Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Szép napot urak!

Egy rakás tanácsra volna szükségem. Már egy ideje megcsináltam az x14xe - c20xe cserét, de pár dologgal gondom van. :S

#1: AC relé. Most egy kapcsolóm van, amivel le tudom állítani az AC-t szükség esetén, egyébként állandóra van kötözve. Ezt jó volna megcsinálni rendesen. (nem t'om hol a reléje

#2: Fulladás, dadogás hirtelen padlógáznál, kissé erőtlennek érzem (mindig, nem csak full gázon). Ez nem olyan rég jött elő, beépítés után ment rendesen. Nem szív falsot, azt már 1000 módon körbenéztem, kipróbálgattam, stb... Nem hirtelen, hanem fokozatos, de azért erős gáznál nincs ilyen gond, akkor padlóig is mehet dadogás nélkül.

ez az utóbbi hiba már kinyír idegileg... :blush:

Link to comment
Megosztás:

AC relé gyárilag az ecu mellett van.

motorkontrol lámpát bekötötted már? hibakódot olvastatok? ezzel kéne kezdeni...

Még este bekötöm, aztán meglátjuk, mert ez így már tényleg nem állapot. (sokat is fogyaszt szerintem. bc szerint átlag 15L, saját mérés alapján is kb annyi)

Link to comment
Megosztás:

Ma elmentem a lakatoshoz hogy megnézzem a fényező munkáját.Tetszet a mazda amit csinált ezért felhívtuk a fényezőt hogy jöjjön oda és mondjon árat.A lakatos srácnak közben el kellett mennie,mondta hogy a Bandi mindjárt jön egy régi mercivel,és hogy ne ilyedjek meg tőle....(aki ismeri tudja miért).Már akkor furi volt hogy Én ezt a fickót ismerem,mert ő fújta azAnti kocsiját,és mikor tavaly össze lett törve akkor is ő javította ki.Akkor nem sikerült valami jól az Anti kocsija és eléggé össze vesztem a fényező sráccal.Erre ki jelenik meg 20perc múlva.......Hát tényleg ugyanaz a fényező.Persze hogy egyből ezzel kezdte :D ;) :lol:

Másrészről viszont örülök neki,mert tényleg jó fényező és megbizható is.Mondtam hogy a tavalyi 300ezerből engedjen egy kicsit és akkor vele fogom megcsináltattni.220ban meg is egyeztünk :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ma elmentem a lakatoshoz hogy megnézzem a fényező munkáját.Tetszet a mazda amit csinált ezért felhívtuk a fényezőt hogy jöjjön oda és mondjon árat.A lakatos srácnak közben el kellett mennie,mondta hogy a Bandi mindjárt jön egy régi mercivel,és hogy ne ilyedjek meg tőle....(aki ismeri tudja miért).Már akkor furi volt hogy Én ezt a fickót ismerem,mert ő fújta azAnti kocsiját,és mikor tavaly össze lett törve akkor is ő javította ki.Akkor nem sikerült valami jól az Anti kocsija és eléggé össze vesztem a fényező sráccal.Erre ki jelenik meg 20perc múlva.......Hát tényleg ugyanaz a fényező.Persze hogy egyből ezzel kezdte ;) :lol: :lol:

Másrészről viszont örülök neki,mert tényleg jó fényező és megbizható is.Mondtam hogy a tavalyi 300ezerből engedjen egy kicsit és akkor vele fogom megcsináltattni.220ban meg is egyeztünk :blush:

kicsi a világ....

bár most nem igazan értem, hogy nagyon jó fényező csak az Anti kocsiját nem tudta megcsinálni szépen? :D

Link to comment
Megosztás:

Ma elmentem a lakatoshoz hogy megnézzem a fényező munkáját.Tetszet a mazda amit csinált ezért felhívtuk a fényezőt hogy jöjjön oda és mondjon árat.A lakatos srácnak közben el kellett mennie,mondta hogy a Bandi mindjárt jön egy régi mercivel,és hogy ne ilyedjek meg tőle....(aki ismeri tudja miért).Már akkor furi volt hogy Én ezt a fickót ismerem,mert ő fújta azAnti kocsiját,és mikor tavaly össze lett törve akkor is ő javította ki.Akkor nem sikerült valami jól az Anti kocsija és eléggé össze vesztem a fényező sráccal.Erre ki jelenik meg 20perc múlva.......Hát tényleg ugyanaz a fényező.Persze hogy egyből ezzel kezdte :D ;) :lol:

Másrészről viszont örülök neki,mert tényleg jó fényező és megbizható is.Mondtam hogy a tavalyi 300ezerből engedjen egy kicsit és akkor vele fogom megcsináltattni.220ban meg is egyeztünk :blush:

Ha ennyit alkudtál akkor az a 70 a küszöbre télleg nem pénz :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

kicsi a világ....

bár most nem igazan értem, hogy nagyon jó fényező csak az Anti kocsiját nem tudta megcsinálni szépen? :blush:

Antinak a telifény elég jó lett,amikor összetörte az elejét elég drágán és elsőre nem igazán szépen csinálta meg....

Link to comment
Megosztás:

Szép napot urak!

Egy rakás tanácsra volna szükségem. Már egy ideje megcsináltam az x14xe - c20xe cserét, de pár dologgal gondom van. :S

#1: AC relé. Most egy kapcsolóm van, amivel le tudom állítani az AC-t szükség esetén, egyébként állandóra van kötözve. Ezt jó volna megcsinálni rendesen. (nem t'om hol a reléje

#2: Fulladás, dadogás hirtelen padlógáznál, kissé erőtlennek érzem (mindig, nem csak full gázon). Ez nem olyan rég jött elő, beépítés után ment rendesen. Nem szív falsot, azt már 1000 módon körbenéztem, kipróbálgattam, stb... Nem hirtelen, hanem fokozatos, de azért erős gáznál nincs ilyen gond, akkor padlóig is mehet dadogás nélkül.

ez az utóbbi hiba már kinyír idegileg... :blush:

AC relé két helyen lehet:

A vezérlö környékén, ez attól függ, hogy hová lettek rakva a kábelek (ott, ahol a kis zöld és fekete csati és az AC csatija is van).

Vagy a motortérben azon a kábelkötegen, amin az oktáncsati is van. Persze nem lenne rossz tudni, hogy hogyan lett bekötve neked az egész cumó és, hogy milyen autóból származik és milyen évjáratú. 3 különbözö C20XE Kábelköteget ismerek. Persze ezek csak a nagyobb különbségek, ezen kívül is lehetnek kisebb különbségek.

A fulladás meg egy olyan dolog, hogy így messziröl nem tudok túl sokat mondani, látnom kellene a gépet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.