Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Azért azzal érdemes kiegészíteni a dolgot, hogy olyan időeredmények születtek, hogy felháborít mindenkit...

Persze jól hangzik, mert mindenkinek jó ideje lett, de nem tükrözi a valóságot...

Szinte kivétel nélkül mindenki 0.5-1 seccel jobb időt ment a mérés szerint mint amit valójában tud az autója...

Kicsit furcsálom, de valószínűleg azért volt, hogy többen járjanak ki oda, mert jó idővel verhetik a mellüket...

Sajnálom, hogy ide jutott ez a sportág... ;) :blush:

Jött az infó kinntről, a turbós brigádtól... :lol:

Gyári vectra turbó 0.8-as nyomáson 12.9-et ment

Ferko az Audival 13.3-as időt úgy hogy kettes végéig két autót kap tőlem...

A8 4.2 quattro autómata, ahol nem sokat lehet bohockódni, az eddigi 15-ös ideje helyett 14.4-et ment...

és sorolhatnám... :D

Gyári 3000-es Omega...14:00-ás időt ment...legutóbb alig sikerült 15-öt mennie... :lol:

Még jó, hogy nem született világcsúcs... :lol:

Azért beírom ide is...kiváncsi vagyok akik kinnt voltak hogy gondolják...

Elküldve

húsvétra kapták... :D Anti, akkor a té géped 2 hengerrel 14.00-t megy, amúgy 12.10-et, az enyém fáze minusz I.-gyel 13.30-at... :blush:

Elküldve
Szinte kivétel nélkül mindenki 0.5-1 seccel jobb időt ment a mérés szerint mint amit valójában tud az autója...

Faxa. Kimegyek hogy legyen egy hivatalos időm, erre majd megint saccolhatok hogy kb. mennyi az annyi. :D

Egy ideje csak a Hungaroringre nem mentem a körülmények miatt. Most majd hozzáveszem Tökölt is. :blush:

Elküldve
Egy baja van annak a vectrának,hogy nem bőrös.Ezt a színt rlég nehéz tisztán tartani,cserébe viszont nagyon szép :blush: .

Ez igaz. Kis csoki meg kóla és vége.... a bőr optimális, egy ilyen autóból nem is tudom miért hagyják ki. Biztos sparen volt a rendelésnél és nem fért bele a 300k plusz.

Elküldve
Redi vs. én

Időket sajnos nem tudok. Se papírt nem kaptunk, se látható kijelző nem volt.

ha 4000 alatt indulok befullad az auto, itt meg csak gumikaparás van és csomo időt veszítek.... :blush:

egyébként ezek az 1.9 td vwk/seatok rettenetek.....volt olyan amelyiket lerajtoltam de ugy ment el mellettem mintha állnék :D

Elküldve
Egyéb hírek...pl mit alkottak az xe Corsák? Vagy valaki akinek sikerült elérni valami jó eredményt? Bár tudom, hogy még nincs vége, de azért már csak lehet tudni valamit... :blush:

xe-k? volt kint vagy 2 NE azok nagyon durva időket mentek

Demo izz még örülhetett aztán elkezdtek olyan időket menni a többiek, hogy lecsuszott mindenről :D

Elküldve

Redi lecserélted a tükröt?Azért kérdezem,mert ha esetleg mégis meggondolnád magad valamiért akkor szerintem már csak 1-2 napod van.Legalábbis remélem :blush:

Elküldve
Redi lecserélted a tükröt?Azért kérdezem,mert ha esetleg mégis meggondolnád magad valamiért akkor szerintem már csak 1-2 napod van.Legalábbis remélem :blush:

hogyhogy? kéred vissza? :D mert akkor lerohanok és felrakom gyorsan a másikat is de most nem nagyoin van kedvem kimozdulni ;)

Elküldve
hogyhogy? kéred vissza? :D mert akkor lerohanok és felrakom gyorsan a másikat is de most nem nagyoin van kedvem kimozdulni ;)

Nem kérem vissza,de akár miért meggondolhatod magad :blush:

Elküldve
Egy baja van annak a vectrának,hogy nem bőrös.

Az új gazdájának van elég vastag bőre,majd az bírj a csokit meg a kólát!!! :blush: :D ;)

Ha ilyen jó időket lehet menni Tökölön,jövöre én is viszemdezsőkét aszfaltot szaggatni! :lol:

Elküldve
látom már úszkálnak bőszen a hajók :lol: le vagyunk maradva :lol: :lol:

Le és nyomtunk egy kört haver Sudárjával oszt átállítottam az egész vitorláját meg begyakorltattam velük a döntöttfordulót - de ez itt off :lol:

Átmentünk ma Szlovákokhoz GSi-vel, hazafelé meg két órát álltunk Visegrád felől befelé a dugóban aszittem felrobban a fejem. Még mindig 180 a vérnyomásom :blush: :D ;)

Gyorsulásról meg annyit hogy öcsém tegnap kiment a GSivel Hungaroringre, és azt mondta most egész jó volt. Lehet már annyian megútálták a ringet hogy mindenki Tökölre ment....

Lacháza volt a legjobb, ott még olyan is volt múltkor hogy egyáltalán senki nem gyorsult, mert nem állt oda senki.

Elküldve

Szép nagyon. :lol:

Egy dologgal kell vigyázni: a turbója nagyon gyengus. Teszteltem. :lol:

Amúgy Agárdi hatvanegynéhányezer km-el adta el az ugyanilyen motoros vectráját, mert igazából onnan lett

volna nagyon ráköltős a játék. A futóműben az összes szilent lógott, meg a fékek is szanaszét voltak. Ezeket

mondjuk megcsináltatta, meg a lengéscsillapítókat is cserélte. Aztán meg mondták hogy a turbója nem sokat

fog bírni, és mivel az ágyúgolyón kicsit emelt teljesítménnyel használtuk (nagyon faja feeling volt! :lol: ), már akkor

látszott a vége... túlmelegedett, kímélni kellett, aztán elkezdtek a csövek szétcsúszkálni, stb...

Szal szaki mondta, hogy turbót már a 120-as nagyszervízen biztosan cserélni kell, ha egyáltalán addig kibírja.

És mondta hogy a blokk sem húzza sokkal tovább, 150-200ezer km-nél már nem sok kompressziót kell benne

keresni. No, szal ha sok km-re keresel családi autót, akkor nem érdemes ilyen motorváltozatból 80-90e km-es

példányt venni, mert erre is ráköltöd utána a gatyád.

Viszont van 3.0 cdti is. :lol:

Elküldve

Most akkor álmatlan éjszakád lesz? :blush:

Ez az 1.9cdti tipikusan az a moci, ami iszonyat feeling tud lenni, főleg kicsit felhúzva...

viszont el kell felejteni, hogy megbízható és sokat fut. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.