opel16v Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Ez azért vicces mert az átépitett autók nagytöbbsége azért műszakilag nagyon rendben van,hiszen aki átépít az költ rá bőven!! Összehasonlitanám 1-2 original autóval őket :unsure: Azért ez így nem teljesen fedi a valóságot. Én engedélyezném pl az Astráknál az NE - XE átalakítást, mert egyébként mindkettő létezik a típusban, és hasonló konfiggal (ugyanaz a kaszni, ugyanolyan fékek, stb). Viszont személy szerint pl Demo autóját (bárhogy is tisztelem a teljesítményéért és a beleölt munkáért) nem biztos hogy átengedném. Mert ott egy gyenge kaszniba, gyenge futóműhöz és gyenge fékhez még további gyengítések is járultak (pl kerékagy) a nagyon erős moci mellé. Az az autó egy hobbiautó, de közúton potenciális veszélyforrás. Aki ilyet akar, építsen magának, pályára-gyorsulni-ralizni-stb, de ne közúti forgalomba. Lehet hogy most túl konzervatívnak tűnök, de ez a véleményem. Így egyébként németországban sem engednék át, ott is azért vannak a megerősítésekre előírások a hasonló átalakításoknál. Az átalakítások engedélyeztetésének most is megvan az útja (bár iszonyat logikátlan és bosszantó), aki meg bírja fizetni, csinálhat legális papírt szinte mindenre. Aki meg csak úgy sufniügyileg alakít át, az meg számoljon a lehetséges ismert következményekkel, és ne akkor kezdjen anyázni, amikor elkezdik ellenőrizni a pékek meg a kpm-esek ezeket a dolgokat. Remélem Demo nem veszi magára :huh:
Lanti Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Lehet jobban járunk igy , hogy "lehet" cserélni a dolgokat, mint hogy hozzák az új változtatásokat és full szigorú lesz minden és ugyanugy sulyos 100ezrek lesznek az átalakítások és rengetek herce-hurca... :unsure:
opel16v Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Lehet jobban járunk igy , hogy "lehet" cserélni a dolgokat, mint hogy hozzák az új változtatásokat és full szigorú lesz minden és ugyanugy sulyos 100ezrek lesznek az átalakítások és rengetek herce-hurca... :unsure: Most sem lehet. Csak laza az ellenőrzés... De ahogy hallom, ez hamarosan változni fog. Ezért próbálok "apai jótanácsokkal" szolgálni az itt levő uraknak. :huh: (alapból nem vagyok én ilyen pesszimista... :lol: )
redline Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Lehet jobban járunk igy , hogy "lehet" cserélni a dolgokat, mint hogy hozzák az új változtatásokat és full szigorú lesz minden és ugyanugy sulyos 100ezrek lesznek az átalakítások és rengetek herce-hurca... :unsure: Igazából ez nem jó....ez csak _neked_ (mint átlag autós építgetős kisembernek jó) Pedig ezen is lehetne némi pénzt húzni az autóson, és egy kicsit biztonságosabb lehetne minden. Csak nem ilyen f@sz_ , ésszerűtlen szabályokkat kellene ráeröltetni a népre.... Scenario: user ültetni szeretne az autóján, erősebb féket szeretne meg nagyobb felniket. Most ez ugy megy, hogy beszerzi a cuccokat és fölrakja -> tök illegál az egész (és ha kontár csinálja balesetveszélyes!) Egy szerintem sokkal ésszerűbb rendszerben ez így menne: user beszerzi a dolgokat, beszerelteti, a gyártótol kapott igazolással (valami TÜV szerű dolog), megy a kpm-hez ahol vizsgadíj + valami regisztrációs költség szerű sarccal lepapíroznná a dolgokat. Mindezt egyszerűen, gyorsan, idegeskedés nélkül. Az államnak jó, mert jut neki a pénzből, talán nem lesz baleset nem esel ki a termelésből/iskolából nem kerül pénzbe az ellátásod, a baleset helyszínelése stb. Egyszerűbb lenne az adminisztrációs háttér, nem kellene bizbaz aktatológatókat eltartani, fel tudnánk használni más államok beleölt pénzét azáltal, hogy elfogadjuk az ő tanusítványaikat. És nem utolsó sorban lenne párezer boldogabb, elégedettebb, _adófizető_ állampolgár :huh:
warwolf Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Azért ez így nem teljesen fedi a valóságot. Én engedélyezném pl az Astráknál az NE - XE átalakítást, mert egyébként mindkettő létezik a típusban, és hasonló konfiggal (ugyanaz a kaszni, ugyanolyan fékek, stb). Viszont személy szerint pl Demo autóját (bárhogy is tisztelem a teljesítményéért és a beleölt munkáért) nem biztos hogy átengedném. Mert ott egy gyenge kaszniba, gyenge futóműhöz és gyenge fékhez még további gyengítések is járultak (pl kerékagy) a nagyon erős moci mellé. Az az autó egy hobbiautó, de közúton potenciális veszélyforrás. Aki ilyet akar, építsen magának, pályára-gyorsulni-ralizni-stb, de ne közúti forgalomba. Lehet hogy most túl konzervatívnak tűnök, de ez a véleményem. Így egyébként németországban sem engednék át, ott is azért vannak a megerősítésekre előírások a hasonló átalakításoknál. Aki ilyen gépet épít, ezt tudja.Nincs ebben semmi sértő, v. bántó.......
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Na megyek az új lefújószelepemért...mert megjött...ha visszaértem rakok fel képet... :huh: :unsure:
iqbéla Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Mindenki nézzen Cobra 11-et, ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá.... eddig hangosan röhögtem, minden amerikai sorozatot alumlúl.... csak kicsit sok szép régi autót törnek szarrá......
gsi.tamás Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Még jó, hogy az enyém gyári, nincs semmiféle müanyag ráragasztva... :unsure: Hahaha! Azért nem foglalkoznak veled mert látják kicsi is, piros is meg rá van írva: Matchbox. Amivel meg ugye gyerekek szoktak játszani. :huh:
Tápiószecső Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Ezt a lóerő szerinti kötelezőt még nem hallottam... Szerintem itt a súlyadó -> teljesítményadó változásáról van szó.
Tápiószecső Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Mert másokat veszélyeztetsz vele a közúton. Ez a hivatalos indok. :unsure: És persze nem minden baleseti helyzetnél előnyös saját részre sem.
redline Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 azt nem tudja valaki, hogy mennyi olajnál (pontosabban annak hiányánál) irja ki a bc, hogy kevés az olaj? most néztem, a min. csikon van az olaj....de öntök bele holnap mielőtt elhúzok vidékre...nem szeretem igy használni
Tom Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 azt nem tudja valaki, hogy mennyi olajnál (pontosabban annak hiányánál) irja ki a bc, hogy kevés az olaj? most néztem, a min. csikon van az olaj....de öntök bele holnap mielőtt elhúzok vidékre...nem szeretem igy használni 2 verzió van. A lightosabbnál még a min. szint felett egy nagyon picivel szól (Oelmangel), a másiknál meg alatt egy nagyon picivel (Oel Stand). Ha a min.-max. között 1 liter van, akkor itt max. 1-2 deciről lehet szó. De azért az annyira nem autentikus dolog (nem mérhető túl könnyen menet közben). :unsure:
sárgaGSI Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 eeemm....azért nem kellene ennyire lenézni azokat akik bkv-znak :lol: lehetnek akár közöttünk is ilyenek :unsure: én is bkv-zok hétköznap :huh: :lol: :lol: ha megtehetném se használnám minden nap a Sárgát, de nem is tehetem meg,van ez így........
redline Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 2 verzió van. A lightosabbnál még a min. szint felett egy nagyon picivel szól (Oelmangel), a másiknál meg alatt egy nagyon picivel (Oel Stand). Ha a min.-max. között 1 liter van, akkor itt max. 1-2 deciről lehet szó. De azért az annyira nem autentikus dolog (nem mérhető túl könnyen menet közben). :unsure: hmm és ez franciául hogy van? :huh: :lol: ezt járo motornál irja ki, vagy csak simán gyujtásnál is?
Lanti Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 hmm és ez franciául hogy van? :unsure: :huh: ezt járo motornál irja ki, vagy csak simán gyujtásnál is? gyujtásnál is, meleg motornál lehet h megvan benne a szint....
Tom Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 hmm és ez franciául hogy van? :unsure: :huh: ezt járo motornál irja ki, vagy csak simán gyujtásnál is? Ha világít a check része a BC-nek, akkor gyujtás ráadaskor és elvételkor is kiírja az összes hibát.
redline Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Ha világít a check része a BC-nek, akkor gyujtás ráadaskor és elvételkor is kiírja az összes hibát. mi az a check része a bc-nek?
opel16v Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 És persze nem minden baleseti helyzetnél előnyös saját részre sem. Azt azért tudni kell, hogy a bukócső csak versenyűlés (nem boombastic-os) és legalább a 4 fő különböző ponton rögzített versenyöv használata mellett biztonságos, ezért is kötött a használata. Ebben Tsz-nek igaza van.
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Redi, neked mióta is van GSI-d??? :lol: :lol: :unsure: :huh:
Demó Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 mi az a check része a bc-nek? Van egy olyan mezö asszem a bal oldalán. Az szokott világítani. De szerintem ez az ölstand-ölmangel dolog épp fordítva lesz, mert az Ölstand olajszintet, az Ölmangel pedig olajhiányt jelent.
redline Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 néha világít egy "F" betű azon a részen...viszont maga a bc semmilyen hibát nem ír
Demó Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 néha világít egy "F" betű azon a részen...viszont maga a bc semmilyen hibát nem ír Már egyszer megkérdeztem, nem tervezed esetleg egy normális Német BC beszerzését? Akkor még esetleg segíteni is tudnánk. :unsure:
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Na megvan...remélem szép hangja lesz... :unsure:
Recommended Posts