Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
németországban is nézegetem a gsiket, és elszomrító a kínálat eléggé. de itt legalább a felújítandó kerül 1200 euróba vagy 1000 be, nem 800e ft be....

Németországban már tulajdonképpen nincs is C20XE GSI Astra. Nagyon ritkák lettek.

Elküldve
Németországban már tulajdonképpen nincs is C20XE GSI Astra. Nagyon ritkák lettek.

A hírekben is ezt mondják minden este! Tele van az ország a Német szeméttel, mi vagyunk a szemetes ládájuk! :unsure:

Elküldve
az uj???

ez elsárgult... az uj fehér.

Tessen megnézni méég alaposabban.A lötyi, ami benne van, az valszeg régi.De a kiegyenlítő fiatal darab! :unsure:

Elküldve

nézd csak Anti!

ez itt a mobile.de-n első blikkre nagyon ott van, fullos (mondjuk emiatt + 50 kg - az én kocsim alapján tudható, de kiszereled a navit, stb. :unsure:):

Astra G OPC Turbo

ha most kéne elindulni, ezt biztos megnézném... igaz, hogy 123.000-et futott, de ki nem sz.ja le, ha úgy is tuningra köll. a turbó kijön, stb., mi bajod lehet. ezt a gépet 5 misiből 330 lovasra meg lehet csinálni úgy, hogy nem esik szét alattad minden héten...

Elküldve
Felejtős! Mert az István ennyit nem ad érte (már amilyen live) a srác meg nem akarja elgagyizni inkább elrohad nála.

Azt láttam téged sem győzött meg az autó anno. De bömi után ugye visszacsüccs egy 2x éves alap autóba nem is csoda.

De még akkoris jobb mint egy olyan Corsa ami kitudja milyen.

Elküldve

Meg Opelzsolti is árulta a C20XE Caliját gyönyörű állapotban 550-ért Mohácson de most nem találom a hírdetést sehol.

Így nézett ki Kadettklub talin nyáron:

23092249.jpg

Elküldve
Így elsőre nem rossz, de érdekes, hogy vacsiúj a kiegyenlítője........... :unsure:

miért érdekes ? nekem is szétment és új van...vagy jelent vmit ? :huh:

Elküldve
Ö nem vesz ilyet! Annó jól lefikázta amikor legyorsult a Dbilas rendszerével, de te is tudod hisz mondta neked. :unsure: :lol:

nekem mind1, csak hangosan gondolkodtam. a mostani maci-laci tuninggal is elpicsázom egyesben a gépét :huh:, akkor gondolhatod, hogy nem olyan fostalicska az szépen kiépítve.

jó, persze ugyanannyi lóerő egy jóval könnyebb gépben többet hoz, de azt írta Anti, hogy számít a kényelem, meg a megbízhatóság. mind2 plusz súllyal biztosítható... az OPC G ebben sztem nagyon is versenyképes. ültem M-es bömkóban, meg S3-ban, kényelmileg nincs érdemi különbség a logót leszámítva.

Elküldve

Akkor is szokták cserélni a kiegy.tartályt amikor hengerfejes lesz és az olajat a vízbe nyomja. De ilyen kis motornál ez nem esélyes inkább az idő múlásával besárgult és már nem lehetett látni a szintet.

Elküldve
nekem mind1, csak hangosan gondolkodtam. a mostani maci-laci tuninggal is elpicsázom egyesben a gépét :huh:, akkor gondolhatod, hogy nem olyan fostalicska az szépen kiépítve.

jó, persze ugyanannyi lóerő egy jóval könnyebb gépben többet hoz, de azt írta Anti, hogy számít a kényelem, meg a megbízhatóság. mind2 plusz súllyal biztosítható... az OPC G ebben sztem nagyon is versenyképes. ültem M-es bömkóban, meg S3-ban, kényelmileg nincs érdemi különbség a logót leszámítva.

Annó amikor az eset volt akkor 4lepke Dbilas volt benne neked meg serie és arra volt akkor az mondva, hogy mekkora sz@r az OPC Turbo, hogy nagy nyomatékkal és 200le-vel így kikap. Legalább is az Istvánnal egyetemben úgy nyilatkoztak ezután: nekik nem lesz OPC. Igaz vót vagy 200kg + a kasztniban. A kényelmet egyébként igazán hosszútávú vezetésnél veszi észre az emeber. Aztán ki tudja lehet megmásítja véleményét Antal úr és vesz egyet. :lol: A GSi eldásból úgy érzem mintha kezdene meg komolyodni. Vagy nem? :lol: :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.