Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Hát ez most így hosszú lenne...fel van húzva...nem bírják ezek...nem csak az enyim hanem a többi sem...

Nem napi használatra valók...204 LE-n biztos jól el lehetne vele mászkálni...de hát úgy meg kinek kell...az nudli...

Amúgy ez már a 3-dik hengerfej...és az ok nem az, hogy hidegen tolom neki meg ilyenek...mert ezeket szigorúan betartom... :huh:

3. hengerfej... nem semmi. A hengerfej megcsavarodik, kikopik valahol vagy megreped(merthogy írtál trutymóról)? Gondolom ehhez a nyomatékhoz ez már egyszerűen gyenge anyag.Azért érdekel ennyire hogy viselkedik mert nyakig benne ülök már én is egy túrbós projektbe és érdekel mivel találkozhatok. Aztán lehet h a végén marad a gyári 204 LE :unsure: vagy csak picivel több...

Ne mondjátok már h Hiába az összes, a gyárinál jóval magasabb tűrésre kalibrált minőségi csavarok, hajtókarok, dugók, szilikon csövek... egyebek.

Ezeknek bírniuk kell(ene)...

Link to comment
Megosztás:

3. hengerfej... nem semmi. A hengerfej megcsavarodik, kikopik valahol vagy megreped(merthogy írtál trutymóról)? Gondolom ehhez a nyomatékhoz ez már egyszerűen gyenge anyag.Azért érdekel ennyire hogy viselkedik mert nyakig benne ülök már én is egy túrbós projektbe és érdekel mivel találkozhatok. Aztán lehet h a végén marad a gyári 204 LE :huh: vagy csak picivel több...

Ne mondjátok már h Hiába az összes, a gyárinál jóval magasabb tűrésre kalibrált minőségi csavarok, hajtókarok, dugók, szilikon csövek... egyebek.

Ezeknek bírniuk kell(ene)...

250LE-ig állítólag nincs gond a LET-tel.De ha olyan Xtrém teljesítményre van felhúzva mint Antié, akkor az már "csak" üzemórás örömautó". :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Azért annyira ne keseredj el.Eddig se a Tommal se velem nem gyorsultál még.

Az audis sem mérvadó mert ott sem egymás mellöl mentünk.Az is lehet hogy a mienk megy nagyon jól :unsure: .Chip kupak 60as rendszer van csak benne,de az nyáron is benne volt.A másik chippel ami a Petinél van azzal nagyobb lángok jöttek ki :huh:

háát nem tom.. linkeltem egy videót.. ott mentünk együtt.. ott elléptem..

Nem tom.. tisztákat nem mentünk az tény. Meg az is, hogy a te mocid kb enyémmel egy kategória, és a pluszzok lehet pont ennyit adnak hozzá.. (kupak, kipuff, chip)

Nekem még minden full gyári.. katis gyári kipuff, SFI doboz, Origi chip. De ez LOL Petyáéval még nagyobb lángok jöttek ki.. :lol: és legalább jobban is ment?

Lehet ki kellene próbálnom, hogy milyen lenne ha nekem is lenne benne chip chip :lol: bár nem hajlok rá nagyon..

Hajtok a őőő hogy is hivják a tunningban az Origiségre törekvő kategóriát? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na reggel elkezdődik a a GSi tavaszi felkészítése...már ha ki fogja bírni tavaszig... :unsure: :huh: :lol:

Legy új szelepfedél, legújó, Coolerhűtés, fix és kapcsoltható venti, új kuplung...hengerfejcsere...meg lehet, hogy 60-as kupak...meg olajlecsapató, meg karterdugózás a turbó felöl...egyenlőre ennyi...

Szép kis móka lesz átmosni mindent a trutyitól...1 napot biztos elleszek vele...csütörtökön... :lol:

Ohh.. akkor ez egy lurdi tali alatt összedobjuk? :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

háát nem tom.. linkeltem egy videót.. ott mentünk együtt.. ott elléptem..

Az audis video tényleg nem mérvadó.A chip meg nem számít ennyit és ezt Petya is tudja.A kipuf szerintem inkább hátrány 50es elég lett volna,és ott van a plusz súly a többiekkel szemben.Tomé szinte mindig így ment még akkor is mikor nem volt benne se kupak se chip.Ezek csak olyan pszhiés tuning elemek :huh: .Kell egy rövidebb váltó mert ez nagyon hosszú... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Az audis video tényleg nem mérvadó.A chip meg nem számít ennyit és ezt Petya is tudja.A kipuf szerintem inkább hátrány 50es elég lett volna,és ott van a plusz súly a többiekkel szemben.Tomé szinte mindig így ment még akkor is mikor nem volt benne se kupak se chip.Ezek csak olyan pszhiés tuning elemek :huh: .Kell egy rövidebb váltó mert ez nagyon hosszú... :unsure:

Háá akko nem tom.. ennyivel xarabb az enyém.. ez van.. bele kell törődni.. ez csak egy családi autó.. nem sportkocsi :lol:

Link to comment
Megosztás:

Háá akko nem tom.. ennyivel xarabb az enyém.. ez van.. bele kell törődni.. ez csak egy családi autó.. nem sportkocsi :huh:

Én nem ezt mondtam.Különben az enyém meg pláne nem sportautó :unsure: .Csak ez nem egy apróbb hiba lehet hanem több dolog,vagy tényleg jobbak a mieink.Mert azért nem egy autó volt a különbség,amikor meg 4.ben mentünk ott tényleg nehezebb voltam 110kilóval.

Link to comment
Megosztás:

Azért nincs olyan eget verő különbség, inkább annak a helyében nem örülnék, aki leturbósozta a Laci autóját. :D

Kupak chip, összesen kb. 5 paci, azt meg pont nem lehet megérezni. Rövid váltó a tuti dolog. :lol: :lol:

Hááát jah.. ha az annó nem 8v volt, akkor nagyon gáz :unsure:

Amúgy csak mókázok a nem sportkocsival... ja... meg mostmár bevalhatom.. akkor este elfelejtettem kiengedni a kéziféket :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hááát jah.. ha az annó nem 8v volt, akkor nagyon gáz :unsure:

Amúgy csak mókázok a nem sportkocsival... ja... meg mostmár bevalhatom.. akkor este elfelejtettem kiengedni a kéziféket :huh: :lol:

A klíma be volt kapcsolva az jobb szöveg :lol: :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.