redline Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Lassan a végére érek a doboznak már csak 30 van hátra. Be is viszem lehet hozzád ma. wow :D akkor hozz lsz olyan csavarnyúzót amivel föl tudjuk tenni a műanyag borítást :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Szegény srác kiárulja a maradékot: http://cgi.ebay.de/OR1-Astra-c20let-Turbo-...1QQcmdZViewItem Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Szegény srác kiárulja a maradékot: http://cgi.ebay.de/OR1-Astra-c20let-Turbo-...1QQcmdZViewItem Ez az autó nagyon gyönyörű :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 wow :D akkor hozz lsz olyan csavarnyúzót amivel föl tudjuk tenni a műanyag borítást :blush: Viszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Viszek. Tomi! Megkaptam a lemezeket KÖSZI! Sikerült a Dájersztrécet átmásolni? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bobber Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Szép napot urak! Egy rakás tanácsra volna szükségem. Már egy ideje megcsináltam az x14xe - c20xe cserét, de pár dologgal gondom van. :S #1: AC relé. Most egy kapcsolóm van, amivel le tudom állítani az AC-t szükség esetén, egyébként állandóra van kötözve. Ezt jó volna megcsinálni rendesen. (nem t'om hol a reléje #2: Fulladás, dadogás hirtelen padlógáznál, kissé erőtlennek érzem (mindig, nem csak full gázon). Ez nem olyan rég jött elő, beépítés után ment rendesen. Nem szív falsot, azt már 1000 módon körbenéztem, kipróbálgattam, stb... Nem hirtelen, hanem fokozatos, de azért erős gáznál nincs ilyen gond, akkor padlóig is mehet dadogás nélkül. ez az utóbbi hiba már kinyír idegileg... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 AC relé gyárilag az ecu mellett van. motorkontrol lámpát bekötötted már? hibakódot olvastatok? ezzel kéne kezdeni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bobber Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 AC relé gyárilag az ecu mellett van. motorkontrol lámpát bekötötted már? hibakódot olvastatok? ezzel kéne kezdeni... Még este bekötöm, aztán meglátjuk, mert ez így már tényleg nem állapot. (sokat is fogyaszt szerintem. bc szerint átlag 15L, saját mérés alapján is kb annyi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ma elmentem a lakatoshoz hogy megnézzem a fényező munkáját.Tetszet a mazda amit csinált ezért felhívtuk a fényezőt hogy jöjjön oda és mondjon árat.A lakatos srácnak közben el kellett mennie,mondta hogy a Bandi mindjárt jön egy régi mercivel,és hogy ne ilyedjek meg tőle....(aki ismeri tudja miért).Már akkor furi volt hogy Én ezt a fickót ismerem,mert ő fújta azAnti kocsiját,és mikor tavaly össze lett törve akkor is ő javította ki.Akkor nem sikerült valami jól az Anti kocsija és eléggé össze vesztem a fényező sráccal.Erre ki jelenik meg 20perc múlva.......Hát tényleg ugyanaz a fényező.Persze hogy egyből ezzel kezdte :D ;) :lol: Másrészről viszont örülök neki,mert tényleg jó fényező és megbizható is.Mondtam hogy a tavalyi 300ezerből engedjen egy kicsit és akkor vele fogom megcsináltattni.220ban meg is egyeztünk :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chaba Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ezt azért látnotok kell... http://custom.autos.yahoo.com/gallery/phot...art=0&sel=0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ma elmentem a lakatoshoz hogy megnézzem a fényező munkáját.Tetszet a mazda amit csinált ezért felhívtuk a fényezőt hogy jöjjön oda és mondjon árat.A lakatos srácnak közben el kellett mennie,mondta hogy a Bandi mindjárt jön egy régi mercivel,és hogy ne ilyedjek meg tőle....(aki ismeri tudja miért).Már akkor furi volt hogy Én ezt a fickót ismerem,mert ő fújta azAnti kocsiját,és mikor tavaly össze lett törve akkor is ő javította ki.Akkor nem sikerült valami jól az Anti kocsija és eléggé össze vesztem a fényező sráccal.Erre ki jelenik meg 20perc múlva.......Hát tényleg ugyanaz a fényező.Persze hogy egyből ezzel kezdte ;) :lol: :lol: Másrészről viszont örülök neki,mert tényleg jó fényező és megbizható is.Mondtam hogy a tavalyi 300ezerből engedjen egy kicsit és akkor vele fogom megcsináltattni.220ban meg is egyeztünk :blush: kicsi a világ.... bár most nem igazan értem, hogy nagyon jó fényező csak az Anti kocsiját nem tudta megcsinálni szépen? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ezt azért látnotok kell... http://custom.autos.yahoo.com/gallery/phot...art=0&sel=0 Ehhez biztos tartanak egy takarítószemélyzetet is. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 kicsi a világ.... bár most nem igazan értem, hogy nagyon jó fényező csak az Anti kocsiját nem tudta megcsinálni szépen? :blush: Olyan fényező nincs, aki minden munkát frankón megcsinál... meg lakatos sem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Olyan fényező nincs, aki minden munkát frankón megcsinál... meg lakatos sem. :D csak az astrák nem mennek neki de az nem érdekes... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Loboka Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ma elmentem a lakatoshoz hogy megnézzem a fényező munkáját.Tetszet a mazda amit csinált ezért felhívtuk a fényezőt hogy jöjjön oda és mondjon árat.A lakatos srácnak közben el kellett mennie,mondta hogy a Bandi mindjárt jön egy régi mercivel,és hogy ne ilyedjek meg tőle....(aki ismeri tudja miért).Már akkor furi volt hogy Én ezt a fickót ismerem,mert ő fújta azAnti kocsiját,és mikor tavaly össze lett törve akkor is ő javította ki.Akkor nem sikerült valami jól az Anti kocsija és eléggé össze vesztem a fényező sráccal.Erre ki jelenik meg 20perc múlva.......Hát tényleg ugyanaz a fényező.Persze hogy egyből ezzel kezdte :D ;) :lol: Másrészről viszont örülök neki,mert tényleg jó fényező és megbizható is.Mondtam hogy a tavalyi 300ezerből engedjen egy kicsit és akkor vele fogom megcsináltattni.220ban meg is egyeztünk :blush: Ha ennyit alkudtál akkor az a 70 a küszöbre télleg nem pénz :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 kicsi a világ.... bár most nem igazan értem, hogy nagyon jó fényező csak az Anti kocsiját nem tudta megcsinálni szépen? :blush: Antinak a telifény elég jó lett,amikor összetörte az elejét elég drágán és elsőre nem igazán szépen csinálta meg.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ha ennyit alkudtál akkor az a 70 a küszöbre télleg nem pénz :blush: :D Már eladtam ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 ....220ban meg is egyeztünk :blush:.... Reméljük a legjobbakat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Loboka Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Már eladtam :blush: :D akkor helyette gyönygház lakkon gondolkozz, nem kel semmi lila flikk-flakk, pontosabban flip-flop, csak sima gyöngyház Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 akkor helyette gyönygház lakkon gondolkozz, nem kel semmi lila flikk-flakk, pontosabban flip-flop, csak sima gyöngyház Ez benne van az árban :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Már eladtam :blush: :D Egyszer már említettem a dolgot a Vectra 2000 küszöbökkel. Kicsit kell rövidíteni, de az szerintem nem akkora gond és akkor a gyári szegecsekkel és patentokkal fel lehetne rakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Loboka Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Ez benne van az árban :blush: szerintem nagyon szép lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Szép napot urak! Egy rakás tanácsra volna szükségem. Már egy ideje megcsináltam az x14xe - c20xe cserét, de pár dologgal gondom van. :S #1: AC relé. Most egy kapcsolóm van, amivel le tudom állítani az AC-t szükség esetén, egyébként állandóra van kötözve. Ezt jó volna megcsinálni rendesen. (nem t'om hol a reléje #2: Fulladás, dadogás hirtelen padlógáznál, kissé erőtlennek érzem (mindig, nem csak full gázon). Ez nem olyan rég jött elő, beépítés után ment rendesen. Nem szív falsot, azt már 1000 módon körbenéztem, kipróbálgattam, stb... Nem hirtelen, hanem fokozatos, de azért erős gáznál nincs ilyen gond, akkor padlóig is mehet dadogás nélkül. ez az utóbbi hiba már kinyír idegileg... :blush: AC relé két helyen lehet: A vezérlö környékén, ez attól függ, hogy hová lettek rakva a kábelek (ott, ahol a kis zöld és fekete csati és az AC csatija is van). Vagy a motortérben azon a kábelkötegen, amin az oktáncsati is van. Persze nem lenne rossz tudni, hogy hogyan lett bekötve neked az egész cumó és, hogy milyen autóból származik és milyen évjáratú. 3 különbözö C20XE Kábelköteget ismerek. Persze ezek csak a nagyobb különbségek, ezen kívül is lehetnek kisebb különbségek. A fulladás meg egy olyan dolog, hogy így messziröl nem tudok túl sokat mondani, látnom kellene a gépet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 szerintem nagyon szép lesz :blush: Neked meg boldog születésnapot! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Loboka Elküldve Március5, 2007 Megoszt Elküldve Március5, 2007 Neked meg boldog születésnapot! :D Köszönöm szépen :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts