Tom Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Nagy dicsőség a szigeten elverni az Antit.Ott nekem is mindig sikerül,igaz hogy csalok de a végeredmény számít :blush: :D ;) Ez így van... Ő akarta, nem én... :lol: :lol:
coupe Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Csak legyen elég hosszú a csavar. :blush: Elég lesz a 9.3mm hátra,és így legalább elöre is rakok.Majd a lakatossal úgy csináltatom meg hogy ne legyen akkora hely.Jó hogy eddig szélesíteni akartam,most meg amit csináltam azt vissza kell alakítani közel gyárivá :D
coupe Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Hát voltál aszfaltozni? ;) :lol: Azért Tom még az elrajtolást gyakorolni kell mert Antinak sokkal könnyebb az autója :blush: ha beragadsz a lámpánál esélyed se lesz :D
redline Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Tököli videó...feltűnik a kék-fekete pénztemető is :D meg lehet, hogy Sárgáékat is mutatják hátulról? :blush:
Atommanó Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Csak legyen elég hosszú a csavar. :blush: Nekem van olyan hosszú csavarom, hogy akár a két oldalt egyszerre fel tod csavarozni... :D
coupe Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Nekem van olyan hosszú csavarom, hogy akár a két oldalt egyszerre fel tod csavarozni... :blush: :D ;) :lol: Emlékszem rá,és még erőltetted hogy felrakjuk :lol:
Atommanó Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 :blush: :D ;) Emlékszem rá,és még erőltetted hogy felrakjuk :lol: Csak két centit állt ki... :lol: :lol:
Tom Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Azért Tom még az elrajtolást gyakorolni kell mert Antinak sokkal könnyebb az autója :blush: ha beragadsz a lámpánál esélyed se lesz :D Az elrajtolással nem tudok mit kezdeni sajnos... ;)
Atommanó Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Az elrajtolással nem tudok mit kezdeni sajnos... ;) Pedig ez az egyetlen előnyöd...ki kéne használnod...mert utána már csak plusz súlyként cipeled magaddal... :D :blush:
coupe Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Pedig ez az egyetlen előnyöd...ki kéne használnod...mert utána már csak plusz súlyként cipeled magaddal... :D :blush: Ez pont így van sajnos ;) Anti holnap is dolgozol?
opel16v Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Az elrajtolással nem tudok mit kezdeni sajnos... :D Miért, mi a gond? :blush:
Tom Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Pedig ez az egyetlen előnyöd...ki kéne használnod...mert utána már csak plusz súlyként cipeled magaddal... :D :blush: Köszönöm, ez nekem is feltünt... ;)
Tom Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Miért, mi a gond? :blush: Az hogy nagyon magas fordulat kell neki. Legalább 5000, de inkább 5500. Ott meg nem lehet megtartani végig, mert akkor meg leold az összkerék. Azt meg nem tudom pontosan, hogy mikor lesz zöld...
coupe Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Tököli videó...feltűnik a kék-fekete pénztemető is ;) meg lehet, hogy Sárgáékat is mutatják hátulról? :blush: Anti pont akkor van rajta a videon mikor lefogazza a váltóját :D
opel16v Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Az hogy nagyon magas fordulat kell neki. Legalább 5000, de inkább 5500. Ott meg nem lehet megtartani végig, mert akkor meg leold az összkerék. Azt meg nem tudom pontosan, hogy mikor lesz zöld... Arról a fordulatról lehet csak nyomatékból indulni? És az összkerék leoldását nem lehet valahogy megakadályozni? Ha gondolod, agyalhatunk rajta, hátha tudok valamit segíteni, főleg ha eletronyika terén kell. :blush:
Tom Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Arról a fordulatról lehet csak nyomatékból indulni? És az összkerék leoldását nem lehet valahogy megakadályozni? Ha gondolod, agyalhatunk rajta, hátha tudok valamit segíteni, főleg ha eletronyika terén kell. :blush: 2400-tól megvan a nyomaték 95%-a. Nemtom miért kell onnan indulni, de alatta ha leurok a kuplungról, akkor ejt vagy 2-3000-ret a fordualtból és annyi. Onnan kezd felállni. 5000ről meg hátbavágos elindulás van. Gondolom ha kisebb a fordulat, akkor akkor nem teker el annyira az első, hogy sokat küldjön hátra a nyomatékból. Vagy nemtudom. Kéne a pontos működési paramétere a visconak, hogy lehessen okoskodni. A leoldás azért van, mert ha fél percig 6000-ren pörög a moci álló helyzetben, akkor felmelegszik annyira az olaj, hogy valamennyire zár az összkerék és elindul az autó előre.
Atommanó Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Ja de csak valamikor nap közben, egy pár órát...többet nem érdemel a mostani brigád... :blush:
loree_gsi16v Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Belső hűtésű tárcsát szoktak felszabályozni? Ha esetleg nem, akkor miért nem? Én szabályoztam le belőle 2 éve , mert fékezéskor szitált az autó és azóta is megy. Meg van adva mennyi lehet az alsó érték, asszem 7mm.
mackosajt Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 21 vagy 22 lesz az a legkisebb érték. :blush: a 7 még a sima tárcsának is kevés picikét. szerintem
Tom Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 21 vagy 22 lesz az a legkisebb érték. :D a 7 még a sima tárcsának is kevés picikét. szerintem Gondolom /oldal + a hűtés része. :blush:
Atommanó Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Anti pont akkor van rajta a videon mikor lefogazza a váltóját :blush: Na majd megénzem...de gondoltam, hogy nem a 9.1-es futamom rögzítették... :D
opel16v Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 A leoldás azért van, mert ha fél percig 6000-ren pörög a moci álló helyzetben, akkor felmelegszik annyira az olaj, hogy valamennyire zár az összkerék és elindul az autó előre. Nem értem ezt az összefüggést. Ha a kuplung ki van nyomva, és rendesen old is, akkor semmiképpen nem kezdhet el az autó gurulni (a meleg váltóolajnak nincs olyan kicsi viszkozítása, hogy értékelhető hajtóerőt vigyen át). :blush:
Tom Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Nem értem ezt az összefüggést. Ha a kuplung ki van nyomva, és rendesen old is, akkor semmiképpen nem kezdhet el az autó gurulni (a meleg váltóolajnak nincs olyan kicsi viszkozítása, hogy értékelhető hajtóerőt vigyen át). :blush: Hát a jelenség ez volt. Az okot nem ismerem.
opel16v Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Gondolom /oldal + a hűtés része. :blush: Asszem a 256-os tárcsa új korától a végéig 3mm-t kophat (oldalanként 1,5mm-t). Ha egy régi használt tárcsát akar valaki felszabályozni, akkor biztos kicsúszik ebből a méretből. Szal vigyázni kell ezzel... van vagy 8-9ezer az új brembó tárcsa... :D
opel16v Elküldve Március8, 2007 Elküldve Március8, 2007 Hát a jelenség ez volt. Az okot nem ismerem. Nem lehet hogy a kuplungod nem old rendesen?
Recommended Posts