Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Elég jól áll az autó,ha minden jól megy holnap már a fényezőnél lesz délután.várakozáson felül teljesített a Pist.Szerintem igen jó munkát végzett.

DSC01026.jpg

DSC01023.jpg

DSC01022.jpg

DSC01027.jpg

A hátsó ajtó még nincs kész,mert különböztek az elképzeléseink,azt még ma este megcsinálja.

Link to comment
Megosztás:

Anti ez ? Bár lehet nem túl jó ötlet mert nem tudnád megálni a Voszi féle tuning adta lóerők mennyiségét és ugyan abba a hibába esnél mint a GSI-vel.

no igen,g astráról ha jól emlékszem,már beszéltek anno :D

nem rossz megoldás,bár voszinak se aprópízbe volt gondolom,amíg olyan lett,mint most... ;)

bár árakat nem hallottam még :lol:

viszont sztem ebben is bennevan az idővel fáradás... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Akar a frász! De meg fogom nézni élőben holnap azért. Nem mindegy mennyire volt törve ha törve volt egyáltalán mert tény hogy a fotón látszik szín eltérés.

nekem is látszik egy kis színeltérés,pedig a sérülés nem indokolta volna a lökös cseréjét+fényezés,kb annyi látszott a kocc után,mint egy szétkenődött légy a lökösön...

kérdés,az opc is csak ennyit kapott-e :blush:

Link to comment
Megosztás:

Elég jól áll az autó,ha minden jól megy holnap már a fényezőnél lesz délután.várakozáson felül teljesített a Pist.Szerintem igen jó munkát végzett.

A hátsó ajtó még nincs kész,mert különböztek az elképzeléseink,azt még ma este megcsinálja.

Coupe!most kellene menni gyorsulni,most elég könnyü a masina! :D

Amúgy semmi baj a dízelekkel,ha normálisan használják,melegítik/hűtik és nem 30Ekm-ként kap olajcserét!Főleg a szervízintervallumokkal van a baj manapság.Céges kocsiról nem szabad példát venni! :blush:

Link to comment
Megosztás:

OPC-vel kapcs:

No meg azért azt sem hiszem el, hogy 69000km van benne. A törés meg relatív mert szerintem a kintről behozott GSI-k 90%-a törve volt csak egyik kevésbé mint a másik. Itt inkább az Anti esete a lényeges tényező, hogy meg tud e állni a Voszi féle tuningnál ami elég stabilnak tűnik. Ha nem akkor esélyes ennél az autónál is a horibilis összegek ráköltése.

Link to comment
Megosztás:

OPC-vel kapcs:

No meg azért azt sem hiszem el, hogy 69000km van benne. A törés meg relatív mert szerintem a kintről behozott GSI-k 90%-a törve volt csak egyik kevésbé mint a másik. Itt inkább az Anti esete a lényeges tényező, hogy meg tud e állni a Voszi féle tuningnál ami elég stabilnak tűnik. Ha nem akkor esélyes ennél az autónál is a horibilis összegek ráköltése.

hát nemtom,sztem a voszi-féle állapotban semmi kivetnivaló nincs,erős,használható (meg gondolom drága is :blush:) ...és Astra :D

Link to comment
Megosztás:

no igen,g astráról ha jól emlékszem,már beszéltek anno :D

nem rossz megoldás,bár voszinak se aprópízbe volt gondolom,amíg olyan lett,mint most... ;)

bár árakat nem hallottam még :lol:

viszont sztem ebben is bennevan az idővel fáradás... :blush:

Itt inkább a sárvédőn látszik egy kisebb szín kavalkád az oldalindex után. De ez akár az időjárásnak és a fényképezőgépnek a hibája lehet. Annó amikor nézegettem egy feketét arról egyből le is tettem mert még a nepper sem tudta hol volt törve (vagy csak kamuzott) mert, hogy kintről jött be az autó. Lényeg a lényeg az elöl hátul törve volt jelentősen.

Link to comment
Megosztás:

Azért Voszinak elég kemény pénzben volt ez az okosság...

Ha az autó árát és a ráköltött pénzt nézed akkor nem sok. Kevesebb mint 20%! Persze úgy még marad a komfort is mindennapos használatra. Nézzük a GSI-ket ott mi a helyzet. Direkt nem írom, hogy a turbósított autókat mert az már az agykárosodás eredménye. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Nem az autókkal van a gond, csupán a motoroknak lettek a tervezés folyamán kisebb gyártási problémái.Nem csak 1.9-nek, hanem az 1.7 ill. az 1.3-nak is.

Tudom, hogy már túlhaladtunk ezen, de hát miről is beszélünk itt ?! Azt gondoljátok, hogy a gyártás lett sz@rabb? Talán a beépített anyagok minőségén spórolnak, de ez sem valószínű....

Inkább azon gondolkodjunk, hogy az 1.7 TD hány lóerős - és az 1.7 CDTI hány lóerős? Nem a gyártási problémák sokasodnak, egyszerűen ugyanabból a lökettérfogatból ma sokkal többet, akár 30-40%-al is többet kihoznak. Ez még 5 éve bőven a tuning kategóriába esett!

Pl. az 1.9 TDI is száz körül indult, aztán ment szépen felfelé 115, 130, 150 most már 170 lovas is van gyárilag. Akkor miről is beszélünk - tulajdonképp arról, hogy "gyári tuning" folyik nagyban. Megy a pumpálás, mert hát azt lehet eladni - jól mutatnak a számok.... :blush: Na és persze erre még rájön az otthoni tuning... biztos jót tesz az élettartamnak.... :D Hát ezért lehet az, amiről a Gabi meg Wolfi beszél. Aki hosszabb élettartamot akar, az ugyanannak a motornak a gyengébb változatát keresse - aki meg spurizni, az meg vegye a spitzet, persze annak tudatában, hogy nem lesz örökéletű.

Link to comment
Megosztás:

A szín marad?

Marad sárga,és az utolsó réteg festékbe,fehér gyöngyházlakot fogunk keverni.Legalábbis ez az elképzelésem,de ha a fényezőnek van jobb ötlete akkor.....Az biztos hogy a sárga marad :blush:

Annó amikor nézegettem egy feketét arról egyből le is tettem mert még a nepper sem tudta hol volt törve (vagy csak kamuzott) mert, hogy kintről jött be az autó. Lényeg a lényeg az elöl hátul törve volt jelentősen.

kaszi azóta is használja azt az OPC-t és semmi baja vele :D

Link to comment
Megosztás:

Ami gyanús nekem, az a színeltérés, ami a képen látszik, no meg a zárhídin 1 tábla sem maradt(meg semmi más sem)... vagy nem került rá, mert mind sz@rrá ment... elgondolkodtató.

ha megnézed voszi-ét opc-070103-06.jpg

és az eladót..

ugyanugy csak egy matrica van a homlokfalon, szoval az még lehet reális is.. vagy voszié se hibátlan :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.