Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Viszont személy szerint pl Demo autóját (bárhogy is tisztelem a teljesítményéért és a beleölt munkáért) nem

biztos hogy átengedném. Mert ott egy gyenge kaszniba, gyenge futóműhöz és gyenge fékhez még további

gyengítések is járultak (pl kerékagy) a nagyon erős moci mellé.

Remélem Demo nem veszi magára :unsure:

Két dolog van, amiért nem menne át a kocsim a Német Tüv-ön.

Az egyik a hátsó fék, a másik az a pár rohadás az íveken. Mindkettön változtatni fogok erre a szezonra.

Ennél sokkal kalandosabb autók is megkapják kint a müszakit.

Például legalább minden második nagymotoros Corsa, vagy Tigra heggesztett féltengelyekkel közlekedik.

180LE-ig elég hátul a dobfék. Még egy LET-et is kis 20-as föfékhengerrel és Corsa fékrásegítövel engedélyeznek.

Az a verzió, amit én csináltam a kerékagyaimmal, az még a stabilabbik módszer, mert a másiknál a csapágyházat marják nagyobbra, hogy beleférjen az Audi 80 csapágy. Na olyanból már 3-at láttam eltörve. Ahogy én csináltam, úgy eddig csak egyet láttam eltörve, az is csak azért tört, mert nem kerekítették le a sarkokat esztergálásnál. De azt a kerékagyat készen vette egy Holland tuningcégtöl.

Az, hogy nekem az elsö tönkrement, az is azért lehet, mert túl kicsire esztergálták az agyat. A mostani 1 mm-el nagyobb és +2 százados. ennek tovább kellene bírnia, mint a kintieknek.

Egyébként minden különösebb erösítés nélkül Németországban hivatalosan bejegyeznek A Corsába 220kW-ot.

És akkor még az Angolokról nem is beszéltem, mert ott még egy V8-at is hivatalossá lehet tenni egy kispolszkiban. És ez most nem vicc, ez tény.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.