redline Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 már CS-n is hirdetik az Evo+Subrau kipróbálást......opel16v kolléga, Ön februárra igérte, hogy ráér.... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 már CS-n is hirdetik az Evo+Subrau kipróbálást......opel16v kolléga, Ön februárra igérte, hogy ráér.... :unsure: Még nincs hó... meg pííz se... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Még nincs hó... meg pííz se... :lol: minek a hó? :lol: nem azért adok ki 15K-t, hogy összevissza csúszkáljak olyan autókkal amikkel menni szeretnék :lol: Csúszkálni a sajátommal is tudok......még száraz betonon is :huh: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Jóvan Anti megkönnyebültem nem vitték el a jó GSit. Ilyen S2 és társaira lecserélni? Nemáá Voltam Balcsin, tipikus GSi feeling: Kemény vagy mint Csoki... ...aztán mehet bele az olaj. (Ráadásul ezt le is fényképezik) Bazst meglátogatom, fog szeretni, állatorvosi lónak, életveszélyes roncsnak tökéletes lesz az enyém :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Bazst meglátogatom, fog szeretni, állatorvosi lónak, életveszélyes roncsnak tökéletes lesz az enyém :unsure: szerdán vagy csütön én is megyek sztem...de nem kabrioval..elég ha én tudom mit kéne cserélni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 minek a hó? :lol: nem azért adok ki 15K-t, hogy összevissza csúszkáljak olyan autókkal amikkel menni szeretnék :lol: Csúszkálni a sajátommal is tudok......még száraz betonon is :lol: :huh: még anno a duenen volt 1 hirdetés ennek a lehúzására, nem dícsérték agyon és még nem is hajthatod ugy a kocsit ahogy szertnéd mert belenyúl "idézem: a melletted ülő nyakkendős uriember" :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Nemtom, szerintem igen bátrak a szervezők, hogy ezt bevállalják. Szinte biztos, hogy 50. alkalomra felborítja valaki az autót.... de lehet, hogy erre játszanak. Becascozták, még jó új korában fejreállítják, a biztosító kifizet nekik 100%-ot és viszi a roncsot, + elteszik az 50x15eft-t, úgy, hogy autókáztak egy kicsit pár hónapig egy ilyen autóval. Az biztos, hogy én az astrámat nem adnám öt körre kezébe senkinek se 15ezerért, főleg nem úgy, hogy bárkinek, aki odajön. Pedig értékben van kis különbség a két autó közt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 még anno a duenen volt 1 hirdetés ennek a lehúzására, nem dícsérték agyon és még nem is hajthatod ugy a kocsit ahogy szertnéd mert belenyúl "idézem: a melletted ülő nyakkendős uriember" :unsure: olvasgatam a kommenteket is, és mindenki csak azt mondja, hogy ezt meg azt hallotta :lol: Én kipróbálnám milyen a saját bőrömön :lol: Iqbéla: ez tuti nem a saját autójuk legalábbis nem hinném, hogy igy kezelnék a dolgot. Ez egy üzlet, csak ők nem 1.4es Polo-t kölcsönöznek hanem Evo-t :huh: (legalábbis remélem tévedek és nem olyan hülyék, hogy a saját kocsijukat odaadják másoknak ötezeré', hogy szétbarmolják) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Na Tom milyen a 4X4... :lol: :unsure: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Én egyik riportban sem láttam, hogy korlátoznák a pilótát. Sőt, az egyik riportban pont az egyik delikvens éppen pusztát járt az evoval. :unsure: Szerintem ezeket az autókat külföldön halászták össze olcsón (esetleg kis sérüléssel), regadó stb nélkül, és így azért viszonylag olcsón meg lehet úszni. És azért 15000/negyed óra bérleti díjért szerintem megéri... :lol: (a rentcar-oknál sem hajtják kevésbé az autókat, ezek ráadásul elég jó felépítésű sportkocsit, nehéz őket szétgyepálni :huh: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 ...nehéz őket szétgyepálni :huh: ) Hát hogy nehéz e??? Én mostanában elég jól utánanéztem ennek a Subaru dolognak... Nehéznek nem nevezném...és viszont ha sikerül valamit szétqrni benne, akkor az elég zsebbenyúlós...elég ha egy kicsit a futómű száll el, aztán a kulplung, fék...ilyenek... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Hát hogy nehéz e??? Én mostanában elég jól utánanéztem ennek a Subaru dolognak... Nehéznek nem nevezném...és viszont ha sikerül valamit szétqrni benne, akkor az elég zsebbenyúlós...elég ha egy kicsit a futómű száll el, aztán a kulplung, fék...ilyenek... :huh: Ezt már én is hallottam........meg hogy annyira azért nem bírják a keresztbeautózásosságot........hiába a 4X4 :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Meg azt se felejtsük el, hogy gyári állapotban ezek az autók azért nudlik...viszont jó tuningalap... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Persze, egy 5-6 éves 100000km feletti subarut már könnyen szét lehet gyepálni. De azért az újnál nem olyan könnyű ez sem. És az a pálya teljesen sík, futómű nincs gyepálva, az egyetlen fogyóeszköz csak a difi és a féltengely lehet. :huh: Az autók egy év alatt behozzák az árukat szerencsés esetben, aztán még el is tudják őket adni megkímélt első tulajtól. :unsure: Szerintem ez az üzleti alapja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Na Tom milyen a 4X4... :lol: :unsure: :huh: naaaa meséljetek mááár....megvan az autó? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Hát nem tudom...szerintem inkább csak egy bátor próbálkozás... :lol: :unsure: Az azt jelenti nagoyn durván, hogy 1 nap mondjuk jön 10 figura... az 150.000 HUf/ versenynap...és kb 100 kilóméter... Ebből jön még le az üzemanyag, ami ilyen körülmények között biztos 25 l körül alakul...az minusz 6200 HUF Tehát 144.000 marad kb... heti 5 nappal és napi 10 userrel számolva, ez 720.000 HUF /hét...és ez jelent 500 km-t hetente... Havi szinten, (20 nappal számolva) 2.880.000 HUF bevétel, és kb 2000 kilóméter... Na kb ilyen időközönként már illik olajat csserélni meg ilyen apróságok...már ami az igénybevételt illeti... Legyen átlagosan 500.000 HUF számolva a havi karbantartásra...ez szerintem amúgy sok, de inkább többel mint kevesebbel... marad havi 2.3 milcsi a pályabérletre, és a személyzetre... Ez így tök jól hangzik...de szerintem Ti is tudjátok, hogy az még odébb van, mire napi 10 user kimegy oda csapatni... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 naaaa meséljetek mááár....megvan az autó? :lol: :unsure: Őszintén??? Szerintem egy teljesen átlagos Cali Turbo...semmi különös...jó tuningalap, és Tomnak ez kell... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 tehát megvan :unsure: juhéééé :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 És az érintett hol van?Csapat épp az hungárián ezerrel? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Anti, ehhez mit szólsz? A legszebb B Senator, amit eddig láttam! :huh: Itt van a többi kép is. Galerie és utána a Senire. Mellesleg 4000 24V :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 És az érintett hol van?Csapat épp az hungárián ezerrel? :unsure: Reggel azért odamegyek a lakása elé, hátha ott szundikál édesen a kocsiban miközben a nyála folyik a kárpitra :lol: Demo, ebből a verdából már tényleg csak 2 dolog hiányzik: én a bal1-ből és egy pár kib nagy szőrös dobókocka a visszapillantórol :lol: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Demo, ebből a verdából már tényleg csak 2 dolog hiányzik: én a bal1-ből és egy pár kib nagy szőrös dobókocka a visszapillantórol :lol: :huh: Ugye? Gyönyörü! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 izé talán annyi, hogy a csövezés lehet nem kellett volna, és rá kellett volna rakni egy szögletes lotus omega lököst! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 és egy pár kib nagy szőrös dobókocka a visszapillantórol :lol: :huh: Tőből rugnám le a kezed amikor felrakod,te UTP betyár! :unsure: Komolyan mondon 10percig nézegettem ezeket a képeket! :lol: Iszonyat szép!Semmi bohóctuning nincs rajta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 izé talán annyi, hogy a csövezés lehet nem kellett volna, és rá kellett volna rakni egy szögletes lotus omega lököst! Inkább az Irmscher lököst, de az állítólag már túl mély lett volna. Írták is a Flaschben. A csövezés nekem kifejezetten tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts