Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Szal nem ezen múlik szerintem akkorsem

Ezen IS múlhat. :unsure:

Az is feladat, hogy kivonják a veszélyes öreg gyári vasakat

Az is feladat, hogy a bedilizett evósokat kordában tudják tartani

És az is feladat, hogy csakis ellenőrzött átalakítású tuner verdák járjanak az úton

Elküldve
Elhiszem, de nekem tökmindegy hogy egy full okés gyári evo, egy vasig koptatott fékpofájú gyári C20XE Kadett vagy egy C14NZ jön belém hátulról.

És eddig még csak egyszer jöttek belém hátulról, az is egy ügyvéd volt egy Galanttal. Meg éjjel jött belénk oldalról egy seggrészeg skodás. Meg amikor mentem a GSiért akkor fényes nappal keresztbe átjött a stoptáblán egy Astra Caravan amiből kiflit csináltam. Szal nem ezen múlik szerintem akkorsem

Igazad van csak egy kalap alá veszel sokmindent. Ha az autó okés, akkor annyival kevesebb a hibalehetőség, Az már más kérdés, hogy kiknek nem képesek manapság jogsit adni, meg hogy hogy nem tartatják be a szabályokat.

Elküldve

Jogsit bárki kaphat akinek megvan a nyolc általánosa.

Autót bárki vehet, méghozzá bármilyen állapotút.

Vizsgáztatni bármit le lehet.

Miről beszélünk?

Elküldve
Jogsit bárki kaphat akinek megvan a nyolc általánosa.

Autót bárki vehet, méghozzá bármilyen állapotút.

Vizsgáztatni bármit le lehet.

Miről beszélünk?

Ez mind probléma, melyeket külön-külön!!! orvosolni kellene.

Elküldve
Ez mind probléma, melyeket külön-külön!!! orvosolni kellene.

Tényleg?

Érettségi nélkül nem lehetne jogsit kapni?

Nem lehetne 5évnél idősebb autót venni csak ha a kpm átnézte az uccsó csavarig?

Műszaki vizsgát meg igyisugyis megoldják, mert komoly pénz van benne, de azért az tényleg meleg hogy papir vizsgázik adott esetben...

Jó poén itt osztani az észt fórumon különben én élvezem is de úgyse fogunk semmin változtatni ezzel :unsure:

Elküldve
Viszont ehhez mindenképpen generálni kell szabályokat és vizsgálati módszereket, különben teljesen a vizsgáló

személyére van bízva az ítélkezés, és az ugye mint tudjuk könnyen befolyásolható, és szabályok nélkül nem is

követhető, kinek milyen felelőssége van egy ilyen döntésben. :lol:

Ezzel kiegészítve már tényleg működőképes lehetne az általad vázolt rendszer. :unsure:

Igen, de szerintem ez lenne az egyetlen járható út, mert azt nem értem, hogy miért olyanokkal terveztessem meg az egészet, aki még csak nem is látott ilyent.

Inkább a kész munkát kellene ellenörizniük, hogy rendben van-e minden és ha jó, akkor mindenki boldog.

Én, mert nem b@szogathatnak a rendörök és mert tudom, hogy normálisan raktam össze a gépet, valamint ök is, mert otthagytam egy rakás pénzt(persze nem milliókra gondolok :huh: ).

Elküldve
Jó poén itt osztani az észt fórumon különben én élvezem is de úgyse fogunk semmin változtatni ezzel :lol:

Kellene valami mozgalmat szervezni, biztos, hogy elég rövid idö alatt sokakat érdekelne a dolog. :lol: :huh: :lol:

De szép is lenne..... :unsure:

Elküldve
Tényleg?

Érettségi nélkül nem lehetne jogsit kapni?

Nem lehetne 5évnél idősebb autót venni csak ha a kpm átnézte az uccsó csavarig?

Műszaki vizsgát meg igyisugyis megoldják, mert komoly pénz van benne, de azért az tényleg meleg hogy papir vizsgázik adott esetben...

Jó poén itt osztani az észt fórumon különben én élvezem is de úgyse fogunk semmin változtatni ezzel :unsure:

Tényleg. De nem kell átesni a ló túloldalára. Én amúgy nem tudom a megoldást a fent említett problémákra ezért nem is osztok észt, csupán véleményt nyilvánítok. Nagy különbség. De tény, hogy ettől nem fog semmi változni. :huh:

Elküldve
Kellene valami mozgalmat szervezni, biztos, hogy elég rövid idö alatt sokakat érdekelne a dolog. :lol: :lol: :lol:

De szép is lenne..... :unsure:

Nem lenne belőle semmi, mégha maga a mozgalom össze is jönne.

A motorosokkal mi lett, akik a teljesítményadó ellen vonultak fel? Télleg nem tudom, de van egy tippem. :huh:

Elküldve
Motoroztak egy jót... :unsure:

Az ilyen demonstrálgatásnak az égvilágon semmi értelme.Ez a véleményem az ilyen telefonos szavazgatásról is.Máshonnan kellene megközelíteni ezt a problémát.

S, egy tőkeerős, profitorientált csoportot kellene az ügy mögé állítani.Olyat, aki lát benne fantáziát.Akkor lehetne változtatni a dolgokon.Mert pl. nekem megérne 100-120e.ft-t egy papír a kocsimról, hogy legálisan van benne a típusidegen motor.S, én csak 1 vagyok abból a sztem párezer emberből, aki ilyet shímán bevállalna.

Nem beszélve azokról, akik beállnának a sorba.............

Szal innen kellene közelíteni...........

Elküldve
2 verzió van.

A lightosabbnál még a min. szint felett egy nagyon picivel szól (Oelmangel), a másiknál meg alatt egy nagyon picivel (Oel Stand). Ha a min.-max. között 1 liter van, akkor itt max. 1-2 deciről lehet szó. De azért az annyira nem autentikus dolog (nem mérhető túl könnyen menet közben). :unsure:

Meg szerintem valamennyire darabfüggő is.. nálam pl amint a min és max között kb 3/4re lemegy, már kiabálja az Oelmangelt.

Elküldve
Meg szerintem valamennyire darabfüggő is.. nálam pl amint a min és max között kb 3/4re lemegy, már kiabálja az Oelmangelt.

Nekem pedig nem csökken és mégis fel-fel villan h Oelmangel. De már jó ideje... HF csere elött azt hittem azért mert rossz a hengerfej azt valahol eltünik. Akkor mondjuk fogyott is picit az olaj a kart. tömítésnél meg még ki tudja hol... De HF csere és szinte az összes tömítés cseréje után is ugyanezt csinálja. Rejtély...

Elküldve

Viszont tegnap felvetődött egy kérdés. Lassacskán fejlesztgetem az oldalamat, ki tudja, még a végén lesz is belőle egy normálisabb valami :unsure:

Szóval a lényeg, h esetleg már az is előfordúlhat, hogy innen onnan "idegen" emberek is tévednek rá.. ami valahol célom is.

A kérdés lényege. tegnap Petya egyik haverja is nézegette. És mondja hogy több helyen látszanak a videókon rendszámok is.. meg elhangzanak nevek.(bár csak kereszt, és becenevek)

A kérdés lényege, nem lehet-e ebből probléma. Pl. a "szervek" meglátják letöltik és akkor elővennék az illetőt, hogy "-te meg te.. itt 150nel repesztettél, jogsit ide!!"

Szóval aki jártas egy kicsit a jogi dolgokban, vagy van ilyen ismerőse tudna erre valamit mondani?!

Én mondjuk nem hiszem, de sose tudni. Mindenesetre valszeg nézek valami progit, vagy valami lehetőséget, amivel ki lehet valahogy kockázni, takarni,bár ha nagyon akarnak, úgyis rátalálnak a kocsikra, mert többnyire elég egyediek rendszám nélkül is..

Várom a hsz.eket.. véleményeket, de főként a tutkó infókat!

Elküldve
Nekem pedig nem csökken és mégis fel-fel villan h Oelmangel. De már jó ideje... HF csere elött azt hittem azért mert rossz a hengerfej azt valahol eltünik. Akkor mondjuk fogyott is picit az olaj a kart. tömítésnél meg még ki tudja hol... De HF csere és szinte az összes tömítés cseréje után is ugyanezt csinálja. Rejtély...

Biztos a szint jeladó(HF)nek semmi köze hozzá, nem a nyomást nézi, hanem asszem a teknőben az olajszintet.. asszem lesz is képem róla... Jaja Itten és itten van.

Elküldve
Meg szerintem valamennyire darabfüggő is.. nálam pl amint a min és max között kb 3/4re lemegy, már kiabálja az Oelmangelt.

Eltérő hosszúságúak a nívópálcák... :unsure:

Elküldve
Érettségi nélkül nem lehetne jogsit kapni?

Nem lehetne 5évnél idősebb autót venni csak ha a kpm átnézte az uccsó csavarig?

Műszaki vizsgát meg igyisugyis megoldják, mert komoly pénz van benne, de azért az tényleg meleg hogy papir vizsgázik adott esetben...

A műszaki vizsgán már most is elég szigorú szabályok vannak. Csak azokat alkalmazni is kellene ugye

minden esetben. És ez most már láthatáron is van, a szervek folyamatosan vezetik be az új vizsgáztatási

rendszert, ahol igencsak nehézséget fog okozni a vizsgáztató helyeknek az "elnézés" anyagi szolgáltatás

fejében. Ugyanis az új rendszerben videokamera rögzíti a vizsgáztatás folyamatát, és fényképeket is

kell csinálni az autó fontosabb részeiről. És ha bármilyen szabálytalanságot fedez fel ebben a központi

felügyelet (akik már most is vasszigorral figyelik a már ilyen rendszerben működő vizsgaállomásokat),

akkor a vizsgáztató állomáson van a felelősség, súlyos pénzbüntetések várhatóak. Többszöri előfordulás

esetén pedig engedély bevonás. És ugye mint mondtad, ez jó pénz a vizsgaállomásoknak, úgyhogy valszeg

egy-két éven belül nem sok olyat fogsz találni, amelyik bevállalja a kockázatot... tehát ez a része halad

a "megfelelő" irányba.

A jogsi kérdése is iszonyat egyszerű: nem azon múlik, kinek milyen a végzettsége. Azt kellene csak

szigorúbban venni, hogy ne engedjenek át minden balféket a rutinon és a forgalmi vizsgán. Erre nem

tudom, terveznek-e szigorítást, pedig jó lenne...

Látod, nem is olyan lehetetlen megoldást találni, legalább elméletben a problémákra... :unsure:

Elküldve
Biztos a szint jeladó(HF)nek semmi köze hozzá, nem a nyomást nézi, hanem asszem a teknőben az olajszintet.. asszem lesz is képem róla... Jaja Itten és itten van.

Lehet h ezt kéne kicserélnem. Asszem régen kérdeztem a csergőben 17e volt egy új ilyen vacak jeladó :unsure:.

Elküldve
Lehet h ezt kéne kicserélnem. Asszem régen kérdeztem a csergőben 17e volt egy új ilyen vacak jeladó :unsure:.

Az is lehet, hogy csak a csatiban van kontakthiba, elöször azt nézném át.

Elküldve
A műszaki vizsgán már most is elég szigorú szabályok vannak. Csak azokat alkalmazni is kellene ugye

minden esetben. És ez most már láthatáron is van, a szervek folyamatosan vezetik be az új vizsgáztatási

rendszert, ahol igencsak nehézséget fog okozni a vizsgáztató helyeknek az "elnézés" anyagi szolgáltatás

fejében. Ugyanis az új rendszerben videokamera rögzíti a vizsgáztatás folyamatát, és fényképeket is

kell csinálni az autó fontosabb részeiről. És ha bármilyen szabálytalanságot fedez fel ebben a központi

felügyelet (akik már most is vasszigorral figyelik a már ilyen rendszerben működő vizsgaállomásokat),

akkor a vizsgáztató állomáson van a felelősség, súlyos pénzbüntetések várhatóak. Többszöri előfordulás

esetén pedig engedély bevonás. És ugye mint mondtad, ez jó pénz a vizsgaállomásoknak, úgyhogy valszeg

egy-két éven belül nem sok olyat fogsz találni, amelyik bevállalja a kockázatot... tehát ez a része halad

a "megfelelő" irányba.

A jogsi kérdése is iszonyat egyszerű: nem azon múlik, kinek milyen a végzettsége. Azt kellene csak

szigorúbban venni, hogy ne engedjenek át minden balféket a rutinon és a forgalmi vizsgán. Erre nem

tudom, terveznek-e szigorítást, pedig jó lenne...

Látod, nem is olyan lehetetlen megoldást találni, legalább elméletben a problémákra... :unsure:

Mindenre van megoldás.

Ha mondjuk le kell fényképezni a küszöböket, akkor Te meg tudod mondani hogy az most tényleg azé a kocsié?

Másik. A vizsgáztató állomás tulajdonosa is ismerheti az őket ellenőrzőket, mint ahogy Te most a vizsgáztatót, vagy egy haverját ismered. Szóval erről ennyit. Mindig is volt, mindig is lesz kibúvó. Valaki mindig ellenőriz...

Olyan mint a trafi. Elvileg ott sem lehet törölni, ha már van fénykép vagy videó. Ma már nem a rendőrnek fizetsz, hanem az eggyel feljebb lévő szintnek. Esetleg egy rendszergazdának, aki úgy kitörli az egészet, mintha soha nem is lett volna.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.