Tom Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 köszi ez még mindig olcsóbb mint egy új szerkezet, vagy tárcsa(csoró.hu)........ :blush: Ez a szerkezet ellen nem véd. Csak a tárcsát újítják fel. Nekem 25000km volt a szerkezetben, ezért nem kellett új (illetve lehetett volna, de pénzem nem volt rá...). Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Ez a szerkezet ellen nem véd. Csak a tárcsát újítják fel. Nekem 25000km volt a szerkezetben, ezért nem kellett új (illetve lehetett volna, de pénzem nem volt rá...). hát nekem annyi a bajom h csúszik sztem a kuplung(néha elég csúnyán) ami a tárcsa hibája nem??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Coupe! Előre is elnézést, hogy megbántottam a haverod, ex évfolyamtársad... :D :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 hát nekem annyi a bajom h csúszik sztem a kuplung(néha elég csúnyán) ami a tárcsa hibája nem??? Majdnem biztos hogy a tárcsa kopott, de a szerkezet is lehet kaka. Mondjuk amikor leszedik, akkor az gyorsan kiderül. Elvileg egybe illik cserélni az egész cuccot, de ha a szerkezet egyébként jó, akkor gondolom maradhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 A szerkezet a tárcsával együtt szokott elkopni, úgyhogy illik cserélni abban az esetben, ha a tárcsa elkopott. A kevlár és szinter tárcsáknak viszont van egy hatalmas hátránya: tized annyit élnek, mint a sima gyári cuccok. És a szerkezetet is elkoptatják ennyi idő alatt. Jobban fognak, viszont vékonyabb a koptatóréteg, és hamarabb is kopik. Nekem szinterkuplung van az astrában, egyszer már kellett újraszinterezni, kb 8-10e km volt benne, igaz ennek egy része versenykm. :blush: A kevlár tárcsa tudtommal ennél kicsivel többet él. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 A szerkezet a tárcsával együtt szokott elkopni, úgyhogy illik cserélni abban az esetben, ha a tárcsa elkopott. A kevlár és szinter tárcsáknak viszont van egy hatalmas hátránya: tized annyit élnek, mint a sima gyári cuccok. És a szerkezetet is elkoptatják ennyi idő alatt. Jobban fognak, viszont vékonyabb a koptatóréteg, és hamarabb is kopik. Nekem szinterkuplung van az astrában, egyszer már kellett újraszinterezni, kb 8-10e km volt benne, igaz ennek egy része versenykm. :blush: A kevlár tárcsa tudtommal ennél kicsivel többet él. Nyilván mindennek ára van. Viszont kopott kuplunggal nem érdemes sokáig járkálni, mert elég gyorsan meg tudja csócsálni a lendkereket pl. Ami nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Nyilván mindennek ára van. Viszont kopott kuplunggal nem érdemes sokáig járkálni, mert elég gyorsan meg tudja csócsálni a lendkereket pl. Ami nem jó. személyi kölcsön.hu lesz :blush: :D ;) na jó annyira nem gáz de majd beruházok rá Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Coupe! Előre is elnézést, hogy megbántottam a haverod, ex évfolyamtársad... ;) :blush: gyermekei keresztapját? :D :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Coupe! Előre is elnézést, hogy megbántottam a haverod, ex évfolyamtársad... :lol: :D Ezt már nem tudom lemosni magamról :blush: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Ezt már nem tudom lemosni magamról :D ;) jóis egy igaz barát :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Coupe! Előre is elnézést, hogy megbántottam a haverod, ex évfolyamtársad... :D :blush: De az a baj, hogy nem vette a lapot...azt hitte arra gondolok, hogy neki is kellett generálozni a mocit...pedig én nem arra gondoltam... ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Anti! Ezt a mocit tedd az astrába, és megbízhatóan fogja tudni a 300LE-t. :blush: http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...c7db&s=2723 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 jó is lesz ez a fűnyíróba' csak kő lefújó Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Anti! Ezt a mocit tedd az astrába, és megbízhatóan fogja tudni a 300LE-t. :lol: http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...c7db&s=2723 :D ;) :lol: Szerintem! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Sziasztok, volt valahol egy leírás arról, hogy valakinek beállt az ETC-je és kijavította: kiszedte az ETC kompjutert, szétkapta, volt benne egy elégett tekercs vagy valami, majd valamely forrasztások eszközölésével megcsinálta, visszazár, visszahelyez és kész. Hülyére kerestem már ma ezt a leírást, google, index, origo, de sehol sem találom. Tud valaki linket? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Ma életre kelt a Corsám és érzésem szerint elég durva lett a rövid váltóval. De a különbség majd vasárnap Tökölön kiderül. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Sziasztok, volt valahol egy leírás arról, hogy valakinek beállt az ETC-je és kijavította: kiszedte az ETC kompjutert, szétkapta, volt benne egy elégett tekercs vagy valami, majd valamely forrasztások eszközölésével megcsinálta, visszazár, visszahelyez és kész. Hülyére kerestem már ma ezt a leírást, google, index, origo, de sehol sem találom. Tud valaki linket? Köszi Linkkel nem tudok segíteni, de egy müködö ETC vezérlöm még van valahol. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Linkkel nem tudok segíteni, de egy müködö ETC vezérlöm még van valahol. :blush: Írtam püt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Jézusatyauristen. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Áh, úgysem tudom leírni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Megőrültem. (ennyire azért nem jó... :blush: :D ;) ) Holnapra jobb lesz. Majd moderáltatok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 válljon egészségedre. :D miről van szó? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 Kész lett a Cali. :blush: De mára már tényleg lenyugodtam. Megyek tekerek is a turbón, mert ez így kevés. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 Galardóóóóóóóóó miiiiiii??? :D ;) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 Redline projekt? :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts