Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
70mm-es, és csak betegeknek.... és csak előre bár lehet kiszedem a hátsót is.....

ez az amelyikre azt irtad, hogy a hátsót beraktátok és látszólag semmi nem történt?

Elküldve
egyetlen pozítív dolog a mai napomban az, hogy már fél 6 van és még csak most kezd sötétedni! :blush:

igen ez nagyon fless, sőt reggel már csak a garázsban vettem észre, hogy be sem kapcsoltam a fűtést és nem is hiányzott :D

Elküldve

Hát nem tudom van e különbség, hogy ha kööröznek, és elkapnak, átkutatnak és nem 20 kulcs van nálad, hanem 20 db rendszám... :blush: :D

Ráadásul az ügyefogyott kollegával, egymás orra elől viszik el az autót... ;)

Elküldve
Hát nem tudom van e különbség, hogy ha kööröznek, és elkapnak, átkutatnak és nem 20 kulcs van nálad, hanem 20 db rendszám... :D ;)

Ráadásul az ügyefogyott kollegával, egymás orra elől viszik el az autót... :lol:

Azért utóbbit csak egyszerűbb lenne kimagyarázni. :lol: De lehet, hogy nagytudású kollegákkal dogoztak, akik be tudtak memorizálni pár rendszámot.

Meg aztán néhány millióért ki ne jegyezne meg néhány betűszám kombinációt. :blush:

Elküldve
Azért utóbbit csak egyszerűbb lenne kimagyarázni. :lol: De lehet, hogy nagytudású kollegákkal dogoztak, akik be tudtak memorizálni pár rendszámot.

Meg aztán néhány millióért ki ne jegyezne meg néhány betűszám kombinációt. :blush:

Én alapjában meggyőzhető vagyok dolgokról...de erről nem fox tudni... :D ;)

Elküldve

Akkor mostmár titeket is megkérdezlek

röviden tömören:a lényeg,hogy leesett a generátor tartó csavarról (az a hosszú ami alul van) az anya és meglazult az ékszíjam,először csak azt vettem észre,hogy 3hengerezik a Kadett meg ilyenek meg gázadásra olyan érzésem volt,mintha motorfék lenne ;) Érd közelében teljesen elment a töltés,telcsi,szerelés nem indul....betolás (jó nagy cigi volt,mert ugye akkor volt ez az űbersutyerák idő) nagy nehezen elkezdett röfögni,máskor amikor tolni kellett sokkal könnyebben indult :blush: :lol:

elindultunk hazafelé, aztán ugyanúgy folytatta pedig elvileg (műszer szerint) volt töltésem. Amikor lámpánál álltam nagyon ratyis volt az alapjárat és nagyon nehezen tudtam csak elindulni. Nagy nehezen elérünk a garázsig.

Azt az infót kaptam,hogy a tartós töltéshiány miatt megbolondulhat a computer és resetelni kell? erről ki mit tud??? Esetleg más ötlet?? :lol: :D

nah mindegy ma lurdytól elmegyünk megnézni,hogy mi van....

előre is köszi :lol:

Elküldve

Hát, így messziröl elég nehéz mondani valamit, de ha töltésed van, akkor nem ott lesz a gond. Van rendesen test a blokkon? Volt is, mert a nem megfelelö testelést kevésbé tolerálja a motor, mint azt, ha nincs töltés. Ha nincs elég áram, akkor valahogy 11.7V körül letilt a vezérlö és akkor semmi nem megy.

Elküldve
ez se lehet kispályás....

gyorsan lehet vele káposztát szállítani :D

hivjuk fel őket, hogy hová lehetne rögzíteni egy hangszórót meg hány láda eper fér rá mert mi lakótelepen árulunk ;)

b+ akkor légszűrőház van rajta mint egy 45-ös pizzásdoboz :blush:

Elküldve

A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot???

Mennyi a gyári adat??

Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:(

Előre is köszönöm a segítséget!!

Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem?

Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush:

Elküldve
A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot???

Mennyi a gyári adat??

Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:(

Előre is köszönöm a segítséget!!

Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem?

Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush:

Hát szeritnem is.

Nemtom hogy fix tőkésre akarja-e megcsinálni és azért kérdezi, vagy csattog neki, mint állat és nem tudja, hogy ez hidrotőkés.

Elküldve
A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot???

Mennyi a gyári adat??

Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:(

Előre is köszönöm a segítséget!!

Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem?

Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush:

Én sem igazán értem. A hidronak pont az a lényege, hogy nem kell hézagot állítani, nem?

Elküldve
Én sem igazán értem. A hidronak pont az a lényege, hogy nem kell hézagot állítani, nem?

De. Ezt a terhet nagyvonaluan leemeli a válladról. Kvázi átvállalja tőled. :blush:

Elküldve
egyébként mi az előnye annak ha fix tőkésre átalakítanak egy ilyen mocit?

~7500-8000-es fordulat felett már nem képes normálisan szelephézagot állítani, ezért a felett fix tökés megoldást szoktak használni.

Elküldve
Hát, így messziröl elég nehéz mondani valamit, de ha töltésed van, akkor nem ott lesz a gond. Van rendesen test a blokkon? Volt is, mert a nem megfelelö testelést kevésbé tolerálja a motor, mint azt, ha nincs töltés. Ha nincs elég áram, akkor valahogy 11.7V körül letilt a vezérlö és akkor semmi nem megy.

Test megy a hf-től a generátorhoz,és a kasztni meg a váltó között van még,ezek gyári helyek,meg még az akksi testről húztunk egyet a hf oldalához ezt Albert GSI-jéről lestem,van gyári menet minden...

Amikor kiálltam már nem volt semmi töltésem le is állt a Kadett, de, hogy utánna miért nem indult amikor meghúztuk a szíjat meg mitől volt ugyanolyan szar,na ezt nem tudom...előtte hibátlanul működött...

Elküldve
b+ akkor légszűrőház van rajta mint egy 45-ös pizzásdoboz :blush:

Tudod, amcsi autó, jobban szív, mint bármelyik nőd!!! :D ;) :lol:

Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid

ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását.

Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani.

Elküldve
Tudod, amcsi autó, jobban szív, mint bármelyik nőd!!! :D ;) :lol:

Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid

ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását.

Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani.

ennek a tökéletes példáját és hangját hallhattuk a Blitzen amikor beértem a célba szlalomon... :blush:

Elküldve
Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid

ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását.

Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani.

Ezek a fordulatszámok nagyjából minden hidrotőkés autóra igazak, vagy csak c20xe specifikusak?

Pl: egy vti-ben nincs hidrotőke?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.