Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Másfél hete néztünk egy ismerősömmel neki 150 lovas gsit. Kettőt néztünk meg, olyan jók voltak, hogy elment az ember kedve az egésztől. Egyik került volna 850-be, a másik 900-ba. Halott motorok, szétrohadt karosszériák, összebarmolt belső terek, és vicces magyarázatok. Kábé ez volt a benyomásom két autó megnézése után. A sz.r vezetőülésem kábé újnak tűnt utánuk.

Ilyeneket lehet találni 300-400-ért is. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Őszinte leszek.Anno Anti említett egy 3-3.5M-es árat.Ha v.ki ezt megadja érte, viheti.Ha nem..............akkor vegyen mást.

Ez nem egy átlag GSi és nem egy hétköznapi jasszolós autó, ez sokkal több annál.........Ez egy egyedi darab.S, mint minden egyedi autó, így ez is sokat ér.Az ÉN szememben legalább is biztosan. :lol:

Uff.Én beszéltem. :unsure:

Hát... valahol én is ide tenném...

Anti! Jól meggondoltad te ezt? Mivel lesz másabb, ha eladod és veszel egy nagyobbat? már most azon gondolkozol, hogy arra mit kéne rakni. Nem fogsz te leállni azzal sem. Maradj a füstös turbónál! Legalább tudod, mibe került, és tudod mi milyen rajta. Lehet ez is lutri, de egy másik még ettől is nagyobb. :lol: Vagy vegyél egy újat, ahogy Voszi Írta.

szerintem. :huh:

Link to comment
Megosztás:

3.5 azaz három és félmillió forint? :unsure: :huh:

A legkevésbé sem akarom lenézni vagy valami mert nagyon tetszik de ez egy kicsit vad lenne, nem? :lol: Tudom, hogy rengeted munka és szop van benne de ez akkor is sok lenne. Wolfi azért azt tartsd szem előtt, hogy aki 3.5 millió huf-ot ki tud (és ki akar) adni egy játszósautóra az ennyi pénzért ennél SOKKAL komolyabb cuccot kap.

Viszont a meghirdetett ár az más tészta. Az már valamivel reálisabb :lol: Ezt jol mondja az iqbéla, hogy akinek kulcsrakészen kell egy ilyen annak tessék ittvan.

Én is építettem autót, igaz klasszisokkal kisebb volumenű a dolog, de én sem adnám oda pl. a Corsát öccázé', mert tudom, hogy annál sokkal többet ér, és nagyon sok munka volt vele.S, még lesz is.

Szóval minden relatív, de inkább tartom elfogadható árnak a 2.5M feletti árat, mint amin meg van hirdetve.

Mellesleg milyen 300LE feletti turbós autót lehet venni ami iljen állapotú 3.5M-ért?

Link to comment
Megosztás:

Ilyeneket lehet találni 300-400-ért is. :unsure:

Hol?

Persze lehet, hogy az a jelenség van, amit régebben tapasztaltam, hogy sokszor nem volt különbség egy 1 milliós és egy 1.5 milliós autó között. Evvel a logikával amit láttunk 900ért, ugyanolyan van 400ért.

Persze lehet, hogy nem néztünk meg eleget....

Link to comment
Megosztás:

Hasonló a téma, mint az én versenyautóm. Beleöltem én is minimum 3 misit az utóbbi 5 évben (és ez csak az autóba,

nem a versenyekbe), mégsem tudnám egy millió felett eladni. És az egymilliót is csak azért kapnám érte, mert megvan

minden papírja legálban, és nemzeti liszenszes versenyautó.

(Patyi Corsájára, amiben csak a váltó 1 misi, 2 misis hirdetésre senki nem jelentkezett fél éve)

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem erről vmi olyasmi a véleményem h én is beleöltem egy kis pénzt az autóba az utobbi évben(persze sokkal sokkal kevesebbet mint Anti)de inkább betolnám a garázsba rendszám lead(vagy csak ideiglenesen lead) és néha előhoznám meghajtogatnám de annyiért ugysem vinné el senki mint amennyit a tulajnak ér sztem........

Link to comment
Megosztás:

3Ft 50 fillért azért tartanék drágáér az Anti féle csodagépért, mert annyiért igen tisztes, karambolmentes garis OPC-t el lehet már hozni a németektől. és az a 10 év az 10 év, amivel fiatalabb, felszereltebb, modernebb, megbízhatóbb, satöbbib, még ha az Anti gépe erősebb is, ami mindenképpen mellette szól.

az 1Ft 90-et, amit meg Anti kér érte, meg úgy keveslem, hogy tisztában vagyok vele, nem fogja megkapni érte, csak ha szerencséje van. egyébként jóval többet ér, és egy fanatikusnak bomba vétel (feltéve, hogy van zséje arra, hogy a gépet életben tartsa, mert az se lesz olcsóér). remélem lesz!!!

Link to comment
Megosztás:

3Ft 50 fillért azért tartanék drágáér az Anti féle csodagépért, mert annyiért igen tisztes, karambolmentes garis OPC-t el lehet már hozni a németektől. és az a 10 év az 10 év, amivel fiatalabb, felszereltebb, modernebb, megbízhatóbb, satöbbib, még ha az Anti gépe erősebb is, ami mindenképpen mellette szól.

az 1Ft 90-et, amit meg Anti kér érte, meg úgy keveslem, hogy tisztában vagyok vele, nem fogja megkapni érte, csak ha szerencséje van. egyébként jóval többet ér, és egy fanatikusnak bomba vétel (feltéve, hogy van zséje arra, hogy a gépet életben tartsa, mert az se lesz olcsóér). remélem lesz!!!

Anti autója 1.5-nél nagyon nem ér többet. Szomorú, de ez van.

Moci 500k, kasztni 400k, belső 150k, futómű fékekkel 150k. A felni gumi megfizethetetlen. :unsure::) Adjátok össze, nem lesz túl nagy a végösszeg sajnos.

Tudom, nem így kéne számolni, de aki meg akarja venni, annak még ennyire sem fog vastagon a ceruzája... :huh:

Ettől függetlenül én sem adnám el 2 milla alatt, dehát annyiért meg nem viszik el. A tuning a legrosszabb bolt sajnos.:lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyém nem érdekli?

(Utólagos) engedelmeddel egyszer megnéztük közelről:D, ahogy parkol a Váci úton, megálltunk, körbesétáltuk, mert épp mentünk el mellette. Gyárit kiépítésűt keres, pirosban (ez az ő betegsége). Az ülések tetszettek neki. Meg nem is tudtuk, hogy eladó :unsure:.

Link to comment
Megosztás:

Anti autója 1.5-nél nagyon nem ér többet. Szomorú, de ez van.

Moci 500k, kasztni 400k, belső 150k, futómű fékekkel 150k. A felni gumi megfizethetetlen. :unsure::) Adjátok össze, nem lesz túl nagy a végösszeg sajnos.

Tudom, nem így kéne számolni, de aki meg akarja venni, annak még ennyire sem fog vastagon a ceruzája... :huh:

Ettől függetlenül én sem adnám el 2 milla alatt, dehát annyiért meg nem viszik el. A tuning a legrosszabb bolt sajnos.:lol:

Hozzá kell számolni, hogy Antié kivitelezve van, kipróbálható, megnézhető, stb. A kivitelezésben benne van a kockázat, hogy besz.p.d valamivel, és akkor megint elkezdenek repkedni a százezrek. Meg addig is békávé.

Ismerősöm éppen Hondát turbósít. 2.2-re lesz ráépítve a túró, költségvetés 1-1.3M! Minden alkatrész minőségi, viszont aki csinálja, elég jó barátja. Tiszta hülyeség szerintem az egész, 91-es accordja van, elméletileg már múlt hétre készen lettek volna. Mégcsak a blokk átalakítással vannak meg.

Link to comment
Megosztás:

(Utólagos) engedelmeddel egyszer megnéztük közelről:D, ahogy parkol a Váci úton, megálltunk, körbesétáltuk, mert épp mentünk el mellette. Gyárit kiépítésűt keres, pirosban (ez az ő betegsége). Az ülések tetszettek neki.

Semmi gond. De most le is van mosva.:unsure::)

Link to comment
Megosztás:

(Utólagos) engedelmeddel egyszer megnéztük közelről:D, ahogy parkol a Váci úton, megálltunk, körbesétáltuk, mert épp mentünk el mellette. Gyárit kiépítésűt keres, pirosban (ez az ő betegsége). Az ülések tetszettek neki.

talán a legjobban a pirosakat rágta meg a az idő festékkoptató foga :unsure:

ha megvan az autó keressetek meg ülés ügyben :huh:

Link to comment
Megosztás:

talán a legjobban a pirosakat rágta meg a az idő festékkoptató foga :unsure:

ha megvan az autó keressetek meg ülés ügyben :huh:

Főként ezért segítem, hogy vegyen, mert akkor egyiket viszi ő, másikat én :lol:. De sajna megnéztünk kettőt, és annyiba maradt a téma.

Link to comment
Megosztás:

Elmentünk Tommal megnézni a sárga A corsát.Direkt felhívtam az embert elötte hogy öszíntén mondja el mi a baja mert úgy is észre veszem.Elmondta hogy a jobb oldalon kicsit rozsdásodik az ajtó és a sárvédő ív,de elég sokmindent kicserélt rajta.gondoltam ha csak ennyi a baja akkor még jó is lehet.A bal oldal tényleg szép volt,de a jobb már kevésbé,és ami a legszebb hogy a jobb torony után 5 centivel szó szerint ketté volt törve a lemez.Az ember azt hitte nem fogjuk észre venni :unsure:

Ettöl függetlenül egész szép volt a belseje se volt lelakva,meg a motor se volt gáz.Az ember annyira mérges lett hogy nem vesszük meg hogy hazáig cső gázon ment.Halottuk :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ettöl függetlenül egész szép volt a belseje se volt lelakva,meg a motor se volt gáz.Az ember annyira mérges lett hogy nem vesszük meg hogy hazáig cső gázon ment.Halottuk :unsure: :huh:

Tényleg szép volt belül és a moci is rendben volt, de sajnos a kasztni az kb. annyit ért, amennyit a MÉH telepen adnak érte vas árban.

Viszont hazafelé kiderült, hogy hogy használja a gépet napközben és asszem összeségében nem volt nehéz döntés otthagyni.

Link to comment
Megosztás:

és mégis mennyit szán rá?

Ülésre vagy autóra?

Mert ülésre nem tudom, szerintem nem venne. Kicsit hasonló lélek hozzám, gyári kiépítésű autókat szereti. Én is max ülésnek örülnék gyáritól eltérőnek. (Mingyá jön Anti oszt jól leqúr :unsure: )

Hogy kocsira mennyit szán, azt nemtom, ő választott hirdetés alapján, ő beszélte le a találkozókat, nem is került szóba köztünk. Szerintem 900e-1m közt. Biztos, hogy 1mnál többet nem szán a dologra. De nézegetett vti civicet, meg még mv6-ot, de arról is letett, mert csak aut váltós volt.

Link to comment
Megosztás:

és mégis mennyit szán rá?

Redi gyanús vagy Te nekem...

Mi is voltunk Tomival ótót nézni Dunaföldváron akinek köszönöm a furikázást :unsure:

Ezt néztük meg. Csávó aszonta hogy megyünk persze viszünk rencámot hozhatjuk is haza. Ehhez képest 3 hónapja áll a kertben és amikor hozta akkor is csak a trélerről letéve beállt a kertbe vele.

Ehhez képest nem volt fék, felvillogott a csekkengin lámpa és olyankor torkant a motor durván. Alapjárat enyhén szólva is ingadozó volt, akksi olyan szar volt hogy hiába a generátor az alapjárat ingadozás vagy bármi miatt ha megállt, se kép se hang. Alig tudtunk visszamenni a kúttól a kertig. Ülésekre is aszonta rendben pedig a vezetőoldali ki volt szakadva és a jobb oldala szét volt törve a szerkezetnek. Jobb oldalon aszonta meg van karcolva az ajtó, ehelyett törve volt. Még a karosszéria is. Még a háccsóivnél is.

Motor maga amúgy szépen járt, futómű jó volt, elektromos ablakok, és a műanyag körben tök jó volt. Ennyi. 180 az alja.

Nemkő ennyié az a szíjjeldikkházott trágyadomb és csávó meg inkorrekt

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.