Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Kár, hogy 27nek látszol, már ha éppen józan vagy :lol:

De jó hogy mostanában kevesebbet vagyok a fórumon, egyből mást b@szogattok. :blush: :D ;)

Elküldve
Én ma kettő durva példányban is ültem. :P :lol:

Ismét a Mitsukat építettük, most nagyon bele vagyunk húzva. Holnap is a műhelyben leszek egész nap. :lol:

Egyébként az árakról szólva: ma cseréltünk az egyik EVO 9-en hátsó hajtás olajpumpát, mert beállt a

motorja (a múltkori versenyen fixre kellett kötni, mert a komputer nem kapcsolta be, és ez kicsit

megfeküdte a gyomrát). Ez a kis szar pumpa kompletten 800e HUF. :D

Holnap csinálok majd pár képet a csővázas EVO-ról, össze van már rakva teljesen, és nagyon durva. :lol:

Egyébként 1100Kg, és több mint 800LE. ;) :lol:

nemcserélünk?evo az életem :blush:

Elküldve
Hirtelen milyen japánautó Fun lettél :blush: :D ;)

Az biztos hogy megbízhatóbb,sokkal kevésbé igényli a szervizelést ...

Na ebben vitatkoznék erősen. Át kell nézni a hondások fórumába, többek között crxforum.flix.hu... dettó ugyanazokról a problémákról szól, mint az opeles fórum. Csak ott sem a csergőbe járnak alkatrészért....

Nekem a 88-94 közt gyártott hondák külső dizájnja tetszik nagyon, a belső nagyon nem, megbízhatóságban pedig kábé ugyanott vannak, mint egy opel.

Elküldve
nemcserélünk?evo az életem :blush:

nem hiszem hogy a főnököm rá tudnád beszélni. :D

egyébként én is szívesen cserélném bármelyik autóm az ő bármelyik autójára. ;)

Elküldve
Na ebben vitatkoznék erősen. Át kell nézni a hondások fórumába, többek között crxforum.flix.hu... dettó ugyanazokról a problémákról szól, mint az opeles fórum. Csak ott sem a csergőbe járnak alkatrészért....

Nekem a 88-94 közt gyártott hondák külső dizájnja tetszik nagyon, a belső nagyon nem, megbízhatóságban pedig kábé ugyanott vannak, mint egy opel.

nem is beszélve a francia kocsikról.. bár az asszem a vételi listán nem is volt :blush:

Elküldve
Na ebben vitatkoznék erősen. Át kell nézni a hondások fórumába, többek között crxforum.flix.hu... dettó ugyanazokról a problémákról szól, mint az opeles fórum. Csak ott sem a csergőbe járnak alkatrészért....

Nekem a 88-94 közt gyártott hondák külső dizájnja tetszik nagyon, a belső nagyon nem, megbízhatóságban pedig kábé ugyanott vannak, mint egy opel.

Ne 85ös crx ről beszélgessünk,aminek már minden tulaja kinyomta a szemét :blush:

Elküldve
Na ebben vitatkoznék erősen. Át kell nézni a hondások fórumába, többek között crxforum.flix.hu... dettó ugyanazokról a problémákról szól, mint az opeles fórum. Csak ott sem a csergőbe járnak alkatrészért....

Nekem a 88-94 közt gyártott hondák külső dizájnja tetszik nagyon, a belső nagyon nem, megbízhatóságban pedig kábé ugyanott vannak, mint egy opel.

szoktad olvasni a forumukat?

Elküldve
Mármint én mit csinálok?

A villamossági átépítés nagy részét én csinálom mindkét új versenyautón.

zsirvagy :blush:

Elküldve
Ne 85ös crx ről beszélgessünk,aminek már minden tulaja kinyomta a szemét :blush:

Azon a fórumon crx-en kívül nagyon sok más is szerepel, sőt, főként más :D. Én személyesen crx-es embert nem is ismerek. Accord és Civic tulajt sokat. És ahogy összenézem elmondásukat és családunk számos opeljét... nem sok különbség van. És az sem a honda javára. De ez csak vélemény.

Elküldve
Egyébként az árakról szólva: ma cseréltünk az egyik EVO 9-en hátsó hajtás olajpumpát, mert beállt a

motorja (a múltkori versenyen fixre kellett kötni, mert a komputer nem kapcsolta be, és ez kicsit

megfeküdte a gyomrát). Ez a kis szar pumpa kompletten 800e HUF. :blush:

ilyenkor mégjobban szeretem a Vktr-t :D

Elküldve
Riasztó, ablakemelő beépítés ?

Ilyesmik ? :blush:

A röhej az, hogy mivel N-es versenyautó lesz, benne kellett hagyni egy csomó felesleges dolgot. :D

Pl az ablakemelő benne van, bár mondjuk ebben az autóban az is fele akkora súlyú, mint mondjuk

egy Opelé. :lol:

A pályaautóban (a csővázas EVO) teljesen új elektromos rendszer van, abban egy gramm felesleges

cucc se maradt. Azt nem én készítettem, én csak rendbe rakom és véglegesítem. Érdekesség még,

hogy a főnököm szerzett átépítési engedélyt meg forgalmit rá, akarja néha utcán is használni.

Na ha ezzel kimegy, egyik ismert gyorsulásis autónak sincs esélye. :lol: Bár elég alacsonyan van

a hasa, szal behatárolt a mozgástere a városban. ;)

Elküldve
Na ha ezzel kimegy, egyik ismert gyorsulásis autónak sincs esélye. ;) Bár elég alacsonyan van

a hasa, szal behatárolt a mozgástere a városban. :D

Erre azért ne fogadj :blush: :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.