Demó Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 németországban is nézegetem a gsiket, és elszomrító a kínálat eléggé. de itt legalább a felújítandó kerül 1200 euróba vagy 1000 be, nem 800e ft be.... Németországban már tulajdonképpen nincs is C20XE GSI Astra. Nagyon ritkák lettek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 csodálkoztam is, hogy ennyire kikoptak :S calibra az még van persze a jobbaknak ott is megkérik az árát.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Németországban már tulajdonképpen nincs is C20XE GSI Astra. Nagyon ritkák lettek. A hírekben is ezt mondják minden este! Tele van az ország a Német szeméttel, mi vagyunk a szemetes ládájuk! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Egyébként nem tudom miről beszéltek van itt c20xe! Kemény 9db. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Egyébként nem tudom miről beszéltek van itt c20xe! Kemény 9db. :lol: Csak 8, mert az egyik turbós. :lol: Ugyanakkor itthon sokkal több van eladó. Pedig Németország kicsit nagyobb, ha jól emlékszem még a földrajzórákra. :unsure: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Hmmm, nekem nagyon tetszik így körbe 9x16-os felnikkel, föleg mert jó magasan van a segge. :unsure: :huh: http://www.car-vs-car.de/gal/Ope6057.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 kicsit haragszom magamra.Ezt is megtudtuk volna nézni,mert ez is tatabányán van :huh: Így elsőre nem rossz, de érdekes, hogy vacsiúj a kiegyenlítője........... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 az uj??? ez elsárgult... az uj fehér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 az uj??? ez elsárgult... az uj fehér. Tessen megnézni méég alaposabban.A lötyi, ami benne van, az valszeg régi.De a kiegyenlítő fiatal darab! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Hmmm, nekem nagyon tetszik így körbe 9x16-os felnikkel, föleg mert jó magasan van a segge. :unsure: :huh: http://www.car-vs-car.de/gal/Ope6057.html Ezért, hogy így kilátszik a kerék futófelülete a sárvédő alol simán helyszínen tarkón lövi kint a rendőr. Ez max egy demó kép lehet mert nem hinném, hogy ezzel jár. A magasság meg ..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 nézd csak Anti! ez itt a mobile.de-n első blikkre nagyon ott van, fullos (mondjuk emiatt + 50 kg - az én kocsim alapján tudható, de kiszereled a navit, stb. :unsure:): Astra G OPC Turbo ha most kéne elindulni, ezt biztos megnézném... igaz, hogy 123.000-et futott, de ki nem sz.ja le, ha úgy is tuningra köll. a turbó kijön, stb., mi bajod lehet. ezt a gépet 5 misiből 330 lovasra meg lehet csinálni úgy, hogy nem esik szét alattad minden héten... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Ö nem vesz ilyet! Annó jól lefikázta amikor legyorsult a Dbilas rendszerével, de te is tudod hisz mondta neked. :unsure: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 István irtam Skypeon de aztán léptél. Szerintem ez még mindig jobb 150-ért mint egy ismeretlen Corsa http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Ez az amit az Anti is nézett mielött a Senatort vette? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Ez az amit az Anti is nézett mielött a Senatort vette? Jájá Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Felejtős! Mert az István ennyit nem ad érte (már amilyen live) a srác meg nem akarja elgagyizni inkább elrohad nála. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Felejtős! Mert az István ennyit nem ad érte (már amilyen live) a srác meg nem akarja elgagyizni inkább elrohad nála. Azt láttam téged sem győzött meg az autó anno. De bömi után ugye visszacsüccs egy 2x éves alap autóba nem is csoda. De még akkoris jobb mint egy olyan Corsa ami kitudja milyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Meg Opelzsolti is árulta a C20XE Caliját gyönyörű állapotban 550-ért Mohácson de most nem találom a hírdetést sehol. Így nézett ki Kadettklub talin nyáron: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Így elsőre nem rossz, de érdekes, hogy vacsiúj a kiegyenlítője........... :unsure: miért érdekes ? nekem is szétment és új van...vagy jelent vmit ? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Ö nem vesz ilyet! Annó jól lefikázta amikor legyorsult a Dbilas rendszerével, de te is tudod hisz mondta neked. :unsure: :lol: nekem mind1, csak hangosan gondolkodtam. a mostani maci-laci tuninggal is elpicsázom egyesben a gépét :huh:, akkor gondolhatod, hogy nem olyan fostalicska az szépen kiépítve. jó, persze ugyanannyi lóerő egy jóval könnyebb gépben többet hoz, de azt írta Anti, hogy számít a kényelem, meg a megbízhatóság. mind2 plusz súllyal biztosítható... az OPC G ebben sztem nagyon is versenyképes. ültem M-es bömkóban, meg S3-ban, kényelmileg nincs érdemi különbség a logót leszámítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Akkor is szokták cserélni a kiegy.tartályt amikor hengerfejes lesz és az olajat a vízbe nyomja. De ilyen kis motornál ez nem esélyes inkább az idő múlásával besárgult és már nem lehetett látni a szintet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Akkor is szokták cserélni amikor hengerfejes lesz és az olajat a vízbe nyomja. jah értem :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 nekem mind1, csak hangosan gondolkodtam. a mostani maci-laci tuninggal is elpicsázom egyesben a gépét :huh:, akkor gondolhatod, hogy nem olyan fostalicska az szépen kiépítve. jó, persze ugyanannyi lóerő egy jóval könnyebb gépben többet hoz, de azt írta Anti, hogy számít a kényelem, meg a megbízhatóság. mind2 plusz súllyal biztosítható... az OPC G ebben sztem nagyon is versenyképes. ültem M-es bömkóban, meg S3-ban, kényelmileg nincs érdemi különbség a logót leszámítva. Annó amikor az eset volt akkor 4lepke Dbilas volt benne neked meg serie és arra volt akkor az mondva, hogy mekkora sz@r az OPC Turbo, hogy nagy nyomatékkal és 200le-vel így kikap. Legalább is az Istvánnal egyetemben úgy nyilatkoztak ezután: nekik nem lesz OPC. Igaz vót vagy 200kg + a kasztniban. A kényelmet egyébként igazán hosszútávú vezetésnél veszi észre az emeber. Aztán ki tudja lehet megmásítja véleményét Antal úr és vesz egyet. :lol: A GSi eldásból úgy érzem mintha kezdene meg komolyodni. Vagy nem? :lol: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Tomi te voltál már a vaslónál súlyt méretni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január23, 2007 Megoszt Elküldve Január23, 2007 Nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts