Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Hát nem tudom van e különbség, hogy ha kööröznek, és elkapnak, átkutatnak és nem 20 kulcs van nálad, hanem 20 db rendszám... :D ;)

Ráadásul az ügyefogyott kollegával, egymás orra elől viszik el az autót... :lol:

Azért utóbbit csak egyszerűbb lenne kimagyarázni. :lol: De lehet, hogy nagytudású kollegákkal dogoztak, akik be tudtak memorizálni pár rendszámot.

Meg aztán néhány millióért ki ne jegyezne meg néhány betűszám kombinációt. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Azért utóbbit csak egyszerűbb lenne kimagyarázni. :lol: De lehet, hogy nagytudású kollegákkal dogoztak, akik be tudtak memorizálni pár rendszámot.

Meg aztán néhány millióért ki ne jegyezne meg néhány betűszám kombinációt. :blush:

Én alapjában meggyőzhető vagyok dolgokról...de erről nem fox tudni... :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Akkor mostmár titeket is megkérdezlek

röviden tömören:a lényeg,hogy leesett a generátor tartó csavarról (az a hosszú ami alul van) az anya és meglazult az ékszíjam,először csak azt vettem észre,hogy 3hengerezik a Kadett meg ilyenek meg gázadásra olyan érzésem volt,mintha motorfék lenne ;) Érd közelében teljesen elment a töltés,telcsi,szerelés nem indul....betolás (jó nagy cigi volt,mert ugye akkor volt ez az űbersutyerák idő) nagy nehezen elkezdett röfögni,máskor amikor tolni kellett sokkal könnyebben indult :blush: :lol:

elindultunk hazafelé, aztán ugyanúgy folytatta pedig elvileg (műszer szerint) volt töltésem. Amikor lámpánál álltam nagyon ratyis volt az alapjárat és nagyon nehezen tudtam csak elindulni. Nagy nehezen elérünk a garázsig.

Azt az infót kaptam,hogy a tartós töltéshiány miatt megbolondulhat a computer és resetelni kell? erről ki mit tud??? Esetleg más ötlet?? :lol: :D

nah mindegy ma lurdytól elmegyünk megnézni,hogy mi van....

előre is köszi :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát, így messziröl elég nehéz mondani valamit, de ha töltésed van, akkor nem ott lesz a gond. Van rendesen test a blokkon? Volt is, mert a nem megfelelö testelést kevésbé tolerálja a motor, mint azt, ha nincs töltés. Ha nincs elég áram, akkor valahogy 11.7V körül letilt a vezérlö és akkor semmi nem megy.

Link to comment
Megosztás:

A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot???

Mennyi a gyári adat??

Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:(

Előre is köszönöm a segítséget!!

Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem?

Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush:

Link to comment
Megosztás:

A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot???

Mennyi a gyári adat??

Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:(

Előre is köszönöm a segítséget!!

Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem?

Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush:

Hát szeritnem is.

Nemtom hogy fix tőkésre akarja-e megcsinálni és azért kérdezi, vagy csattog neki, mint állat és nem tudja, hogy ez hidrotőkés.

Link to comment
Megosztás:

A klubbos e-mailre érkezett ez a kérdés:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudnátok nekem abban segiteni hogy mekkorára kell a C20Xe mociban állítani a szelephézagot???

Mennyi a gyári adat??

Kerestem sok helyen, de nem találtam sajnos semmit:(

Előre is köszönöm a segítséget!!

Kéne valami infó.Szerintem egyszerűbb a tőke csere nem?

Azt tudom,hogy a Rekordnak 0,10 és 0,15 az érték. :blush:

Én sem igazán értem. A hidronak pont az a lényege, hogy nem kell hézagot állítani, nem?

Link to comment
Megosztás:

Hát, így messziröl elég nehéz mondani valamit, de ha töltésed van, akkor nem ott lesz a gond. Van rendesen test a blokkon? Volt is, mert a nem megfelelö testelést kevésbé tolerálja a motor, mint azt, ha nincs töltés. Ha nincs elég áram, akkor valahogy 11.7V körül letilt a vezérlö és akkor semmi nem megy.

Test megy a hf-től a generátorhoz,és a kasztni meg a váltó között van még,ezek gyári helyek,meg még az akksi testről húztunk egyet a hf oldalához ezt Albert GSI-jéről lestem,van gyári menet minden...

Amikor kiálltam már nem volt semmi töltésem le is állt a Kadett, de, hogy utánna miért nem indult amikor meghúztuk a szíjat meg mitől volt ugyanolyan szar,na ezt nem tudom...előtte hibátlanul működött...

Link to comment
Megosztás:

b+ akkor légszűrőház van rajta mint egy 45-ös pizzásdoboz :blush:

Tudod, amcsi autó, jobban szív, mint bármelyik nőd!!! :D ;) :lol:

Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid

ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását.

Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani.

Link to comment
Megosztás:

Tudod, amcsi autó, jobban szív, mint bármelyik nőd!!! :D ;) :lol:

Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid

ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását.

Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani.

ennek a tökéletes példáját és hangját hallhattuk a Blitzen amikor beértem a célba szlalomon... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Hidrotőke 7200rpm felett már nem tud üzemi olajnyomást felvenni (az olajjáratok nagyon rövid

ideig vannak szinkronpozícióban), 8000rpm felett pedig abszolút elveszti az olajnyomását.

Hidrotőkés autó esetén nem kell semmilyen esetben szelephézagot állítani.

Ezek a fordulatszámok nagyjából minden hidrotőkés autóra igazak, vagy csak c20xe specifikusak?

Pl: egy vti-ben nincs hidrotőke?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.