Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

http://www.kacsogep.hu/

Mindenféle gépmunka, tunerkedéshez is. Akinek profi munka kell nem horror áron, őket is keresheti.

Igaz, vidéken vannak, de jár autójuk Bp-re rendszeresen. Misunak most gyártottak le új dugattyúkat,

és hengerhüvelyt, azt mondja, nagyon profi lett. :blush:

Elküldve
Akkor már csak egy 10ért érdekel :D ;)

Jó lesz az,max hátra berakom a kettöt :blush:

:lol: Legyen 11 és 1ikőnknek sincs igaza! :lol:

....van vagy 8-9ezer az új brembó tárcsa... :lol:

Annyi kb.Én is most vettem komplett fék szettet előre-hátra, és ha jól emlékszem az első tárcsa 9700ft-kedvezmény.(startautó)

Elküldve
???? :lol:

Az emberke semmi sértőt nem mondott, nem jómagyar szokás szerint anyázva őrjöngve ment oda, hanme felrakott 4 képet és annyit kért, hogy óvatosabban. Szóval nem értem mi a gáz ebben. Kulturáltan beszélt.

Más. Kellene fix hely ahol kapok műanyag tehermentesítőt. Google ebben nem sokat segít mert mindenféle bojlers oldalak meg hasonlók jönnek :lol: Esetleg konkrét cím vagy telszám ahova most el tudok ugrani.

Kérem az általános "bemész egy gumishoz és ott biztos van" jellegű okoskodásokat mellőzzük :lol:

(addig is bőszen keresek)

Múanyag tehermentesítőt csintáltathatsz esztergályossal is pikk-pakk megvan és olyan méret amilyen kell. Ha többet kértek olcsóbb és olyan műanyagból amiből akartok, létezik zsír csapágy múanyag, na az odab@sz :blush: .

Én anno haveromnak aluból esztergáltam munkahelyen (maszek ;) ) és tök király lett, és leszedéskor nem tört el mint a gyári műanyag (haveromnak a a3-n eltörte egyből a gumis :D )

Elküldve
Nem lehet hogy a kuplungod nem old rendesen?

Nemtudom.

De sajnos ez most teljesen indiferens a dolog megoldásának szempontjából, mert akkor sem fogok üresben 6000-res fordulaton állni 2 percig a lámpánál, ha tökéltesen kiold a kuplung.

Elküldve
Gondolom /oldal + a hűtés része. :blush:

asszem 24 mm a 256-os, és 21-ig mehet. ez a teljes szélessége. A sima tárcsa meg 10, és talán ott 7 a csere határ.

És hát igen. a fékkel nem érdemes sz@rozni.

mondom én, akinek mikor cserélték Gyuláék az első tárcsákat, a régiek már 18... igen jól olvassátok, 18 mm-ig voltak lekopva. :D Szabot el is gondolkozott, hogy beperel közúti veszélyeztetésért. ;) (akkor jött fel velem Pestre, és mentünk a Lurdyhoz)

a hátsókat meg tényleg szabályoztattam, de azok szabályzás után 9,3 mm-esek maradtak.

Elküldve
Egyre jobb híreket kapok ma.egy haverom összetörte magát,abba most nem menjünk bele,hogy hülye volt-e vagy sem (tudjuk,hogy igen,de ki nem volt az közülünk sokszor) az nem változtat a dolgon :D

GSI Devilsre felírták

Több infót a lurdynál,ha valakit érdekel.

hülye volt és kész...."jó" lesz ma a hangulat a lurdynál :blush:

Elküldve
De sajnos ez most teljesen indiferens a dolog megoldásának szempontjából, mert akkor sem fogok üresben 6000-res fordulaton állni 2 percig a lámpánál, ha tökéltesen kiold a kuplung.

Én csak ecce vótam a vectra kocsival tökölön gyorsulni, amikor ott volt az ágyúgolyó célja.

De akkor emlékeim szerint volt előtte két sárga pilács is, mielőtt zöld lett, bár emlékeim

szerint tényleg elég gyorsan váltott. :blush:

Mondjuk én kétszer álltam be, és mindkétszer kb 10mp-en belül el is rajtoltunk, miután

a rajtpozícióba álltunk.

Elküldve
Én csak ecce vótam a vectra kocsival tökölön gyorsulni, amikor ott volt az ágyúgolyó célja.

De akkor emlékeim szerint volt előtte két sárga pilács is, mielőtt zöld lett, bár emlékeim

szerint tényleg elég gyorsan váltott. :D

Mondjuk én kétszer álltam be, és mindkétszer kb 10mp-en belül el is rajtoltunk, miután

a rajtpozícióba álltunk.

Tököl nem gond. Az utcai lámpákra gondoltam. Ahol 0-50ig gyorsulni szoktam a KRESZ maximális figyelmebe vételével. :blush:

Elküldve
vészmadár.hu

ááá nem csak mindig van egy két nem épp civilizált ember aki mindenhatónak érzi magát...

a károsultak is ki szoktak járni lurdyhoz, de ők tényleg nagyon kultúráltan intézték irásban a dolgot :blush:

egy ilyen balesetnél sztem semmi sem maradna a kabrioból meg belőlem ha be vagyok kötve akkor sem ezért nem vagyok híve a kopott gumival száguldozzunk 140el lakott területen mókának....

Elküldve
Szerintem meg páran opelklubos rendszámkerettel és /vagy matricával adták el a kocsijukat és az új gazdi nem klubtag.

Vagy ott van BW-s matrica, stb.

Hát erre gondoltam konkrétan.Klassz dolog, hogy beírja a fórumba, és Future is higgadtan reagálta le a dolgot, de ettől még aki GSi-t, v. más sportautót vesz, nem azért veszi, hogy csak gyök2vel járjon.Én sem azért raktam össze a Corsát, hogy csak úgy autókázzak vele.

Észnél kell lenni, ez tény.De sokszor ez nem megy.Még széria autóval sem, nem egy GSi-vel, v. XE/NE Corsával.

Viszont 1-1 ilyen balesetnél megáll az ember, szörnyűlködik egy sort, de ettől még legközelebb nem fog lassabban menni, mert úgy van vele, hogy velem ilyesmi nem történhet meg, mert én tudok vezetni, és erős autóm van.De mi van, ha mégsem.........s, a másik a gyorsabb/erősebb/bénább/hamarabb ilyed meg........

Tom sem ezért cserélte a GSi-t Cali turbóra, Anti sem azért csinálta meg a gépét, és még sorolhatnám. Ez egy hazárdjáték, tág szabályok között.Ez van.

Elküldve

hát itt van bőven ráadásul akad köztük csinos szőke is :blush:

csak parkolni nem tudnak vagy nem akarnak rendesen...

És még panaszkodnak, hogy nincs elég mávos ügyintéző... :D
Elküldve
Tököl nem gond. Az utcai lámpákra gondoltam. Ahol 0-50ig gyorsulni szoktam a KRESZ maximális figyelmebe vételével. :D

Jah, aszittem' pályán. ;)

De az utcai lámpáknál azért nagyjából sejthető, hogy mikor fogsz te következni. :blush:

Elküldve
mert én tudok vezetni, és erős autóm van.De mi van, ha mégsem.........s, a másik a gyorsabb/erősebb/bénább/hamarabb ilyed meg........

Én mélykék pista elvét vallom! :blush: Nem lóerő kell vazee,egyenesben egy tégla is tudja nyomni a gázt,hanem kanyarodni kell tudni!

