Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Elkészült Cali, de természetesen megint szopóágon vagyok.

Elcsúszik a kuplung, amikor megjönne a nyomaték és az erő, meg valaminek csehszlovák hangja van a hajtásban elég durván. :D ;)

Remélem csak a kuplung lesz, de akkor sem olcsó és két perces buli. Viszont ha a váltó, akkor... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Elkészült Cali, de természetesen megint szopóágon vagyok.

Elcsúszik a kuplung, amikor megjönne a nyomaték és az erő, meg valaminek csehszlovák hangja van a hajtásban elég durván. :D ;)

Remélem csak a kuplung lesz, de akkor sem olcsó és két perces buli. Viszont ha a váltó, akkor... :blush:

reméljük a legjobbakat :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor már csak arra lennék kiváncsi hogy a sárgának milyen csavarokkal volt felrakva.Gyárival?????? :blush:

egy felnit 5 mm-en kell hogy fogja egy csavar(monjuk ez a minimum de jóval tovább ért nekem is) az teljesen mind1 hogy milyen szinű márkájú stb...stb.....

Mért ha gyárival nem rázott, nem lazult ki, akkor neked is gyárival mért lazulna ki vagy hogy is van ez??????

Ezt már én nem értem de biztos.......... :D ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

egy felnit 5 mm-en kell hogy fogja egy csavar(monjuk ez a minimum de jóval tovább ért nekem is) az teljesen mind1 hogy milyen szinű márkájú stb...stb.....

Mért ha gyárival nem rázott, nem lazult ki, akkor neked is gyárival mért lazulna ki vagy hogy is van ez??????

Ezt már én nem értem de biztos.......... :blush: :D ;)

Nem azért van benne hosszabb csavar mert fosok hogy kieseik,hanem azért mert az Azevhez rövid volt a gyári,a télihez is a hosszabat használtam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.