Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Kint voltál Afganisztánban? :huh:

Erről jut eszembe, szégyellje el most magát az, aki Lacee kartársnak 15W40-es olajat ajánlott a GSi-be! :unsure:

Lacee! Írok pü-t :lol:

Miért is? Ha jól tudom csendesebb lett a motor és hidegen sem csattog.

Ez hülyeség. Ebbe a motorba nem ásványi, hanem szintetikus bázisú (ilyen a rész-szintetikus is) olaj való.

Erre lettek tervezve az illesztései, és főleg a hidrotőkék meg a hajtókar csapágyak isszák meg a levét, ha

a "vastag" ásványi olaj kerül bele, de az olajpumpa is jobban van terhelve ezzel. Még kopottabb állapotban

sem szabad ezt tenni bele (persze eladás előtt van aki ezt teszi bele, mert pl a kopogó hidrotőkék egy időre

elhallgatnak tőle). Csak ez a megoldás hosszabb távon halálra ítéli ezt a motort.

Ez kb olyan, mintha egy buliban egy szobi szörpöt hoznának nekem sör helyett. :lol:

Én sem élnék sokáig azzal. :lol:

Az egész hülyeség. 15W40 1 kilométerre sem jó bele, nem hogy 7500-ra. :D

Főleg hogy én kb 4éven keresztül ezzel az olajjal jártam 7-800-ként cseréltem benne és azóta sincs semmi baja! Hát gabi te akkora doktor vagy, hogy nem is tudom miért nem az Opel motor részlegénél dolgozol mint fejlesztő! Ja és a tőkék sem kopognak. Miért nem mondod azt, hogy zavarom az olaj bizniszedet! Tudod én sem szoktam hülyeségeket beszélni és amit mondok annak van alapja. Tehát ha még nálam lenne a GSI akkor sem tennék bele híg pisát ha pisztolyal fenyegetnének. Az illesztések meg akkor voltak olyanok mint amit írtál amikor kijött a gyárból és nem egy 130ezer km-et (vagy még több az övé 260,000km-es)futott autóé! ;) Szóval hadjuk ezt az über######a olaj dolgot mert lóf@szt sem ér egy kopott motornál. Akkor lenne értelme ha a 0km-től az lett volna beleöntve. Ne értsd félre nincs veled bajom csak az értetlen embereket nem értem akik nem értik meg, hogy amit mondok amögött van bizonyíték!

Link to comment
Megosztás:

Redi!

Látom neked is megkopott már az emlékezeted. :unsure: Válaszoltam a felvetésre. :lol:

Tomi!

Az hogy te hülyeséget csináltál, még nem bizonyíték arra, hogy az úgy jó... :lol:

A Johnnynak a szívódízeljébe, meg a mantások cih motorjaiba nagyon is jó dolog

a 15W40, abba nyugodtan ajánlgasd ezentúl is. Egy C20XE mocinak viszont nem

tesz túl jót, ha "vastagabb" és kisebb teljesítményszintű olaj kerül bele, mint

az előírt. Akár kopottabb, akár új. Laccenak remek tanácsok adtál arra

vonatkozólag, hogyan nyírja ki az új hidrotőkéit. És senkit nem kötelezek

semmilyen márkára vagy típusra, de azért ha nem veszed sértésnek, szóltam

neki hogy rossz tanácsot kapott. :lol: Peace. :huh:

Link to comment
Megosztás:

én maradok a 10W60nál,de az egész most olyan hogy ha rosszak lesznek a tőkék akkor a Tomi tehet róla :unsure:

Hát nem éppen hasznos tanácsot sikerült generálnia...

Mindez úgy derült ki, hogy Lacee panaszkodott, valszeg rossz az olajpumpája, mert indítás után csak

nagysokára alszik el az olajnyomás jelző lámpája, pedig maxon van a szint... Na ennek megvan az oka. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.