Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Coupé nagyon tetszett péntek este az a Caraván, remélem ez sokkalsokkalsokkal jobb vétel lesz mint a Corsa.

Zoli nem tud számolni az Astrák számát illetően, methogy biza kettő volt kint :blush:

9.35-öt mentem százra, és Subi + MrDyno szerint 120 lovas az Astrám 1200 kilóval számolva. Én mentem a legjobb mért időt a C20NE-k, a C18NE-k és az 18E-k közül. C20XE-k meg a C25XE persze lenyomtak de dulván :D

Tök tré hogy akik építenek magunknak egy király kocsit, azok kisvártatva kiszálln(án)ak belőle. Gelko, Wolfi, Anti. És akkor ilyenkor jön az hogy mi a f***nak nyúljak hozzá meg döntsem bele a lóvét amikor abból úgyis kevés van és ráadásul ha csinálok valami veszedelmet vagy különlegeset akkor egy év múlva megunom és hihetetlen bukóval eladom, vagy megpróbálom eladni...

Link to comment
Megosztás:

nicsak kiszólt a gyerek a festő-mázoló wagenből ;) :lol:

Az enyém festése legalább egyelöre egyedi lesz! Ráadásul senki nem fogja akarni lemásolni. :blush: :lol:

Ma már átkentem pár helyen szürke alapozóval, egész jól néz így ki! :lol:

Na de a mai este legfontosabb eredménye, hogy beszereltük a fékrásegítöt és a föfékhengert, kicseréltük a hátsó gumifékcsöveket, valamint feltöltöttük és légtelenítettük az egész fékrendszert. Már alig várom, hogy kipróbálhassam, hogy hogy fog majd így fogni a fékem. :D

Link to comment
Megosztás:

Az enyém festése legalább egyelöre egyedi lesz! Ráadásul senki nem fogja akarni lemásolni. :blush: :D

Ma már átkentem pár helyen szürke alapozóval, egész jól néz így ki! ;)

ráteszel egy ütött kopott festékes kétágú falétrát a tetejére és kész az optika :lol:

nagyot mutatna :lol:

Link to comment
Megosztás:

Meg ezt nem is mutattam, ez volt szombaton

Hekkeltük a GSiket :blush: A képen a feka Astra Józsié nemaenyim. Mákja volt hogy Tomi több műanyag küszöbpatentot hozott nekem anno, különben nagyon nem tudta volna visszatenni a küszöbjét. Pont 4db tört le neki amennyi volt nekem.

E Kadett GSi-t meg jól szétkaptuk, hátul durván volt gitt a festék alatt. Nem volt kár érte, szét volt rohadva, meg törve is, pedig 89-ben biztos hogy hiperszuper gép volt - gyárilag elég jól tele extrákkal meg krafttal.

Link to comment
Megosztás:

???????????????????????????????????????????????

Most csak a tárcsákra gondolok, a kerékagyak és a csapágyak nélkül. Mindenestöl egy az egyben cserélhetöek, de csak a tárcsák nem kompatibilisek. Az Astránál egy kerékagyra lesz felcsavarva a tárcsa és abba mennek a kerékcsavarok is, mint ahogy elöl is van. A Kadettnál pedig úgy néz ki, hogy a tárcsa egy tartó elem is, mert abban van a csapágy és abba mennek bele a kerékcsavarok is. :blush:

Na, ezt most jól elmagyaráztam, remélem hogy rajtam kívül más is megérti... :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Tök tré hogy akik építenek magunknak egy király kocsit, azok kisvártatva kiszálln(án)ak belőle. Gelko, Wolfi, Anti. És akkor ilyenkor jön az hogy mi a f***nak nyúljak hozzá meg döntsem bele a lóvét amikor abból úgyis kevés van és ráadásul ha csinálok valami veszedelmet vagy különlegeset akkor egy év múlva megunom és hihetetlen bukóval eladom, vagy megpróbálom eladni...

sztem nem arról szól a történet h bárki is megunta volna :blush:

Link to comment
Megosztás:

sztem nem arról szól a történet h bárki is megunta volna :blush:

Én monjuk azért nem adnám el (nikább rohadjon szét a kertben)mert semmi extra nincs benne amiért érne is valamit de (Gelko asc.cab.-ja, Anti túrórudija, meg Wolfi c20ne corsája)"talán ér valamit" csak nem itt magyarországon(és nem félre érteni de itthon kevés ember teheti meg h ilyen autókat tartson mint a fent említetek......)

vélemény volt.hu

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.