Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

István irtam Skypeon de aztán léptél.

Szerintem ez még mindig jobb 150-ért mint egy ismeretlen Corsa

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

Szerintem az a Detti volt én nem voltam itthon.Az a kadett tekintve az évjáratot max egy 100ast érne meg.A Dettinek meg A corsa kell :unsure: ,és most az számít amit ő szeretne.Nem sürgős időm van bőven.Van jó állapotu corsa csak azok nem eladóak.

. Legalább is az Istvánnal egyetemben úgy nyilatkoztak ezután: nekik nem lesz OPC.

Nekem már volt drága autóm nem jött be biztos ezért mondta :huh: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Opc téma...

Voszi bátyám...ha lenne sper az enyimben is... :lol: ...de nincs...nyilván sehogy sem indul el...egy 4X4-es alap Cali olyat ránkverne, hogy bekaksiznánk szégyenünkben... :D ...na de ami aztán jön... :unsure: ;)

A kényelmes autó nekem nem az OPC-t jelenti... :lol: ezt senki ne vegye bántásnak... :lol:

A kék kadett, meg ingyé, vagy egy 10esé jó..de amúgy nagy avben felejtős...ezen se sértődjön meg senki.. :huh: :)

Link to comment
Megosztás:

150-et simán.

Egyébként most kettő pirosat hoztak egy C20ne meg C18xe.

Na mivan bontós emberek kifogytak elektromos tetőből??? :lol: Sztm kitalálunk valami jó árat rá.

nagyon kelendő errefelé :unsure: nem 100% hogy kell de lehet szombaton dől el. hiánycikk nálunk. mindig elviszik és mikor nekünk kell akkor nincs :huh:

Link to comment
Megosztás:

Annó amikor az eset volt akkor 4lepke Dbilas volt benne neked meg serie és arra volt akkor az mondva, hogy mekkora sz@r az OPC Turbo, hogy nagy nyomatékkal és 200le-vel így kikap. Legalább is az Istvánnal egyetemben úgy nyilatkoztak ezután: nekik nem lesz OPC. Igaz vót vagy 200kg + a kasztniban. A kényelmet egyébként igazán hosszútávú vezetésnél veszi észre az emeber. Aztán ki tudja lehet megmásítja véleményét Antal úr és vesz egyet. :huh: A GSi eldásból úgy érzem mintha kezdene meg komolyodni. Vagy nem? :lol: :unsure:

látod, épp a mostani állapot mutatta meg, hogy mennyit számít az indulás. akkor még gagyi voltam, fogalmam se volt, hogy kell elindulni a géppel, így hiába kapaszkodtam később, már nem tudtam Antit utolérni.

illetve a végén utolértem, de ez olyan, mint, hogy most 400-on utolérne ő is (el is hagyna 10 méterrel), csak 200-on kapna ki 2 méterrel. illetve a legjobb pályás idejével már 200-on is megfogna, de gyanítom pályán mégis rávernék 200-on, mert utcán nem tudott, csak 2 tizeddel rosszabbat menni a legjobbamnál, még a 13,93-mal is. (pedig én 14.21-et tudok legjobbra 400-on.) szóval minden az induláson múlik közel azonos erősségű kocsiknál. és hát ugye akkor is kiszámoltuk, hogy a két autó LE/kg száma majdnem azonos volt, az Antié csak nagyon kicsit volt jobb. ezt nem lehet nyomatékkal kompenzálni. mint ahogy Anti képtelen Demót megfogni 200-on, pedig ott van nyomatékban több, mint egy kettes szorzó... én se tudnám Demót megfogni 200-on, pedig sokkal erősebb vagyok, legalább 100 LE-vel, és az indulásom is egész tűrhető lett. ez ilyen, aki indulásnál időt nyer, az nyer.

a plusz súly az igaz, de aki versenyez, az ki tudja könnyíteni azt OPC-t is. olvastam 1150kg-ra könnyített OPC-t, ami még utcára is használható. -200kg az nem kevés, az enyém 1380 nekifutásból (nélkülem).

100 szónak is egy a vége, az OPC szerintem éppen olyan, mint a C20XE GSi volt annó, egy nagyon jó tuning alap, semmi több alapból. de viszont lehet rá építeni, mégpedig jóval többet, mint a C20XE-re, mert alapból turbós üzemre van felkészítve. az én kocsimnak meg se kottyan a 250 LE, és még a 300 se lenne tétel. afölött kezdődnének a komoly bajok. fórumozok elég sokat, a Phase IV-es V-ös OPC-kkel sok baj van (igaz 350-400LE-sek és 12.5-öt mennek 1/4-en), de még nem hallottam olyanról, hogy Phase III-as gép hamar kinyiffant volna. olyat olvastam, hogy kinyiffant egy Phase III, de ott a ######i felnyomta 2 barra a nyomást a versenyen, és a gép csak becsülhetően 350LE-nél járt 280LE-s hardverrel, amitől a nyolcadik menetben elolvadt a dugója. ilyen van, de ez inkább emberi hülyeség, mint a hardver megbízhatatlansága.

Link to comment
Megosztás:

Opc téma...

