom el,mert lusta vagyok csak a végét... :mellow: "A Totalcar ajánlása: a motor elindítása után kb. 2-3 másodperc várakozás. Ezt az időt remekül ki lehet használni akár a biztonsági öv bekapcsolására, akár a tükrök gyors ellenőrzésére. Ezt követően azonnali elindulás. Cél a maximális fordulatszám fele, vagy annál valamivel kevesebb: dízeleknél 2000, benzineseknél mondjuk 2500. Óvatos gázpedálkezelés. Cél itt is a maximális terhelés (nyomaték) legföljebb fele. Vigyázat! Elektronikus gázadagolásnál a félig nyomott pedál nem fél terhelést jelent, hanem sokkal többet. " 2-3 másodperc és nem 5-10perc.... :unsure: Mondom hogy nem 5-10perc de 2-3 az kell. Ki járatja 5-10percig melegítés gyanánt mindíg? :rolleyes: Én biztos nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts