Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Csak legyen elég hosszú a csavar. :blush:

Elég lesz a 9.3mm hátra,és így legalább elöre is rakok.Majd a lakatossal úgy csináltatom meg hogy ne legyen akkora hely.Jó hogy eddig szélesíteni akartam,most meg amit csináltam azt vissza kell alakítani közel gyárivá :D

Link to comment
Megosztás:

Az hogy nagyon magas fordulat kell neki. Legalább 5000, de inkább 5500.

Ott meg nem lehet megtartani végig, mert akkor meg leold az összkerék.

Azt meg nem tudom pontosan, hogy mikor lesz zöld...

Arról a fordulatról lehet csak nyomatékból indulni?

És az összkerék leoldását nem lehet valahogy megakadályozni? Ha gondolod, agyalhatunk rajta,

hátha tudok valamit segíteni, főleg ha eletronyika terén kell. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Arról a fordulatról lehet csak nyomatékból indulni?

És az összkerék leoldását nem lehet valahogy megakadályozni? Ha gondolod, agyalhatunk rajta,

hátha tudok valamit segíteni, főleg ha eletronyika terén kell. :blush:

2400-tól megvan a nyomaték 95%-a.

Nemtom miért kell onnan indulni, de alatta ha leurok a kuplungról, akkor ejt vagy 2-3000-ret a fordualtból és annyi. Onnan kezd felállni.

5000ről meg hátbavágos elindulás van. Gondolom ha kisebb a fordulat, akkor akkor nem teker el annyira az első, hogy sokat küldjön hátra a nyomatékból. Vagy nemtudom.

Kéne a pontos működési paramétere a visconak, hogy lehessen okoskodni.

A leoldás azért van, mert ha fél percig 6000-ren pörög a moci álló helyzetben, akkor felmelegszik annyira az olaj, hogy valamennyire zár az összkerék és elindul az autó előre.

Link to comment
Megosztás:

A leoldás azért van, mert ha fél percig 6000-ren pörög a moci álló helyzetben, akkor felmelegszik annyira az olaj, hogy valamennyire zár az összkerék és elindul az autó előre.

Nem értem ezt az összefüggést. Ha a kuplung ki van nyomva, és rendesen old is, akkor semmiképpen

nem kezdhet el az autó gurulni (a meleg váltóolajnak nincs olyan kicsi viszkozítása, hogy értékelhető

hajtóerőt vigyen át). :blush:

Link to comment
Megosztás:

Nem értem ezt az összefüggést. Ha a kuplung ki van nyomva, és rendesen old is, akkor semmiképpen

nem kezdhet el az autó gurulni (a meleg váltóolajnak nincs olyan kicsi viszkozítása, hogy értékelhető

hajtóerőt vigyen át). :blush:

Hát a jelenség ez volt. Az okot nem ismerem.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom /oldal + a hűtés része. :blush:

Asszem a 256-os tárcsa új korától a végéig 3mm-t kophat (oldalanként 1,5mm-t).

Ha egy régi használt tárcsát akar valaki felszabályozni, akkor biztos kicsúszik ebből

a méretből. Szal vigyázni kell ezzel... van vagy 8-9ezer az új brembó tárcsa... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.