Tom Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Ezek a fordulatszámok nagyjából minden hidrotőkés autóra igazak, vagy csak c20xe specifikusak? Pl: egy vti-ben nincs hidrotőke? Szerintem mindegyikre igaz, a működési elv miatt. Lehet hogy a vti himbás... :blush:
opel16v Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Ezek a fordulatszámok nagyjából minden hidrotőkés autóra igazak, vagy csak c20xe specifikusak? Pl: egy vti-ben nincs hidrotőke? A vti teljesen más megoldású motor, arról hallhattál a Havassy előadáson is érintőlegesen. :blush: Az 1.5 vtec-et ismerem behatóbban, abban nincs hidrotőke, 80000km-ként kell állítani a szelephézagot, és csak egy vezérműtengely van a 16 szelepre. Ha kis eltéréssel is, de általában ezek az adatok igazak a többi átlagos hidrotőkés motorra a 90-es évekből.
Tápiószecső Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 A vti teljesen más megoldású motor, arról hallhattál a Havassy előadáson is érintőlegesen. :blush: Az 1.5 vtec-et ismerem behatóbban, abban nincs hidrotőke, 80000km-ként kell állítani a szelephézagot, és csak egy vezérműtengely van a 16 szelepre. Ha kis eltéréssel is, de általában ezek az adatok igazak a többi átlagos hidrotőkés motorra a 90-es évekből. Ok.
J0hnny Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Test megy a hf-től a generátorhoz,és a kasztni meg a váltó között van még,ezek gyári helyek,meg még az akksi testről húztunk egyet a hf oldalához ezt Albert GSI-jéről lestem,van gyári menet minden... Amikor kiálltam már nem volt semmi töltésem le is állt a Kadett, de, hogy utánna miért nem indult amikor meghúztuk a szíjat meg mitől volt ugyanolyan szar,na ezt nem tudom...előtte hibátlanul működött... Milyen generátor van rajta?Delco vagy bosch? A delcot kenem vágom már felújításra! :blush:
mackosajt Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Létezik, hogy deepblúú Písta postaládikája megtelt? me állítólag hibaüzit kapott vagy cvó júzer.
mélykék76 Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Létezik, hogy deepblúú Písta postaládikája megtelt? me állítólag hibaüzit kapott vagy cvó júzer. Létezik, tényleg megtelt, de már töröltem.
Lacee Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Hejhó! Olajnyomást szeretnék méretni... tud valaki segíteni? műhelyte ajánlani vagy esetleg műszere van? Hálás lennék érte... :blush:
mackosajt Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Létezik, tényleg megtelt, de már töröltem. bitte danke! közben a user elkűűte a pűűt másik adminnak... szal tőle már ne várj. :blush:
mélykék76 Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 bitte danke! közben a user elkűűte a pűűt másik adminnak... szal tőle már ne várj. :blush: Ő tudja mennyire fontos a dolog, én egy kicsit többet vagyok itt :D
mackosajt Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Kőbányai GSi-sek megnyugodhattok! klikk, elmúlt a veszély. szépet szólhatott volna, ha nem bírják eloltani
Lacee Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 változott a képlet...elméletileg találtam műszert de ha valaki elmesélné merre leljük pontosan a c20xe-ben a "mérőpontot" azt megköszönném...egy képnek meg egyenesen örülnék :D Hejhó! Olajnyomást szeretnék méretni... tud valaki segíteni? műhelyte ajánlani vagy esetleg műszere van? Hálás lennék érte... :blush:
opel16v Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 változott a képlet...elméletileg találtam műszert de ha valaki elmesélné merre leljük pontosan a c20xe-ben a "mérőpontot" azt megköszönném...egy képnek meg egyenesen örülnék :D Milyen műszert találtál? Amúgy ma este kihoztuk a versenyautót a műhelyből. Most nem kellett trakesz, lendületből kijöttem vele a mocsárból. ;) Megvannak az idei első ralis élmények :blush:
gsi.tamás Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 Ha jók az emlékeim a generátor és az olajszürűház között van a blokkon az olajnyomás kapcsoló ha azt kiveszitek ott lehet mérni olajnyomást. Egy 1 vezetékes dolgot kell keresni. De majd jön Demó ő biztos megmondja a tutit mert szerelte már eleget a c20xe-t.
Lanti Elküldve Március2, 2007 Elküldve Március2, 2007 igazából elöször Tomra gondoltam, mert mégiscsak 1 calin mutatna igazan... de igy belegondolva egy caravánon se nézne ki rosszul, és se szinrefújni se műanyagos nem kell hozzá.... link :blush:
rtomi Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 igazából elöször Tomra gondoltam, mert mégiscsak 1 calin mutatna igazan... de igy belegondolva egy caravánon se nézne ki rosszul, és se szinrefújni se műanyagos nem kell hozzá.... link :blush: És ezért valaki ad pénzt? :D
sárgaGSI Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 És ezért valaki ad pénzt? :blush: tök jó, tudod mennyi leszorító erőt fejt ki kéccáz fölött monjuk egy Hungárija-Kerepesi sarkán...... :D ;) :lol: még állít6ó is elképzelem ahogy a csóka beleélte magát h ér az vmit......áááá öszinte részvétem!
Loboka Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 tök jó, tudod mennyi leszorító erőt fejt ki kéccáz fölött monjuk egy Hungárija-Kerepesi sarkán...... :blush: :D ;) még állít6ó is elképzelem ahogy a csóka beleélte magát h ér az vmit......áááá öszinte részvétem! Már hogy a manóba ne érne... ha kombinálod egy piros neonnal az ugy kb 5-8LE, világitós dobokockával 10is lehet, de akkor már ajánlott a zebracsikos üléshuzat is. Van egy oldal ahol minden ilyesmi pontosan le van irva:www.kokánytunying.hu...
Lacee Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 felhívott a szerelő haver hogy találtak/vettek a műhelybe szoval csak vigyem az autót el hozzá....tehát nem láttam még magát a mérőt... mennyi is volt a normál nyomás amint mondtál Gabi? Kösz Tom az útmutatót ;) Milyen műszert találtál? Amúgy ma este kihoztuk a versenyautót a műhelyből. Most nem kellett trakesz, lendületből kijöttem vele a mocsárból. :D Megvannak az idei első ralis élmények :blush:
kavics Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 És ezért valaki ad pénzt? :blush: egyedi :D arra jutottunk, h vasalódeszkán kívül gyertyatartónak is kiváló
gsi.tamás Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 felhívott a szerelő haver hogy találtak/vettek a műhelybe szoval csak vigyem az autót el hozzá....tehát nem láttam még magát a mérőt... mennyi is volt a normál nyomás amint mondtál Gabi? Kösz Tom az útmutatót :blush: Nincs mit bár írtam nem bizti. Ha megvan akkor jelezd már lécccci, hogy hol van pontosan.
opel16v Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 Megvan a versenygépsas gépkönyve, úgyhogy már 2007-re is legális. :blush: Lacee! üzemmelegen alapjáraton 1,5bar kell legyen. A max értéket most hirtelen nem tudom, az asszem 3 bar, és azt is érdemes mérni (hideg motor, kicsit emelt fordulat).
Atommanó Elküldve Március3, 2007 Elküldve Március3, 2007 Hogy cicázik a Patrol az Slr-rel... :D ;) :blush:
Recommended Posts