Voszi bátyám...ha lenne sper az enyimben is... :lol: ...de nincs...nyilván sehogy sem indul el...egy 4X4-es alap Cali olyat ránkverne, hogy bekaksiznánk szégyenünkben... :D ...na de ami aztán jön... :unsure: ;)

A kényelmes autó nekem nem az OPC-t jelenti... :lol: ezt senki ne vegye bántásnak... :lol:

A kék kadett, meg ingyé, vagy egy 10esé jó..de amúgy nagy avben felejtős...ezen se sértődjön meg senki.. :huh: :)

nincs spered, ez sokat számít, kiderült. de a széria Cali az bármilyen távon csúnyát kapna tőlem is meg tőled is. 6.7-et megy 0-100-on, 9.8-at 1/8-on, esélytelen lenne. talán 60'-on lenne 1m előnye veled szemben, de ez a max.

nyugi, pontosan tudom mire gondolsz, az OPC az tényleg csak egy szint, ami fölött fényévek vannak. persze, hogy nincs sértődés, meg harag, mert igazad is van. mégis az a gyanúm azért, hogy ami afölött van, az főképpen érzés, és asszem te igazán nem azt keresed. mit keresed, üldözöd. :P vezettem nem keveset SL55 AMG-t (kettőt is), meg ML500-at, mindkettő 50 milkás gép (ismerősömé, kizárólag nekem engedte meg, hogy rajta kívül vezessem. az oka prózai, én ugye sosem iszom, és egyszer a nővérem mondta, hogy én kell haza vigyem őket, mert túl részeg, siófokról, azután meg mindig megkért, hogy én vezessek. no nem ellenkeztem. :angry:) szóval ezek a gépek olyan fajta + adnak, amire én nem tartok igényt, és lehet, hogy te sem. ha meg igen, akkor meg mindenképpen váltanod kell, mert azt egy Opelben, akármilyen Opelben sose fogod megkapni.

Anti sztem ezt gondold át, nehogy aztán rosszul dönts! de persze nem féltelek, kigondolod te a jót magadnak.

Link to comment
Megosztás:

Ma már megérte nem dolgozni. Bementem a bontóba, mert kellettek volna kerékcsavarok. Na olyan nem volt amilyen kellett volna. :huh:

Viszont találtam ott egy 3,94-es F16CR váltót. :lol:

Bementem és megkérdeztem a fönöktöl, hogy mit akar érte. Azt mondta, hogy 20e. :unsure:

Erre mondtam neki, hogy annyit neki soha senki nem fog ezért a szar, öreg váltóért fizetni.

Megkérdezte, hogy mit lennék hajlandó fizetni érte. Mondom, hogy 8000-et. :lol:

Kicsit meglepödtem, de azt mondta, hogy jó, legyen.

Tehát most van egy jó rövid váltóm, amit tavasszal, ha rakom össze a Corsát, egyböl bele is rakok. :lol:

Kíváncsi leszek, hogy mennyire rövid, remélem azért a 200-at fogja vinni, mondjuk nem azért vettem.

Link to comment
Megosztás:

Tehát most van egy jó rövid váltóm, amit tavasszal, ha rakom össze a Corsát, egyböl bele is rakok. :huh:

Kíváncsi leszek, hogy mennyire rövid, remélem azért a 200-at fogja vinni, mondjuk nem azért vettem.

Nem éppen ez lesz a legerősebb láncszem a hajtásban. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Nem éppen ez lesz a legerősebb láncszem a hajtásban. :unsure:

Ha Vectrában, Kadettben és Astrában bírja a C20XE-t, akkor nálam is bírni fogja. Ha mégse, akkor csak a végáttétel megy át az F20-ba, mert az passzol. Már beszéltem több emberrel, aki megcsinálta és semmi gondjuk vele.

Link to comment
Megosztás:

Ha Vectrában, Kadettben és Astrában bírja a C20XE-t, akkor nálam is bírni fogja. Ha mégse, akkor csak a végáttétel megy át az F20-ba, mert az passzol. Már beszéltem több emberrel, aki megcsinálta és semmi gondjuk vele.

Nem hiába nem raktak gyárilag ehhez a mocihoz ilyen váltót. :huh:

F20 vagy F18+ szokott ezeken csak lenni. Én az ózdi végáttétel törésnél jöttem rá,

hogy tényleg nem hülyeség a gyári számozás. :unsure:

(nekem 150-160Nm-es csúcsnyomatékra van a F13 / 130Nm-es végáttétel)

Link to comment
Megosztás:

Nem hiába nem raktak gyárilag ehhez a mocihoz ilyen váltót. :lol:

F20 vagy F18+ szokott ezeken csak lenni. Én az ózdi végáttétel törésnél jöttem rá,

hogy tényleg nem hülyeség a gyári számozás. :unsure:

(nekem 150-160Nm-es csúcsnyomatékra van a F13 / 130Nm-es végáttétel)

Én meg több embert is ismerek, akik már évek óta Corsában C20NE-vel használják az F13-at és bírja.

Persze, hogy nem oda való, de akkor is bírja. Az, hogy elöbb-utóbb tönkre fog menni, az biztos, de mi tart manapság örökké?

Valamint egész más igénybevétel egy utcai használat, és egy rallye.

A C20XE Vectrábman is F16 van, nem tudom, hogy mióta lehet benne, de semmi baja.

Ha ott bírja, akkor a 800 kilós Corsában is bírni fogja, legalábbis egyelöre.

Valamint Anti is mióta hajtja az F18-at C20LET-el? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nekem pályabejáráson tört el, kb. 40-50-es folyamatos tempónál. :unsure:

De nem én vagyok ebben az úttörő, Patyinak is ugyanígy tört már végáttétele.

Nem azt mondom hogy nem jó (én is így használom, mert nincs választásom),

csak ha névlegesen kisebb terhelhetőségű váltót raksz be, számítani kell rá,

hogy előbb-utóbb törés lesz a vége. :huh:

Link to comment
Megosztás:

.....csak ha névlegesen kisebb terhelhetőségű váltót raksz be, számítani kell rá,

hogy előbb-utóbb törés lesz a vége. :unsure:

Ezzel tisztában vagyok. Már egyszer volt a Corsában F16, de az ugyanolyan volt, mint a 20-as, ezért inkább visszatettem a gyárit.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.