Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
jah értem....buyout-al vittél mindent :unsure:

Jár a verdához, ott figyel hátul minden. Csak először még szokom és tesztelem.

Elküldve
Te is érzed, hogy ez gyenge volt, ugye? :lol:

Kérdezd meg tőle Norbi hogy az ő sz@rja mögött hány autó pihen a szerelőnél :lol: :unsure: :huh: :lol:

Elküldve
Kérdezd meg tőle Norbi hogy az ő sz@rja mögött hány autó pihen a szerelőnél ;) :huh: :lol: :lol:

:lol: :D

(most még nevetek... :unsure: )

Elküldve
Ma egy sem volt mögötte...

Mert az összes többi az enyimen kívül a műhelyben volt... :unsure:

De így lehet élettartamot növelni... :huh:

Ezért érdemes volt ennyit pénzt ráfröcskölni :lol:

Elküldve
Hát ez az.A legnagyobb turbó fikázó partnerem átált a sötét oldalra :unsure: :lol:

Lélekben maradok Veled, no para.

A vontatókötelet pl. áttettem... :huh: :lol:

Elküldve
Hát ez az.A legnagyobb turbó fikázó partnerem átált a sötét oldalra :unsure: :lol:

pedig a sötét oldal nem erősebb, hanem könnyebb szokott lenni....de ez most lehet, hogy fordítva van :huh: :lol:

Elküldve
pedig a sötét oldal nem erősebb, hanem könnyebb szokott lenni....de ez most lehet, hogy fordítva van :lol: :lol:

Erősebbnek erősebb, de nem sokkal gyorsabb...

Egyelőre... :lol:

Aztán lesz nehezebb... :unsure: :huh:

Elküldve
Erősebbnek erősebb, de nem sokkal gyorsabb...

Egyelőre... :lol:

Aztán lesz nehezebb... :unsure: :huh:

ott áll ahol a gsi (R.I.P. :lol: ) állt régen? reggel megnézem :lol:

Elküldve
Tom...még most kösd fel a gatyád, mert amit az első Coolercső lerepülésénél kapni fox...azt nem teszed zsebre... :unsure:

btw, az a cső neked miért esik folyton szét?

Elküldve
Lélekben maradok Veled, no para.

A vontatókötelet pl. áttettem... :lol: :lol:

nyomást tartja neked állandóan? nincs az hogy visszaesik? óra benne van? mennyi a nyomi 0.8? Nekem a múltkor facán ment, nem dobott ki hibakódot, meg is volt a 0.8, néha 0.9, aztán most megint sz@rakszik és nem tölt csak 0.4et. Érdekes. Hibának pedig csak az első sebességi fokozat kapcsolót hozza, hogy magas a feszültség. Keverékre hozta még hogy szegény anno, de azt már törölte. A checkkontroll is elaludt már a múltkor, most megint ég, de nincs más hiba csak az 1es seb. fok. kapcs. :unsure: áááááá ezek a túrók :huh: :lol:

Elküldve
btw, az a cső neked miért esik folyton szét?

Az nem nekem esik szét...hanem mindenkinek...

Nekem kb amúgy eddig 2X esett szét... :unsure: de valaki a brigádból mindig sorra kerül... :huh:

Elküldve
...azért milyen már, hogy a GSI Club Hungary vezetője Calit vett... :unsure: :huh:

Nos igen, ez elég kellemetlenül veszi ki magát PR szempontból :lol:

Elküldve
Az nem nekem esik szét...hanem mindenkinek...

Nekem kb amúgy eddig 2X esett szét... :unsure: de valaki a brigádból mindig sorra kerül... :huh:

jó-jó de miért? vagy hol? mostmár tényleg érdekelne ez a turbósok mumusa :lol:

majd egyszer megmutatjátok, ugyis lépten nyomon turbóba botlik az ember :lol:

Elküldve
Tom...még most kösd fel a gatyád, mert amit az első Coolercső lerepülésénél kapni fox...azt nem teszed zsebre... :huh:

Ettől félek én is.... :unsure:

:lol: :lol:

Elküldve
...azért milyen már, hogy a GSI Club Hungary vezetője Calit vett... :unsure: :huh:

Aszittem neki még megvan a GSije csak el akarja adni hogy vegyen Audit vagy Subarut

Elküldve
jó-jó de miért? vagy hol? mostmár tényleg érdekelne ez a turbósok mumusa :huh:

majd egyszer megmutatjátok, ugyis lépten nyomon turbóba botlik az ember :lol:

Hát mivel több helyen is van illesztve, fém és gumicső, így ahol legkönnyebben tud szabadulni az 1 bar feletti nyomás... :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.