Szeretem látni a meglepett pofákat,amikor a szutyok traktor dízel csunyán elkanyarodik a rakéta szusik és egyéb "tuning" járgányok melett! :D

Elküldve
Én anno haveromnak aluból esztergáltam munkahelyen (maszek :D ) és tök király lett, és leszedéskor nem tört el mint a gyári műanyag (haveromnak a a3-n eltörte egyből a gumis :blush: )

az alu nekem is megúszta, de a gumis mindegyiknél faragott vagy negyed órát mire lejött...durván rá tud gyógyulni...és ha ezt nekem is meg kell játszani egy kerékcserénél akkor ráb@szok ;)

Elküldve
Én mélykék pista elvét vallom! :blush: Nem lóerő kell vazee,egyenesben egy tégla is tudja nyomni a gázt,hanem kanyarodni kell tudni!

Szeretem látni a meglepett pofákat,amikor a szutyok traktor dízel csunyán elkanyarodik a rakéta szusik és egyéb "tuning" járgányok melett! :D

Nem biztos, hogy az veszélytelenebb. Szerintem te sem örülnél kanyarból kiérve egy lovaskocsinak, vagy akár csak egy biciklisnek, ha mondjuk szembe egy kamion jön. A közlekedés magában veszélyes, ha pedig az átlagosnal gyorsabban megyünk (mindegy hogy hol) akkor méginkább.

Elküldve
velük kezdtem, de csak fémből van nekik

OZ Superturizmohoz csak fém van és a műa. nem is pattan bele rendesen a kiképzése miatt

mi bajod van a gyári fémmel?

Elküldve
Nem egyszerű... én is most ezen lennék az Astrán. Patyi elmutogatta, mi kell hozzá. :blush:

Úgyhogy most halasztok inkább ezzel a projekttel. :D

de mi van, ha simán betekersz egy tőcsavart, oszt utána arra anyázol?

Elküldve

Szerintem tök korrekt volt a gsidevilsre író emberke....

Annak pedig, hogy látsz baleset fotókat / videókat, (rám legalábbis) nagyon komoly visszatartó ereje van. Egy időben szorgalmasan nézegettem a videómegosztó site-okon az "elütötték 140-nel ez maradt belőle", "nem állt meg a pirosnál", "frontális motor-kamion karambol", stb. videókat, azóta érzem magamon, hogy lényegesen jobban vigyázok, nem is csak autóval, hanem gyalog is.

Szerintem megérné a fiatalok számára jogosítvány megtartásának feltételeként előírni (mondjuk 25. betöltött életévig), hogy minden két hónapban el kell mennie a multiplexbe, és egy órán át ilyen videókat mutogatni nekik szélesvásznon. Valszeg erősen redukálódna a barmok száma. És multiplex kapacitás van rá....

Elküldve
Nem biztos, hogy az veszélytelenebb. Szerintem te sem örülnél kanyarból kiérve egy lovaskocsinak, vagy akár csak egy biciklisnek, ha mondjuk szembe egy kamion jön. A közlekedés magában veszélyes, ha pedig az átlagosnal gyorsabban megyünk (mindegy hogy hol) akkor méginkább.

Ebben igazad van teljessen,csak hogy én kb max 60-nal kanyarodom városban és talán nem lehet akkora baj belőle,mintha valaki 140-nel tép keresztül szűk utcákon!Az való igaz,hogy a város nem versenypálya,de azért valljuk be,mindegyikünkben ott bujkál a kisördög.azért az ésszerűség határain belül kell maradni és talán egy picivel csökkenthető a veszély.De ettől még ez veszélyes üzem.

Elküldve
az alu nekem is megúszta, de a gumis mindegyiknél faragott vagy negyed órát mire lejött...durván rá tud gyógyulni...és ha ezt nekem is meg kell játszani egy kerékcserénél akkor ráb@szok :blush:

A műanyag is rászorul. Kell 1-2 percet játszani a lapos csavarhúzóval, mire finoman körbe-körbe lefeszegeted. Ha nekimész erőből, akkor tuti törik. Talán egy előny, hogy nem rohad össze az aggyal.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.