Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Nagy dicsőség a szigeten elverni az Antit.Ott nekem is mindig sikerül,igaz hogy csalok de a végeredmény számít :blush: :D ;)

Ez így van...

Ő akarta, nem én... :lol: :lol:

Elküldve
Csak legyen elég hosszú a csavar. :blush:

Elég lesz a 9.3mm hátra,és így legalább elöre is rakok.Majd a lakatossal úgy csináltatom meg hogy ne legyen akkora hely.Jó hogy eddig szélesíteni akartam,most meg amit csináltam azt vissza kell alakítani közel gyárivá :D

Elküldve
Hát voltál aszfaltozni? ;) :lol:

Azért Tom még az elrajtolást gyakorolni kell mert Antinak sokkal könnyebb az autója :blush: ha beragadsz a lámpánál esélyed se lesz :D

Elküldve
Nekem van olyan hosszú csavarom, hogy akár a két oldalt egyszerre fel tod csavarozni... :blush:

:D ;) :lol: Emlékszem rá,és még erőltetted hogy felrakjuk :lol:

Elküldve
Azért Tom még az elrajtolást gyakorolni kell mert Antinak sokkal könnyebb az autója :blush: ha beragadsz a lámpánál esélyed se lesz :D

Az elrajtolással nem tudok mit kezdeni sajnos... ;)

Elküldve
Az elrajtolással nem tudok mit kezdeni sajnos... ;)

Pedig ez az egyetlen előnyöd...ki kéne használnod...mert utána már csak plusz súlyként cipeled magaddal... :D :blush:

Elküldve
Pedig ez az egyetlen előnyöd...ki kéne használnod...mert utána már csak plusz súlyként cipeled magaddal... :D :blush:

Ez pont így van sajnos ;)

Anti holnap is dolgozol?

Elküldve
Pedig ez az egyetlen előnyöd...ki kéne használnod...mert utána már csak plusz súlyként cipeled magaddal... :D :blush:

Köszönöm, ez nekem is feltünt... ;)

Elküldve
Miért, mi a gond? :blush:

Az hogy nagyon magas fordulat kell neki. Legalább 5000, de inkább 5500.

Ott meg nem lehet megtartani végig, mert akkor meg leold az összkerék.

Azt meg nem tudom pontosan, hogy mikor lesz zöld...

Elküldve
Az hogy nagyon magas fordulat kell neki. Legalább 5000, de inkább 5500.

Ott meg nem lehet megtartani végig, mert akkor meg leold az összkerék.

Azt meg nem tudom pontosan, hogy mikor lesz zöld...

Arról a fordulatról lehet csak nyomatékból indulni?

És az összkerék leoldását nem lehet valahogy megakadályozni? Ha gondolod, agyalhatunk rajta,

hátha tudok valamit segíteni, főleg ha eletronyika terén kell. :blush:

Elküldve
Arról a fordulatról lehet csak nyomatékból indulni?

És az összkerék leoldását nem lehet valahogy megakadályozni? Ha gondolod, agyalhatunk rajta,

hátha tudok valamit segíteni, főleg ha eletronyika terén kell. :blush:

2400-tól megvan a nyomaték 95%-a.

Nemtom miért kell onnan indulni, de alatta ha leurok a kuplungról, akkor ejt vagy 2-3000-ret a fordualtból és annyi. Onnan kezd felállni.

5000ről meg hátbavágos elindulás van. Gondolom ha kisebb a fordulat, akkor akkor nem teker el annyira az első, hogy sokat küldjön hátra a nyomatékból. Vagy nemtudom.

Kéne a pontos működési paramétere a visconak, hogy lehessen okoskodni.

A leoldás azért van, mert ha fél percig 6000-ren pörög a moci álló helyzetben, akkor felmelegszik annyira az olaj, hogy valamennyire zár az összkerék és elindul az autó előre.

Elküldve
Belső hűtésű tárcsát szoktak felszabályozni?

Ha esetleg nem, akkor miért nem?

Én szabályoztam le belőle 2 éve , mert fékezéskor szitált az autó és azóta is megy. Meg van adva mennyi lehet az alsó érték, asszem 7mm.

Elküldve
21 vagy 22 lesz az a legkisebb érték. :D

a 7 még a sima tárcsának is kevés picikét. szerintem

Gondolom /oldal + a hűtés része. :blush:

Elküldve
A leoldás azért van, mert ha fél percig 6000-ren pörög a moci álló helyzetben, akkor felmelegszik annyira az olaj, hogy valamennyire zár az összkerék és elindul az autó előre.

Nem értem ezt az összefüggést. Ha a kuplung ki van nyomva, és rendesen old is, akkor semmiképpen

nem kezdhet el az autó gurulni (a meleg váltóolajnak nincs olyan kicsi viszkozítása, hogy értékelhető

hajtóerőt vigyen át). :blush:

Elküldve
Nem értem ezt az összefüggést. Ha a kuplung ki van nyomva, és rendesen old is, akkor semmiképpen

nem kezdhet el az autó gurulni (a meleg váltóolajnak nincs olyan kicsi viszkozítása, hogy értékelhető

hajtóerőt vigyen át). :blush:

Hát a jelenség ez volt. Az okot nem ismerem.

Elküldve
Gondolom /oldal + a hűtés része. :blush:

Asszem a 256-os tárcsa új korától a végéig 3mm-t kophat (oldalanként 1,5mm-t).

Ha egy régi használt tárcsát akar valaki felszabályozni, akkor biztos kicsúszik ebből

a méretből. Szal vigyázni kell ezzel... van vagy 8-9ezer az új brembó tárcsa... :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.