Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Na ja ,de szerintem úgy hírdetni, hogy Mo. leggyorsabb Astrája..... na mindegy:)) Tölem lehet bárki haverja a leggyorsabb:))) Nekem az elado Astra úgy sem kellene:))

nem mondtam hogy a leggyorsabb

de hogy valaki igy hirdessen az egy kicsit gusztustalan

Link to comment
Megosztás:

és ez baj Uhuhu :?:

ezt a kérdést most fedeztem fel.:

Nem baj.

Sőt. Nagyon nem baj.

A véleményem nem változott az ilyen beállitottságu embereken, de ezt biztosan tudod.

Leirni meg nem nagyon tudom, mert kimoderálnának :D

Azt tartom viccesek, hogy a hiper-szuper géjesiiis srácoknak ennyi a klubozás. egy teszkóparti, ahol többször elhangzik:apáááám!de jó szárnyad van!!!! nekem is kell illyyenn!!"

és közben 3.000 ft-os fékbetétet vesznek az autóba, mert az az ócsó.

Szerintem ilyen embereknek teccik a teszkópartis géesiii klubbb.

És ha neked is teccik ez a fajta géesiii klub, akkor ha nem harakszoll meg, de nem leszek a barátod... 8)

:) :D :D

Link to comment
Megosztás:

nos igen.....

Van igazság abban amit a juhuhu írt....és nem is kevés. Megy a nyavajgás 200 (kettőszáz) Ft-on amikor költeni kell a verdára, de amikor gyorsulni kell akkor soha nincs probléma. Ha egy tali miatt 20 km-nél többet kell menni akkor már nem megy/jön el mert az messze van, de péntek este a fogyasztás már nem számít.

Amikor GSi-t kerestem tudod miért nem néztem meg egy csomó autót? Mert fel volt téve néhány kép és oda volt írva az az ár amit a tulaj kapni szeretett volna. Némelyik úgy nézett ki, hogy a trélerre nem tudtam volna felállni vele....már ha lett volna gusztuson beleülni.

Sajnos ez az átka az olcsó, erős autóknak :) :D

Most nagyon úgy látom a helyzetet, hogy GSi-m nekem nem lesz. Amit nagyon sajnálok :D :D

Link to comment
Megosztás:

nos igen.....

@ Redline:)

Azt hiszem ezen már sokat dumáltunk:)) Sajnos a GSI klub nem olyan lesz mint a MOMC amely egy tipus köré tömörülő kiváló klub.

A lényege:

- nincs tagdíj

- nincs nagy tali (minek is, a bandázás stírt racing a lényeg)

- nincs köztelezetség

- netes fórum barátságok

- netes website villogásnak

Viszont, nem szabad elítélni ezért! Azért, mert mi másképen csináljuk (nánk) nincs jogunk pálcát törni feletük. Lehet véleményt írni mint Ákos.

@Aztec

A mai világban sok minden az egyszerűségről, vagánykodásról, többnek látszásról szól. Ezek vezérlik sajnos a hazai GSI FANokat is . A Calibra Club , azért van előrébb mert még van MOTE-s aki mögötte áll és többet szeretne kihozni belőle. Szurkolok neki sikerüljön. Mert jó ha sok "igazi" klub van.

Jó lenne én örülnék neki, ha lenne "igazi" GSI klub is. De félek ez csak "weblap szinten klub" sajnálatos.

Üdv

hemi

Link to comment
Megosztás:

Értemmm én hemi, evvel probléma egy szál sincs. Viszont olvasd el amit írtam cs-en ezügyben, ha nem derrogál... lényeg: sugalltam, hogy mindezt MOTE keretein belül kellene megvalósítani. Ez azért is lenne nagyon nagyon jó, mert jó lenne egyesíteni azokat az embereket, akiket mote keretein kivül ismerek és a már meglévő tagokat. Hirtelen szomorúan azt kell mondanom, hogy jóval több inMOTEs gsis barátom van mint motés. Félre ne érts nem akarok világot váltani, csupán ez 1 5let, ami sztem megvalósítható. Mellesleg ebből a gsiklubbos sztoriból nem lesz semmi már most megmondom, mert az 1ik leendő alapítótag éppen pénteken gázolt halálra egy kislányt :)

Link to comment
Megosztás:

Nem biztos, hogy a MOTE-ban kellene az ilyesmit központosítani, hiszen ott nincsnek és tudomásom szerint nem is lesznek tipus szekciók. Itt csak Opelesek vannak:)

Alapjaiban teljesen érthető és támogatható a GSI Klub. Csak tessék rendsen létrehozni és ne csak úgy hívni.

Én támogatóm egy GSI klub létrehozását tessék ügyesen szinvonalasan csinálni:)

Mitörtént a kislánnyal??????? Leírnád?

Link to comment
Megosztás:

Találtam valamit:

"Halálos gázolás Budapesten

2004.10.09. 09:54

Tegnap este 8 óra körüli időben a Budapest XXII., Dráva utca és Bartók Béla út kereszteződésénél halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt –értesült a MobilPress Barta László rendőr századostól, a BRFK sajtóügyeletesétől.

A jelenleg rendelkezésre álló adatok alapján egy 24 éves érdi illetőségű fiatalember által vezetett Opel típusú személygépkocsival közlekedett a Dráva utca irányából a Bartók Béla út irányába. A kereszteződés után lévő gyalogátkelőhelyet elhagyva elütötte az úton átkelni szándékozó 16 éves mongol állampolgár, budapesti illetőségű lányt. A fiatal lány a baleset során elszenvedett sérülései következtében a helyszínen életét vesztette. A baleset körülményeinek vizsgálatát a Budapesti Rendőr-főkapitányság Közlekedésrendészeti Főosztálya szakértők bevonásával megkezdte.

(MobilPress) "

Erről az esetről van szó?

Link to comment
Megosztás:

Halomások alapján annyit lehet még tudni, hogy 150km/h-val ment a GSI -s srác és a kislány sem szabályosan haladt az úton... az ütközéstől 30 métert repült... féknyom nem volt...

A srác ismert a az interneten a "Downtown Draggers" egyik oszlopos, alapító tagja.... Eddig Omega A-ja, Kadett GSI-je volt, most Astra GSi-ja van. AKi ismeri tudja kiről van szó.

Ha 50-70 között megy és ügy üti el (és keményen fékezz), akkor nem várna rá börtön. Tudmásom szerint így 3-5 évig bármi lehet.

Mindenki hibázik, de nem mindegy mekkorát! Kérek mindenkit óvatosan mennyen!!!! Legyen ez jó példa!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.