Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Egyik haveromnak volt ilyenje és hát mit is mondjak, nagyon jól ment. :unsure:

Aztán, mikor közeledett az idö, hogy fékeket kellett volna cserélni, inkább eladta és akkor építettük az XE Corsát. :lol:

Mikor készen lett, pedig legyorsultunk vele egy ilyent. :huh: :lol: :D

De nekem is nagyon bejönnek ezek az Audik.

Viszont még jó lenne, ha vinnél majd egy kört a GSI-vel, mielött elviszik. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt miből szűrted le így láttatlanban? Egyébként a felnik nélkül adja úgy meg nem is kell és tényleg nem ér annyit nélküle!

(Demóra gondoltam egyébként neki tök jó lenne.)

Azért mert ennyi pénzért sokkal jobb állapotu gyári corsák vannak fent,és fiatalabbak.

Link to comment
Megosztás:

S6 Avant...na ilyesmiket nézegetek...

Ezzel el lehet menni nyaralni...nem pattog...szép, klímás...ülésfűtés télen...4X4... ha akarok hátul alszok benne...

Remélem azért ha így alakul nem fogom megbánni... :lol: :huh:

Ilyennek a négyajtós változatával vitt egy haverom még szeptember krönyékén. 4.2 kézi váltós volt. Rajtnál csak azt éreztem, hogy szokatlanul hátbarúg a bőrülés. Meg hogy marad le mindenki. Viszont "gyorsulásélmény"... hát az nem volt. Haladtunk nagyn komolyan, de nem érződött a háttámla nyomásán túl semmi.

Ja, amúgy 4.2 motorhoz egy lelkiismeretes periódusos vezérléscsere 100e, + van egy csomó egyéb feszítőkar meg kutyakuki ami két-három periódusonként cserélendő, az +50, a8 gyári lengéscsillapító 100e/db, de van 700e!/pár ért is az ún. szintszabályzott hátra.

Ha jól emlékszem gyári fékbetétszett előre 50e, ugyanakkor a tárcsapár is csak 50e.

A8ban van kerekenként 8! lengőkar, nem lehet felújítani, utángyártott nincs, ára 30-60e/db!

Szóval elég kapaszkodós :unsure:. Persze lehet okosítani, meg stb, de sajna nem lesz A8-am:(

Link to comment
Megosztás:

Anti! Sztem azt az ordas 550 lovas Audit célozd meg, mert a 4.2-es leeszi az agyvelődet, az 1.8T meg cérnametélt, akárhogy húzzák. az illik hozzád, és talán 1 hétre megnyugodnál, rosszabb esetben meghalnál. :unsure: sajnos ebben az a vitz, hogy nem vitz...

Link to comment
Megosztás:

ja, és sztem a 4.2-t meg fogod bánni. lenyúlják, meg ilyenek. sztem egy olyan brutkót kaparj össze, mint az az 550 lovas audi, abban van ráció a géped után.

és végül, de nem utolsó sorban a tanácsom: nem kell szégyenkezni, repülj rá egy rozzant STi-re, és preparáld ki 1-2 év alatt vadállattá! úgy meg van a fílin is, hogy te építetted, és árban se jártál rosszul. :huh: :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Voszi!

Ezek mind eszembejuottak ám nekem is... most meg itt vergődök mint IqBéla az ülésprojekten...(bocsi... :unsure: ) de nem tom mi legyen... a hírdetést feladtam...már ez is nagy szó...

Néztem WRX STI-t...EVOT...ezek mind felejtősek...BMW-t majd csak M5-öt...így maradtak az Audik...

Eddig talán ez a leg ésszerübb...

S4 Avant...2.7 biturbo...

Ennek a belseje tetszik... Katt

De ez meg kívülről jön be...

919964.jpg

bővebben...

Link to comment
Megosztás:

Ha már homár Audi tetszik.

Egyik barátomnak van ilyen 2,5 V6 tdi-je és mentem is vele szerintem nagyon jól megy. Tudom diesel és a gsi után csiga lassú viszont ésszerű döntés!(bár nem mintha erről lennél ismeretes :unsure: )

Az egyik, és a másik amit így hirtelen találtam. Ja igen és nem mellékes, hogy ezek 2000-es évjáratúak. Elösször én is féltem a diesel BMW-től, hogy lassú lesz és hogyan fogok így gyors manővereket végrehajtani de megcáfolt és 2 hét után nagyon elkezdett tetszeni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.