redline Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 70mm-es, és csak betegeknek.... és csak előre bár lehet kiszedem a hátsót is..... ez az amelyikre azt irtad, hogy a hátsót beraktátok és látszólag semmi nem történt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 és mióta lemostam a kocsit nem esett még az esső... nem ez nem a legjobb dolog a ami napodban,ez csodával határos! :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 ez az amelyikre azt irtad, hogy a hátsót beraktátok és látszólag semmi nem történt? ez az.... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 egyetlen pozítív dolog a mai napomban az, hogy már fél 6 van és még csak most kezd sötétedni! :blush: igen ez nagyon fless, sőt reggel már csak a garázsban vettem észre, hogy be sem kapcsoltam a fűtést és nem is hiányzott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 Hát nem tudom van e különbség, hogy ha kööröznek, és elkapnak, átkutatnak és nem 20 kulcs van nálad, hanem 20 db rendszám... :blush: :D Ráadásul az ügyefogyott kollegával, egymás orra elől viszik el az autót... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 ez az amelyikre azt irtad, hogy a hátsót beraktátok és látszólag semmi nem történt? Csapj le rá Norbi :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 Hát nem tudom van e különbség, hogy ha kööröznek, és elkapnak, átkutatnak és nem 20 kulcs van nálad, hanem 20 db rendszám... :D ;) Ráadásul az ügyefogyott kollegával, egymás orra elől viszik el az autót... :lol: Azért utóbbit csak egyszerűbb lenne kimagyarázni. :lol: De lehet, hogy nagytudású kollegákkal dogoztak, akik be tudtak memorizálni pár rendszámot. Meg aztán néhány millióért ki ne jegyezne meg néhány betűszám kombinációt. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 Azért utóbbit csak egyszerűbb lenne kimagyarázni. :lol: De lehet, hogy nagytudású kollegákkal dogoztak, akik be tudtak memorizálni pár rendszámot. Meg aztán néhány millióért ki ne jegyezne meg néhány betűszám kombinációt. :blush: Én alapjában meggyőzhető vagyok dolgokról...de erről nem fox tudni... :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 Akkor mostmár titeket is megkérdezlek röviden tömören:a lényeg,hogy leesett a generátor tartó csavarról (az a hosszú ami alul van) az anya és meglazult az ékszíjam,először csak azt vettem észre,hogy 3hengerezik a Kadett meg ilyenek meg gázadásra olyan érzésem volt,mintha motorfék lenne ;) Érd közelében teljesen elment a töltés,telcsi,szerelés nem indul....betolás (jó nagy cigi volt,mert ugye akkor volt ez az űbersutyerák idő) nagy nehezen elkezdett röfögni,máskor amikor tolni kellett sokkal könnyebben indult :blush: :lol: elindultunk hazafelé, aztán ugyanúgy folytatta pedig elvileg (műszer szerint) volt töltésem. Amikor lámpánál álltam nagyon ratyis volt az alapjárat és nagyon nehezen tudtam csak elindulni. Nagy nehezen elérünk a garázsig. Azt az infót kaptam,hogy a tartós töltéshiány miatt megbolondulhat a computer és resetelni kell? erről ki mit tud??? Esetleg más ötlet?? :lol: :D nah mindegy ma lurdytól elmegyünk megnézni,hogy mi van.... előre is köszi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 Hát, így messziröl elég nehéz mondani valamit, de ha töltésed van, akkor nem ott lesz a gond. Van rendesen test a blokkon? Volt is, mert a nem megfelelö testelést kevésbé tolerálja a motor, mint azt, ha nincs töltés. Ha nincs elég áram, akkor valahogy 11.7V körül letilt a vezérlö és akkor semmi nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március1, 2007 Megoszt Elküldve Március1, 2007 ez se lehet kispályás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 ez se lehet kispályás.... gyorsan lehet vele káposztát szállítani :D hivjuk fel őket, hogy hová lehetne rögzíteni egy hangszórót meg hány láda eper fér rá mert mi lakótelepen árulunk ;) b+ akkor légszűrőház van rajta mint egy 45-ös pizzásdoboz :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 ez se lehet kispályás.... ;) Meg sem merem keresni, hogy ez mit mehet 400on... :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot??? Mennyi a gyári adat?? Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:( Előre is köszönöm a segítséget!! Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem? Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot??? Mennyi a gyári adat?? Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:( Előre is köszönöm a segítséget!! Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem? Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush: Hát szeritnem is. Nemtom hogy fix tőkésre akarja-e megcsinálni és azért kérdezi, vagy csattog neki, mint állat és nem tudja, hogy ez hidrotőkés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 Én alapjában meggyőzhető vagyok dolgokról...de erről nem fox tudni... :blush: :D Nem is akartalak. :lol: Csak gondoltam örülni fogsz egy nem ilyen válasznak: "hááááát akkor mittttom én..." ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot??? Mennyi a gyári adat?? Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:( Előre is köszönöm a segítséget!! Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem? Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush: Én sem igazán értem. A hidronak pont az a lényege, hogy nem kell hézagot állítani, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 Én sem igazán értem. A hidronak pont az a lényege, hogy nem kell hézagot állítani, nem? De. Ezt a terhet nagyvonaluan leemeli a válladról. Kvázi átvállalja tőled. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 egyébként mi az előnye annak ha fix tőkésre átalakítanak egy ilyen mocit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 egyébként mi az előnye annak ha fix tőkésre átalakítanak egy ilyen mocit? Az olaj csak elvileg összenyomhatatlan. :blush: Nagy (szerintem min. 8000rpm) fordulatszámoknál biztosabb a fix. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 egyébként mi az előnye annak ha fix tőkésre átalakítanak egy ilyen mocit? ~7500-8000-es fordulat felett már nem képes normálisan szelephézagot állítani, ezért a felett fix tökés megoldást szoktak használni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 Hát, így messziröl elég nehéz mondani valamit, de ha töltésed van, akkor nem ott lesz a gond. Van rendesen test a blokkon? Volt is, mert a nem megfelelö testelést kevésbé tolerálja a motor, mint azt, ha nincs töltés. Ha nincs elég áram, akkor valahogy 11.7V körül letilt a vezérlö és akkor semmi nem megy. Test megy a hf-től a generátorhoz,és a kasztni meg a váltó között van még,ezek gyári helyek,meg még az akksi testről húztunk egyet a hf oldalához ezt Albert GSI-jéről lestem,van gyári menet minden... Amikor kiálltam már nem volt semmi töltésem le is állt a Kadett, de, hogy utánna miért nem indult amikor meghúztuk a szíjat meg mitől volt ugyanolyan szar,na ezt nem tudom...előtte hibátlanul működött... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 b+ akkor légszűrőház van rajta mint egy 45-ös pizzásdoboz :blush: Tudod, amcsi autó, jobban szív, mint bármelyik nőd!!! :D ;) :lol: Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását. Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 Tudod, amcsi autó, jobban szív, mint bármelyik nőd!!! :D ;) :lol: Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását. Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani. ennek a tökéletes példáját és hangját hallhattuk a Blitzen amikor beértem a célba szlalomon... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március2, 2007 Megoszt Elküldve Március2, 2007 Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását. Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani. Ezek a fordulatszámok nagyjából minden hidrotőkés autóra igazak, vagy csak c20xe specifikusak? Pl: egy vti-ben nincs hidrotőke? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts