Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
De szerintem ez az ölstand-ölmangel dolog épp fordítva lesz, mert az Ölstand olajszintet, az Ölmangel pedig olajhiányt jelent.

Tényleg, szóóórrri a hülyeségért... :unsure:

Elküldve
Feri style? Akkor elég vad hangja lesz... :unsure: :lol:

Jaja!

Voltunk kinnt ma este Ferinél, a Dettivel, és dumcsiztunk egy jót...elmesélte hogy miért hagyja abba a versenyzést, meg hogy milyen műhelyt épít... stb...

Közben megkaptam a darálót is... :huh:

Elküldve
CSö! nekem is kéne ilyen mák darálo.Lehet,hogy nem arra használnám?

:unsure:

Halihó! Miaz, szabad a konyha? :lol: :huh:

Elküldve
nekem is küldene vmit, mondjuk egy xe mocit.. plspls :unsure:

Szerintem a rétesével jobban járnál. :lol:

De ahhoz meg kéri vissza a mákdarálóját :huh: :lol:

Elküldve

A külseje kicsit más, de a belseje az ugyan az mint a Ferkóénak...

elvileg 110 db-el szól...nem tom, hogy ez annyi e, de az Audiban igen meggyőző hangja van... :unsure: :huh:

Elküldve
Mi lesz a régivel? Mi volt a baja?

Semmi, ha Tomnak összejön a projekt, akkor ennyivel hozzájárulok a dologhoz én is... :huh:

Ennek egyszerűen beleszerettem a hangjába...de hát aki hallotta már az Audiban, az tudja miért... :lol: :unsure: :lol:

Elküldve
szerintem a régi gyorsasága nekem eléglenne,a hondámat nagyon megtudná változtatni

milyen motor dorombol abban a hondában??? az nem szívómoci??

Elküldve
Viszont személy szerint pl Demo autóját (bárhogy is tisztelem a teljesítményéért és a beleölt munkáért) nem

biztos hogy átengedném. Mert ott egy gyenge kaszniba, gyenge futóműhöz és gyenge fékhez még további

gyengítések is járultak (pl kerékagy) a nagyon erős moci mellé.

Remélem Demo nem veszi magára :unsure:

Két dolog van, amiért nem menne át a kocsim a Német Tüv-ön.

Az egyik a hátsó fék, a másik az a pár rohadás az íveken. Mindkettön változtatni fogok erre a szezonra.

Ennél sokkal kalandosabb autók is megkapják kint a müszakit.

Például legalább minden második nagymotoros Corsa, vagy Tigra heggesztett féltengelyekkel közlekedik.

180LE-ig elég hátul a dobfék. Még egy LET-et is kis 20-as föfékhengerrel és Corsa fékrásegítövel engedélyeznek.

Az a verzió, amit én csináltam a kerékagyaimmal, az még a stabilabbik módszer, mert a másiknál a csapágyházat marják nagyobbra, hogy beleférjen az Audi 80 csapágy. Na olyanból már 3-at láttam eltörve. Ahogy én csináltam, úgy eddig csak egyet láttam eltörve, az is csak azért tört, mert nem kerekítették le a sarkokat esztergálásnál. De azt a kerékagyat készen vette egy Holland tuningcégtöl.

Az, hogy nekem az elsö tönkrement, az is azért lehet, mert túl kicsire esztergálták az agyat. A mostani 1 mm-el nagyobb és +2 százados. ennek tovább kellene bírnia, mint a kintieknek.

Egyébként minden különösebb erösítés nélkül Németországban hivatalosan bejegyeznek A Corsába 220kW-ot.

És akkor még az Angolokról nem is beszéltem, mert ott még egy V8-at is hivatalossá lehet tenni egy kispolszkiban. És ez most nem vicc, ez tény.

Elküldve
Demo!

Ébredj!!! Ez itt viszont Mo, 2007... :huh: :unsure:

Ezzel én is tisztában vagyok. Egyik haveromnak voltak papírjai hivatalos XE A Corsához, kíváncsi lennék, hogy arra mit lépnének.

Elküldve
Semmi, ha Tomnak összejön a projekt, akkor ennyivel hozzájárulok a dologhoz én is... :unsure:

:huh:

Erről még beszéljünk. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.