Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Egy S 6 is jól mehet...

5.8 a 0-100, és a 4.2 q-val ezt ugyanúgy tolja tovább...

Olyan autót szeretnék amit tudok használni... :D

Belülről szerintem azt inkább 7.0nek fogod érezni.

Viszont a benyán tudsz spórolni. :blush:

Elküldve
97-től kb 2000-ig, a többi az már más kérdés...nincs olyan, hogy hú ez a tipus jó, vagy az a moci eltalált...vagy ezzel ki lehet menni a világból... :blush:

Nézd én az enyémről tudok nyilatkozni elsősorban. Ami bajom volt vele azt tudod mi volt de pl most voltam vele Olaszországban (közel 2500km) és 80% autópálya 10% város 10% hegynek fel ill. le szerpentinen és így evett 5,2l/100km-en 130 140-es tempóval autópályán 2fő+csomagok. Semmi gondom nem volt vele és a common rail befecskendezés ill. a turbó hatására semmivel sem rosszabb élmény vele utazni mint a C20XE GSI-vel. Városi fogyasztás sem rossz 6,5 - 7,2l/100km és ugye nemsokára 200,000km lesz az autóban. Amikor beértünk a városba este az M1-ről a 3. lámpánál direkt néztem a mögöttem levő autó fényében, hogy kormol e trepni gáznál és mit mondjak a 2500km megtette hatását és szinte nem jött ki semmi feketesé a kipufogón. A 330d pedig egy lépcsővel feljebb van teljesítményben ha pedig azt ellátod chipszel akkor leszakad a fejed induláskor a közel 400NM-től (de lehet átlépi a 400-as számot, persze ez kalibrálás kérdése)! Benzinesben azért én mondjuk 330i-től felfelé vennék a súly/lóerő nyomaték miatt is. Ha van konkrét kiszemelt vas jelezd és beszélek a BMW guru barátommal, hogy neki mi a véleménye róla.

Elküldve
Ha van konkrét kiszemelt vas jelezd és beszélek a BMW guru barátommal, hogy neki mi a véleménye róla.

Beszélsz a másik éneddel? :blush: :D

Elküldve

Egy S6 is 290 paci, 400nm, chip minden nélkül...325-re lehet chippelni a 4.2 v8-at...És van egy ex Calibrás ismerősünk is ugye...aki egy ilyenbe csüccsent bele, és 15 licivel elvan úgy hogy nyomja neki...

Elküldve
Itt már tényleg elég durva kompromisszum kell. :blush:

Jól végig kell gondoloni szeritnem hogy tényleg megéri-e egy nagy batár cirkáló. Lehet ám arra is költeni és cserébe nem is fog menni. :D

Na igen, és ez a nehéz...

De sajnos most ott tartok, hogy van a Seni azért mert van a GSI...ergo tök felesleges lenne, ha nem lenne a GSI...Viszont a GSI-t sem tom használni, mert nem tom...azért meg, hogy hetente 1-2-x kijöjjek vele, elég nagy luxus, hogy ott álljon...

Lehetne rá megint költeni...meg ott van a rejtélyes füst, amire a nagytudásúak azt mondták, hogy turbó...ha megint fel kell újítani, az két kiló... ;)

Köszi Tomi! :lol:

Elküldve
Na igen, és ez a nehéz...

De sajnos most ott tartok, hogy van a Seni azért mert van a GSI...ergo tök felesleges lenne, ha nem lenne a GSI...Viszont a GSI-t sem tom használni, mert nem tom...azért meg, hogy hetente 1-2-x kijöjjek vele, elég nagy luxus, hogy ott álljon...

Lehetne rá megint költeni...meg ott van a rejtélyes füst, amire a nagytudásúak azt mondták, hogy turbó...ha megint fel kell újítani, az két kiló... :D

Te tudod... ;)

Az biztos hogy racionálisabb egy gépet fentartani és kicsit lejjebb adni a gyorsulásos igényeket. Más kérdés hogy ezért mit áldozol fel.

Ha kell én szívesen kölcsönadom a turbóm. Addig majd C20NE-zek. :blush:

Elküldve
Na igen, és ez a nehéz...

De sajnos most ott tartok, hogy van a Seni azért mert van a GSI...ergo tök felesleges lenne, ha nem lenne a GSI...Viszont a GSI-t sem tom használni, mert nem tom...azért meg, hogy hetente 1-2-x kijöjjek vele, elég nagy luxus, hogy ott álljon...

Lehetne rá megint költeni...meg ott van a rejtélyes füst, amire a nagytudásúak azt mondták, hogy turbó...ha megint fel kell újítani, az két kiló... :blush:

Köszi Tomi! :D

nah azé mert azt mondják hogy mert eddig volt tyutyutyu most meg nincs az turbo... ;)

Elküldve
Jövő héten ha lesz időm átugrok a Atihoz, megkérdezem, hogy mi a szösz ez...hogy nincs tyutyutyu... :blush:

Szoktat a 4.2höz... :D

Elküldve
Na ezzel vagyok én is gondban...

Nem tudom mik a megbízhatók ezek közül...

Audi 4.2 quattro V8

Audi 2.2 turbo quattro

BMW bármelyik mocija akár dizel is, de 20-as felett...

OFF: Szerintem ha Audi akkor : S6 4.2 V8 quattro (céép hangja van és masszív motor ,igaz ha jól tudom akkor csak automata váltós :D ) vagy ha bankot rabolsz akkor RS6 az 1 igazi vadállat ;) ha BMW akkor meg M3 coupe vagy 1ik nagy kedvencem 850i (végsebesség 300km/h felett :lol: :blush:

Na jó nem álmodozom......vissza a valóságba :lol: ON

Elküldve
Azért az audira is kell ám fröcskölni a pénzt,pláne ha nyomod is neki :blush: .

Ez így van. És szeritnem nem is keveset. Ez nagyon más kategóra. Nem Csergő... :D ;)

Elküldve

Látom Anti neked is elvette az eszed a tavaszi levegő,vagy a fáracság? :blush:

Ótómata váltós német csoda?Mi vagy te?Mükörmös féllábú plázacica? :D

Tény,hogy a két ótó luxus,de hogy engem tüzes vassal se vennének rá,hogy vállalkozsó ótót vegyek az is tuti!

Vegyél egy 4000-es Irmscher Senit! ;)

Elküldve
Utállak titeket...

végre elhatározom, hogy eladom, erre lebeszéltek... ;) :lol: :blush:

:lol: :lol:

csak ismerünk :lol:

megveszed heroinárban az audit aztán kidobsz rá egy szemeteskonténer pénzt tunyingra......aztán mi lesz ha az is bugos lesz állandóan? :D

Elküldve
Utállak titeket...

végre elhatározom, hogy eladom, erre lebeszéltek... :D :lol: :blush:

:lol: :lol:

Én nem arról beszéllek le hogy eladd,hanem arról hogy olyan autót vegyél amit olcsó fentartani.Kényelmes és stb....

Ha van rá ennyiért vevő akkor el kell adni ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.