Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Normális képet a kocsiról(előtte-utána) majd holnap teszek fel, mert lemerült a masinám a végére. De látszik hogy közelebb került a földhöz a verda, jobban nem is akarom letenni, mert azért kis komfortérzet is kell:) Koppra tekerve elég vicces, úgyhogy kicsit tekerek majd vissza belőle, sokat nem tudok mert nem akarom leradírozni a gummákat--->ugyanis kicsit kiáll pogival a 9x16 :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Gabi: Nem becsülöm alá, csak gondolkoztam, hogy a jelenlegi mezőnyből kik tartoznak oda, akik ütőképesek lennének.

Anti: Tudom. Idén semmiképp. Jövőre meg ha maradnak a szabályok, akkor tuti ki lesz tömve ez a kategória. Amúgy nagyjából tisztában vagyok a mezőnnyel. De régebben néztem egy listát kik szerepeltek az A1-ben, és a vti hondákon meg a skodán kívül nem nagyon rúgott labdába senki más. Egyébként nem is célom az autót a gyorsulásra építeni. Különben lazán ki tudnék még belőle dobni vagy 100 kg-t.

Tom: Mit tud az a Sport Ignis lovakban?

Link to comment
Megosztás:

jo jo de ha igaz a fáma és télleg 'elhagyom'/leszakad 2 havonta ugy már drága a móka :huh:

Nem túl drága dolog egy új kopás jelző! :lol:

Mornak van torony merevítője? :unsure: Mert ilyen kemény futóműnél nem árt mert azzal megelőzhető a tornyok bedőlése is meghát merevebb lesz az eleje.

Link to comment
Megosztás:

Elülső fékbetét cserén voltam és az egyik jeladóm nekem is megvan... :) és az ép. Jobboldalt viszont csak a helye van meg.

Hátul nem néztem. Csak az érdekelt, hogy hányat kell vegyek ahhoz, hogy ne panaszkodjon a bremsbelag felirattal.

még egyet :lol:

hátul nincs...

Vagy egyet se.. csak egy rövidzárat a joboldali helyére!

Link to comment
Megosztás:

minden elismerésem azért amit az autóddal csináltál, de egy swift gti ellen még igy sem tudnál sajna sokat tenni....azok a kis varrógépek nagyon tudnak menni :huh:

Nemtom, hogy ami ellen mentem az az volt-e, de valszeg, igy hát tanúsíthatom! Hajógyárin 2ő is elvert. Igaz, azok ki is voltak pakolva, meg meg voltak okosítva.. de csúnyán kikaptam! :unsure:

hmmmmmmmmm...aszondod? mer ez igy jol hangzik mert allitolag fölösleges jeladot kötni oda 2500 ért mert ugyis lefog szakadni...
ha nem érdekel a jelzés, mert nem csak User vagy, hanem néha néha mondjuk meg is nézed a kocsid, köztük a fékbetéteket, akkor amit az előzöben írtam, azt csináld meg és kész.. többet nem fog kiabálni.

Az érzékeló tulajdonképpen csak egy rövidzár.. zárja az áramkört. ahogy kopik a tárcsa, szép lassan elnyirja ezt az érzékelőt, rövidzárat. Amikor elnyírja, lesz egy szakadás, és elkezd kiabálni a BC.. háát ennyi. Ha nem menne, lehet tok képes segítséget is összedobni :lol:

Igen, ha jól tudom csak össze kell kötni a jeladó két szálát egymással és utána kussolni fog. Ha van egy rossz jeladód, akkor az a leg egyszerübb, ha levágod a csatit róla és összekötöd a vezetékeit.

Nah ez is tökéletes megoldás.. ha megvan.. akkor ez, ha nincs rövidzár+szigszallag :lol:

Link to comment
Megosztás:

És nem lenézni a Sport Ignist, én egyszer láttam indulni olyat GSI ellen, de távolból nem volt egyértelmű, hogy ki nyert.... Mondjuk volt vagy 10 év az Ignis javára, de akkor is...
Nemrég Petyáék nézegettk valami ilyen csoda gépeket.. és ugy hallottam, hogy valami chippel, akár 140 ló is lehet, és állítólag nincs 1tonna a gép.. :lol:

jo jo de ha igaz a fáma és télleg 'elhagyom'/leszakad 2 havonta ugy már drága a móka :lol:

Elvileg ha a helyére van rögzítva, fogatva, illetve rá van hagyva a vezetékre a forduláshoz szükséges hossz, nem kéne ezeknek történnie :huh: :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Én is azon agyalok, hogy estére mi lesz ebből a fehérségből... :unsure:

Ha megfelelően lecsökken az aszfalt súrlódási együtthatója este8ra, akkor

én irányba veszem a camponát. :huh:

áhh ebből már nem lesz semmi, már nem is esik.....ebből 2 óra múlva csak valami gusztustalan szmötyi marad (amit nem is bánok nagyon mert talán felszárad holnapra)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.