Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

azért csodálkoznék hogy ha 2hét alatt sikerülne megölni egy gyilkolásra tervezett kocsit

Miért? A hengerfejesség ellen mi véd? Ha két hétig folyamatosan prögök vele az ellen mi véd? A turbót pár óra alatt ki lehet nyírni. Amikor izzik az egész ötvény, a leömlő akkor pl. nem biztos hogy jót tesz neki az autómosó. Vgay csak Ezt eljátszod egy nap 50x és szerintem garantáltan kuka a turbó. És akkor még hol van a két hét vége... :blush:

Vannak olyan paraméterek, amikre nem igazán lehet tervezni. Vagy nagyon célszerűtlen. Itt is nagyon sok a kopromisszum.

Link to comment
Megosztás:

Miért? A hengerfejesség ellen mi véd? Ha két hétig folyamatosan prögök vele az ellen mi véd? A turbót pár óra alatt ki lehet nyírni. Amikor izzik az egész ötvény, a leömlő akkor pl. nem biztos hogy jót tesz neki az autómosó. Vgay csak Ezt eljátszod egy nap 50x és szerintem garantáltan kuka a turbó. És akkor még hol van a két hét vége... :blush:

Vannak olyan paraméterek, amikre nem igazán lehet tervezni. Vagy nagyon célszerűtlen. Itt is nagyon sok a kopromisszum.

Azért ez nem teljesen így van.Persze bármit ki lehet nyírni pár nap alatt,de ha a realitásokon belül maradunk és úgy használjuk ahogy kell azért talán még 150ezer kilómétert is kibír :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor mén cseréltél ? :blush:

Mert tudok rá vigyázni (igazából semmi extra).

Most én arról beszélek hogy mennyivel könyebb eltörni egy procelán tálat egy műanyagnál (tehát hogy egy kihegyezett turbót könyebb megölni, mint egy tömeg szívót).

Ettől fügegtlenül egy procelán tányér is általában igen hosszú élettartamú még egy teljesen átagos usernél is. Arról nem is beszélve ha még vigyáznak is rá.

Érti? :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Miért? A hengerfejesség ellen mi véd? Ha két hétig folyamatosan prögök vele az ellen mi véd? A turbót pár óra alatt ki lehet nyírni. Amikor izzik az egész ötvény, a leömlő akkor pl. nem biztos hogy jót tesz neki az autómosó. Vgay csak Ezt eljátszod egy nap 50x és szerintem garantáltan kuka a turbó. És akkor még hol van a két hét vége... :blush:

Vannak olyan paraméterek, amikre nem igazán lehet tervezni. Vagy nagyon célszerűtlen. Itt is nagyon sok a kopromisszum.

így valoban ki lehet nyirni, én nem ilyen durva gyilkolásra gondoltam, gyakorlatilag minden auto hengerfejét le lehet nullázni egy hideg reggel alklmával. De amit Te irsz az kicsit tulzás, ezzel az erövel nekiugrom egy légkalapáccsal és akkor be se kell inditani.

Link to comment
Megosztás:

Azért ez nem teljesen így van.Persze bármit ki lehet nyírni pár nap alatt,de ha a realitásokon belül maradunk és úgy használjuk ahogy kell azért talán még 150ezer kilómétert is kibír :blush:

Így van. Fentebb már írtam, hogy mire értettem a szitut. :D

Szeritnem egy átlagos szívó moci majdnem biztos hogy tovább húzza azonos használati stílus mellett, mint egy turbó. Ennyi. Nem több. ;)

Link to comment
Megosztás:

így valoban ki lehet nyirni, én nem ilyen durva gyilkolásra gondoltam, gyakorlatilag minden auto hengerfejét le lehet nullázni egy hideg reggel alklmával. De amit Te irsz az kicsit tulzás, ezzel az erövel nekiugrom egy légkalapáccsal és akkor be se kell inditani.

Váááá!!! :blush:

Wolfi írta hogy az EVO biztos sokáig bírja, mert gyilkolós autó én meg arra írtam, hogy mennyi nyűg lehet a trubóval és hogy nem hiszem hogy tovább bírná egy vtinél azonos körülmények között.

Link to comment
Megosztás:

Miért? A hengerfejesség ellen mi véd? Ha két hétig folyamatosan prögök vele az ellen mi véd? A turbót pár óra alatt ki lehet nyírni. Amikor izzik az egész ötvény, a leömlő akkor pl. nem biztos hogy jót tesz neki az autómosó. Vgay csak Ezt eljátszod egy nap 50x és szerintem garantáltan kuka a turbó. És akkor még hol van a két hét vége... :blush:

Vannak olyan paraméterek, amikre nem igazán lehet tervezni. Vagy nagyon célszerűtlen. Itt is nagyon sok a kopromisszum.

Most csak az a kérdés, hogy azért vetted az autót, hogy kivégezd, vagy pedig azért, hogy normális keretek között használd.

Mert pl. az álltalad leírt dolgok a calid is gyorsan kivégeznék.......

Amúgy azért linkeltem be japán autókat, mert véleményem szerint van annyira presztízsautó egy V6-os Camry is, mint egy Audi v. BMW, és a megbízhatósági rátája sokkal jobb.

Nem vagyok elvakult Opeles, és a japán autókat sem rühellem.Nyilván nem az ergonómia csúcsa 1-2 modell, de az unalomig megbízhatók a középkategóriás gépek.

A komolyabb cuccok, mint pl. Honda Accord, Toyota Camry/Avensis D-4D, Mitsu Lancer EVO, Mazda 6 MPI,Nissan mittoménmi........valahogy piszok értéktartó darabok........

Link to comment
Megosztás:

Mert tudok rá vigyázni (igazából semmi extra).

Most én arról beszélek hogy mennyivel könyebb eltörni egy procelán tálat egy műanyagnál (tehát hogy egy kihegyezett turbót könyebb megölni, mint egy tömeg szívót).

Ettől fügegtlenül egy procelán tányér is általában igen hosszú élettartamú még egy teljesen átagos usernél is. Arról nem is beszélve ha még vigyáznak is rá.

Érti? :blush: :D

Értem.

Hollóházára költöztél ;)

Link to comment
Megosztás:

Most csak az a kérdés, hogy azért vetted az autót, hogy kivégezd, vagy pedig azért, hogy normális keretek között használd.

Mert pl. az álltalad leírt dolgok a calid is gyorsan kivégeznék.......

Pláne a Calit. Azért írtam hogy bármilyen turbót. :blush:

Most nem az EVO ellen beszélek, hanem azt próbálom bizonygatni, hogy a turbó (esetleg öszekerékkel párosítva) kényesebb, mint a szívo. Pont. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.